Online of ter plaatse, live Game Development trainingscursussen onder leiding van een instructeur demonstreren door middel van interactieve hands-on oefeningen hoe je game-engines, programmeertalen en ontwerpprincipes kunt gebruiken om boeiende en interactieve games te maken, van concept tot implementatie.
Game Development Training is beschikbaar als "Online Live Training" of "Onsite Live Training". Online live training (ook wel "remote live training" genoemd) wordt uitgevoerd door middel van een interactieve, externe desktop. Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd bij de klant in Brugge of in NobleProg bedrijfstrainingscentra in Brugge.
NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Brugge
NH Hotel Brugge, Boeveriestraat 2, Brugge, Belgie, 8000
Bruges
Brugge werd een centrale haven, een commercieel en financieel centrum in middeleeuws Europa, dat de landen van de Noordzee en de Oostzee met de Middellandse Zee verbond. Rijke kooplieden uit Brugge dreven handel met die uit heel Europa. De eerste beurs in de geschiedenis ontstond in Brugge in de 13e eeuw. In de 15e eeuw was het het belangrijkste financiële centrum van Europa. Deze economische bloei leidt ook tot een culturele en artistieke bloei die een rijk erfgoed heeft nagelaten. Het was het belangrijkste centrum voor de Vlaamse primitieve schilders, die een revolutie teweegbrachten in de westerse schilderkunst. Het is sinds het jaar 2000 lid van de Organisatie van Werelderfgoedsteden. De stad heeft zelfs de eer om drie keer op de Werelderfgoedlijst van UNESCO te staan. Om zijn historische centrum, om zijn begijnhof dat deel uitmaakt van de Vlaamse Begijnhoven en om zijn belfort dat behoort tot de Belforten van België en Frankrijk. Daarnaast staat het ook op de lijst van immaterieel cultureel erfgoed van de mensheid door UNESCO vanwege de processie van het Heilig Bloed.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
INTERNATIONALE LUCHTHAVEN OOSTENDE-BRUGE
Dichtstbijzijnde treinstation naar het trainingscentrum
Station Brugge
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of ter plaatse) is bedoeld voor game-ontwikkelaars van gemiddeld niveau en AI-enthousiastelingen die AI-agents effectief willen integreren in gamingtoepassingen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de rol van AI-agenten in modern gamen.
Ontwikkel besluitvormingssystemen met behulp van beslissingsbomen en eindige-toestandsmachines.
Implementeer pathfinding-algoritmen zoals A* voor in-game navigatie.
Pas technieken voor versterkend leren toe om adaptief AI-gedrag te creëren.
Optimaliseer AI-prestaties voor real-time game-omgevingen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Inleiding tot niet-destructieve modellering en animatie.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken van UV-modellen, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Deze live, door een instructeur geleide training in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor game-ontwikkelaars en UGC-makers van beginner tot gemiddeld niveau die interactieve en monetizable ervaringen voor Fortnite-spelers willen ontwerpen, ontwikkelen en publiceren.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De basisconcepten van UEFN en de rol ervan bij het creëren van door gebruikers gegenereerde inhoud binnen Fortnite begrijpen.
De UEFN-interface navigeren, projecten opzetten en assets effectief beheren.
Aangepaste Fortnite-ervaringen ontwikkelen en publiceren met behulp van worldbuilding- en landschapstools.
Basisprogramconcepten toepassen met behulp van de Verse-scripttaal.
Samenwerken aan UEFN-projecten en zich voorbereiden op monetizationmogelijkheden in Fortnite.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor 3D-artiesten, game-ontwikkelaars en visualisatieprofessionals van gemiddeld tot gevorderd niveau die hun vaardigheden in Autodesk 3ds Max willen benutten en willen leren hoe ze meeslepende real-time ervaringen kunnen creëren in Unreal Engine.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Krijg inzicht in de belangrijkste verschillen tussen 3ds Max- en Unreal Engine-workflows.
Importeer 3D-modellen, animaties en assets van 3ds Max in Unreal Engine.
Maak en pas materialen, texturen en shaders aan in Unreal Engine.
Stel dynamische verlichting en globale verlichting in voor real-time rendering.
Implementeer interactiviteit en gameplay-mechanica met behulp van visuele Blueprint-scripts.
Optimaliseer assets en scènes voor real-time prestaties en efficiëntie.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken met UV-straling, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op beginnende tot gemiddelde programmeurs die hun eigen Roblox-spellen willen maken.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Creëer een Roblox-studio.
Leer de basisprincipes van het maken van een Roblox-game.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of ter plaatse) is bedoeld voor game-ontwikkelaars die een uitgebreid begrip willen krijgen van UE5 en hoe ze het kunnen gebruiken om verbluffende realtime inhoud te maken.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Leer en begrijp de nieuwe functies van de UE5-release.
Gebruik de real-time 3D-creatietool van UE5 om realistische beelden te creëren.
Deze door een instructeur geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op iedereen die leuke en boeiende games en applicaties wil ontwerpen en creëren, en de basisprincipes van computerprogrammering wil leren kennen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Maak kennis met de website Scratch.
Programmeer met behulp van de Scratch-editor.
Leer meer over de verschillende tools en functies.
Creëer en ontwerp een eenvoudig spel of interactief verhaal.
Deze door een instructeur geleide, live training behandelt de basisbeginselen van game-ontwikkeling met Unity, terwijl deelnemers stap voor stap door het creëren van hun eigen game worden geleid.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge behandelt de basisprincipes van game-ontwikkeling met Unreal Engine 4 en geeft deelnemers de kans om hun eigen voorbeeldgame te maken.
Om een training op maat voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Testimonials (4)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
L'adaptation du cours selon mes questions / commentaires
Nathalie siard - REEL S.A.S
Cursus - Scratch Programming
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Game Development training cursus in Brugge, Game Development opleiding cursus in Brugge, Weekend Game Development cursus in Brugge, Avond Game Development training in Brugge, Game Development instructeur geleid Brugge, Weekend Game Development training in Brugge, Game Development een op een training in Brugge, Avond Game Development cursus in Brugge, Game Development instructeur geleid in Brugge,Game Development lessen in Brugge, Game Development coaching in Brugge, Game Development boot camp in Brugge, Game Development op locatie in Brugge, Game Development privé cursus in Brugge, Game Development een op een opleiding in Brugge, Game Development instructeur in Brugge, Game Development trainer in Brugge, Game Development on-site in Brugge