Lokale, door een instructeur geleide live Strategisch Management-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussies en casestudy's de grondbeginselen van Strategisch Management. Strategisch management-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leuven of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Leuven. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
De governance van enterprise IT is cruciaal voor het aligneren van technologieinitiatieven met de bedrijfstrategie, waarborgen van waardeaflevering en risicomanagement.
Deze instructeurgeleide live-training (online of on-site) is gericht op gevorderde IT-governanceprofessionals die hun begrip willen verdiepen van governance-frameworks, waardeaflevering en risicomanagement ter voorbereiding op een gevorderd certificaat.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Governance-frameworks toe te passen om IT te aligneren met bedrijfsdoelstellingen.
Waardeaflevering optimaliseren door strategische investering en realisatie van voordelen.
Ondernemingsrisico's evalueren en verlagen, inclusief nieuwe risico's.
Strategieën ontwikkelen voor IT-bronnenoptimalisatie en inkoopbeslissingen.
Format van het Cursus
Interactieve les en discussie.
Veel oefeningen en praktijk.
Handson implementatie in een live-labomgeving.
Cursus Aanpassingsmogelijkheden
Voor een aangepaste training voor deze cursus, neem contact met ons op om te regelen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Leuven (online of ter plaatse) is gericht op finance analisten op beginner niveau die willen leren hoe ze OneStream kunnen gebruiken voor financiële analyse, rapportage en datagestuurde decision-making, en zich willen voorbereiden op relevante OneStream-certificeringen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De kernfunctionaliteiten van OneStream XF te begrijpen.
De OneStream-interface en werkruimte te navigeren.
Financiële gegevens te laden, transformeren en valideren.
Financiële rapporten en dashboards te bouwen en te analyseren.
De workflowautomatiseringsfuncties van OneStream te gebruiken voor financiële planning en consolidatie.
Voorbereiden op OneStream-certificeringsexamens (bijv. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant, etc.).
Een merks digitale aanwezigheid is essentieel voor het overleven van een bedrijf in de huidige verbonden wereld.
Deze door een instructeur geleide, live training is gericht op marketingspecialisten van alle niveaus die willen versterken hoe hun merk zich online positioneert, de prestaties van het merk evalueren en de beeldvorming en reputatie van het merk beheren door een grondige Online Brand Audit uit te voeren.
De som van meerdere online contactpunten zal uiteindelijk bepalen hoe uw doelgroepen uw bedrijf waarnemen, en of ze besluiten zaken met u te doen.
Een online brand audit is inmiddels standaardpraktijk geworden voor bedrijven om de positieering van hun merk op een gegeven markt te evalueren en te versterken.
Naast het beoordelen van uw merks eigen online activa op sterktes en zwakheden, zal deze audit ook analyseren hoe uw merk wordt besproken op online kanalen die u niet bezit, om de perceptie van het merk te evalueren.
Aan het einde van een online brand audit bent u in staat om een transformatieve merkmarketingstrategie te ontwikkelen die aansluit bij grotere bedrijfsdoelstellingen.
Hoewel deze cursus valt onder de categorie 'Brand Management', raakt het zoveel andere disciplines binnen een organisatie aan; van klantenservice en online gebruikersreizen tot inzichtwinning, marketingstrategieën en -planning.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een merks online aanwezigheid te evalueren op sterktes en zwakheden.
Het online imago en de reputatie van een bedrijf te onthullen.
De positieering van een merk in een bepaalde markt te identificeren en te versterken.
Een resultaatgerichte merkstrategie en geïntegreerd online marketingcommunicatiesplan op te stellen.
Een competitieve merkanalyse uit te voeren en industrieperceptiekarten op te stellen.
Een SEO-audit uit te voeren.
De bijgewerkte SEO-richtlijnen in het tijdperk van AI te leren.
Waardvolle inzichten over hoe verschillende klantgroepen een bedrijf en zijn producten of diensten waarnemen, te onthullen.
Online sociale luistering uit te voeren.
AI gebruiken om het uitvoeren van regelmatige merkaudits efficiënter te maken.
Krijg inzicht en inzicht in de waarde van investeren in maatschappelijk verantwoord ondernemen, filantropie en duurzaamheid. Training wordt gegeven in een interactieve vorm en omvat een aantal casestudy's.
Deze cursus is gemaakt voor analisten, voorspellers die prognoses willen introduceren of verbeteren die betrekking kunnen hebben op verkoopprognoses, economische prognoses, technologieprognoses, supply chain management en vraag- of aanbodprognoses.
Beschrijving
Deze cursus leidt deelnemers door een reeks methodologieën, kaders en algoritmen die nuttig zijn bij het kiezen van hoe de toekomst kan worden voorspeld op basis van historische gegevens.
Het maakt gebruik van standaardtools zoals Microsoft Excel of sommige Open Source-programma's (met name R-project).
De principes die in deze cursus worden behandeld, kunnen door elke software worden geïmplementeerd (bijv. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
Deze vijfdaagse cursus helpt deelnemers hun strategische denk-, plannings- en managementvaardigheden te ontwikkelen, inclusief de tactische en operationele vereisten voor succesvolle implementatie in een omgeving met hoge stakes. De cursus zal zich bezig houden met de moeilijke kwesties van conflictoplossing, verandering beheren, wat een goede leider maakt en hoe je een team kunt motiveren. Door middel van interactieve casestudies en voorbeelden uit verschillende sectoren worden deelnemers aangemoedigd om ervaringen en uitdagingen te delen om praktische en werkgerichte oplossingen te ontwikkelen die ze terughalen en daadwerkelijk kunnen toepassen.
Het kerndoel van het programma is leidinggevenden te voorzien van de vaardigheden om de bedrijfsomgeving te analyseren en winstgevende zakelijke kansen te ontdekken, evenals strategieën te ontwikkelen voor een concurrentievoordeel in een steeds concurrerendere bedrijfsomgeving. Het programma zal ook inzicht geven in leiderschap, de beste praktijken en gedragsvormen die de capaciteit van leidinggevenden versterken om de complexiteiten en onzekerheden van het beheren van een hoogwaardige organisatie aan te pakken.
Leerdoelen
Na het bijwonen van deze cursus zullen deelnemers in staat zijn:
De belangrijkste problemen die een organisatie treft te beschrijven;
De verschillende benaderingen voor organisatieontwikkelingsplanning uit te leggen;
De huidige bedrijfsomgeving en invloeden die de organisatie beïnvloeden te analyseren;
Bronnen binnen en buiten de organisatie te analyseren;
De verschillende benaderingen voor het beheren van strategie uit te leggen en hun plaats in het zakelijk plan;
Alternatieve ontwikkelingsstrategieën te evalueren om de meest geschikte aanbeveling(en) voor de behoeften van het bedrijf te doen.
Een dieper begrip van strategische ontwikkelingsplannen toe te passen;
De risico's, voordelen en kosten die gepaard gaan met de implementatie van een nieuwe strategie, inclusief conflictoplossing in een team, objectief te bespreken;
Benaderingen voor het beheer van geïdentificeerde risico's te definiëren;
De mogelijke effecten op hun bedrijf (zowel positief als negatief) die voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie te analyseren;
Beleids-, systeem- en procesregels te ontwerpen om de opkomende strategische plannen succesvol te implementeren;
De belangrijkste stappen in verandering beheren te behandelen.
Wie zou moeten deelnemen
Product-/Service Managers
Nieuw aangestelde en gevestigde Managers en Teamleiders
Hoofden Operaties
Senior Bank Managers
Human Resource Managers
Operatie Managers
Marketing Managers
Methodologie
De cursus bestaat uit ge facilitateerde workshops, aangevuld met casestudies die zijn afgeleid van een combinatie van gepubliceerde echte levensvoorbeelden en/of praktijkervaring. Er zullen ook kansen zijn voor deelnemers om in kleine groepen ideeën en strategieën te synthetiseren en het materiaal in het context van hun eigen organisaties/afdelingen toe te passen. Open forum discussies zullen eveneens een belangrijk element zijn.
Deze cursus is ontworpen voor besluitvormers wiens primair doel niet is om de berekeningen en analyses uit te voeren, maar om deze te begrijpen en in staat te zijn om te bepalen welke soort statistische methoden relevant zijn voor het strategisch plannen van de organisatie.
Bijvoorbeeld, een potentiële deelnemer moet beslissen hoeveel monsters verzameld moeten worden voordat ze kunnen bepalen of het product gelanceerd zal worden of niet.
Als u een langere cursus nodig heeft die de basisprincipes van statistisch denken behandelt, bekijk dan de 5-daagse "Statistiek voor Managers" training.
Tijdens deze instructeurgeleide, live training in Leuven, leiden we nieuwe managers door de belangrijkste concepten van strategisch denken, waarbij theorie wordt omgezet in praktijk middels opdrachtgebonden activiteiten gebaseerd op echte gevallen. Deelnemers krijgen een unieke kans om nieuwe manieren van denken te leren, sleutelconcepten toe te passen om problemen op te lossen, na te denken over hoe deze principes toepasbaar zijn in hun eigen werk, en naar de perspectieven van hun instructeur en medecursisten te luisteren en deze te delen.
Deze training is gemaakt voor investeerders, ondernemers, directeuren, managers, leidinggevenden en analisten die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar om vandaag je dromen te realiseren.
Deze cursus richt zich op strategische planning voor bedrijven waarbij flexibiliteit en constant leren het belangrijkste is. De nadruk ligt op bedrijfs- en investeringsstrategie met behulp van actuele praktijkvoorbeelden. Elk cursist krijgt de kans om een strategisch plan te maken en te leren hoe dit in de praktijk te implementeren.
Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers die een breder zicht op hun deel van het bedrijf nodig hebben; hun specifieke rol daarin; en van hun betrokkenheid bij het verbeteren van haar bijdrage aan de organisatie als geheel
Formaat van de cursus
Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Oefeningen
Aan het einde van de workshop kunnen deelnemers:
Leg uit wat "merk" is en hoe zij dit kunnen beïnvloeden
Begrijp het proces voor veranderingsstrategieën en de positie van uw bedrijf daarin
Beschrijf de relevante principes die ten grondslag liggen aan elke verandering in een bedrijf
Realiseer het belang van klant / stakeholderrelaties voor het succesvol runnen van elk bedrijf
Definieer de financiële aspecten van een bedrijf en van het deel van de afgevaardigden van dat bedrijf
Bepaal de belangrijke aspecten van onderhandelen om het best mogelijke resultaat voor hun bedrijfsonderdeel te garanderen
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (4)
Heel open en goede discussies
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Cursus - Strategic Management
Automatisch vertaald
De verwijzingen naar het materiaal en alles wat tijdens de training is verstrekt. Ik zou echter aanraden om deze training te bewerben zodat meer mensen kunnen deelnemen.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Cursus - Balanced Scorecard
Automatisch vertaald
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Cursus - Strategic Planning in Practice
Automatisch vertaald
Trainer's subject knowledge was such that complex subjects seemed easy, and he genuinely inspired me with enthusiasm for the topic. My session worked out as 1:1, and it was a real privilege to get the benefit of such a high caliber of trainer in the context of personal tuition.. . Hancock International.
Strategic Management training cursus in Leuven, Strategic Management opleiding cursus in Leuven, Weekend Strategic Management cursus in Leuven, Avond Strategic Management training in Leuven, Strategic Management instructeur geleid Leuven, Strategic Management instructeur in Leuven, Strategic Management on-site in Leuven, Weekend Strategic Management training in Leuven, Avond Strategic Management cursus in Leuven, Strategic Management een op een opleiding in Leuven, Strategic Management instructeur geleid in Leuven,Strategic Management lessen in Leuven, Strategic Management op locatie in Leuven, Strategic Management boot camp in Leuven, Strategic Management trainer in Leuven, Strategic Management privé cursus in Leuven, Strategic Management coaching in Leuven, Strategic Management een op een training in Leuven