Online of ter plaatse, live Game Development trainingscursussen onder leiding van een instructeur demonstreren door middel van interactieve hands-on oefeningen hoe je game-engines, programmeertalen en ontwerpprincipes kunt gebruiken om boeiende en interactieve games te maken, van concept tot implementatie.
Game Development Training is beschikbaar als "Online Live Training" of "Onsite Live Training". Online live training (ook wel "remote live training" genoemd) wordt uitgevoerd door middel van een interactieve, externe desktop. Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd bij de klant in Brugge of in NobleProg bedrijfstrainingscentra in Brugge.
NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Brugge
NH Hotel Brugge, Boeveriestraat 2, Brugge, Belgie, 8000
Bruges
Brugge werd een centrale haven, een commercieel en financieel centrum in middeleeuws Europa, dat de landen van de Noordzee en de Oostzee met de Middellandse Zee verbond. Rijke kooplieden uit Brugge dreven handel met die uit heel Europa. De eerste beurs in de geschiedenis ontstond in Brugge in de 13e eeuw. In de 15e eeuw was het het belangrijkste financiële centrum van Europa. Deze economische bloei leidt ook tot een culturele en artistieke bloei die een rijk erfgoed heeft nagelaten. Het was het belangrijkste centrum voor de Vlaamse primitieve schilders, die een revolutie teweegbrachten in de westerse schilderkunst. Het is sinds het jaar 2000 lid van de Organisatie van Werelderfgoedsteden. De stad heeft zelfs de eer om drie keer op de Werelderfgoedlijst van UNESCO te staan. Om zijn historische centrum, om zijn begijnhof dat deel uitmaakt van de Vlaamse Begijnhoven en om zijn belfort dat behoort tot de Belforten van België en Frankrijk. Daarnaast staat het ook op de lijst van immaterieel cultureel erfgoed van de mensheid door UNESCO vanwege de processie van het Heilig Bloed.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
INTERNATIONALE LUCHTHAVEN OOSTENDE-BRUGE
Dichtstbijzijnde treinstation naar het trainingscentrum
Station Brugge
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Dit instructeurgeleide, live training in Brugge (online of ter plaatse) is gericht op game-ontwikkelaars en AI-enthousiasten van middelbare niveau die willen leren hoe ze AI-agenten effectief in gaming-toepassingen kunnen integreren.
Tegen het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De rol van AI-agenten in moderne gaming te begrijpen.
Beslissingsystemen te ontwikkelen met behulp van beslisbomen en eindige statemachine.
Zoekalgoritmen zoals A* te implementeren voor in-game navigatie.
Versterkende leermethoden toe te passen om aanpasbare AI-gedragingen te creëren.
AI-prestaties te optimaliseren voor real-time gaming-omgevingen.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is gericht op kunstenaars, gameontwikkelaars of compleet beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videospellen, geanimeerde films, enzovoort.
Aan het einde van deze training zullen deelnemers in staat zijn om:
Te leren hoe je animaties en visuele effecten maakt met Blender.
Curves, oppervlakken, metaballs en haarpartikels toevoegen om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Inleiding tot niet-destructieve modellering en animatie.
3D-modellen en assets exporteren naar een game engine, 3D-printer of andere software.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plekke) is gericht op kunstenaars, gameontwikkelaars of absolute beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te creëren voor interactieve applicaties, videospellen, geanimeerde films, enz.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De principes en kernconcepten van 3D-modeling te begrijpen.
Een verscheidenheid aan modi en gereedschappen te verkennen voor het modelleren en bewerken van 3D-meshes.
De gereedschappen voor UV-mapping/unwrapping, sculpting en het schilderen van 3D-modellen te gebruiken.
Deze door een instructeur geleide live training (online of ter plaatse) richt zich op beginnende tot gemiddelde gameontwikkelaars en UGC-creators die interactieve en monetiseerbare ervaringen willen ontwerpen, ontwikkelen en publiceren voor Fortnite-spelers.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De basisprincipes van UEFN en de rol ervan bij het creëren van gebruikersgegenwerkte inhoud binnen Fortnite begrijpen.
De UEFN-interface navigeren, projecten instellen en assets effectief beheren.
Aangepaste Fortnite-ervaringen ontwikkelen en publiceren met behulp van wereldbouw- en landschapsontwerp-tools.
Basisbeginselen van programmeren toepassen met behulp van de Verse-scripttaal.
Samenwerken aan UEFN-projecten en zich voorbereiden op moneteringsmogelijkheden in Fortnite.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is gericht op 3D-artiesten, gameontwikkelaars en visualisatieprofessionals op intermediair tot gevorderd niveau die hun vaardigheden in Autodesk 3ds Max willen benutten en leren hoe ze immersieve real-time ervaringen in Unreal Engine kunnen creëren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De belangrijkste verschillen tussen de workflows van 3ds Max en Unreal Engine te begrijpen.
3D-modellen, animaties en assets uit 3ds Max te importeren in Unreal Engine.
Materiaalsoorten, texturen en shaders in Unreal Engine te creëren en aan te passen.
Dynamisch verlichting en globale verlichting in te stellen voor real-time rendering.
Interactiviteit en gameplay-mechanismen te implementeren met behulp van Blueprint-visuele scripting.
Assets en scènes te optimaliseren voor real-time prestaties en efficiëntie.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken met UV-straling, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Deze door de trainer geleide, live training in Brugge (online of ter plaatse) is gericht op programmeurs met een beginners- tot middelmatig niveau die hun eigen Roblox-games willen creëren.
Tegen het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een Roblox-studio te creëren.
De basisprincipes van het maken van een Roblox-game te leren.
Game-objecten te bouwen en spelgedrag toe te voegen.
Unity, Blender en Visual Studio bieden samen een krachtig hulpprogramma voor het creëren en programmeren van industriële virtuele omgevingen. Unity maakt interactieve simulatie en visualisatie mogelijk, Blender biedt geavanceerde 3D-modelcapaciteiten en Visual Studio dient als de programmeerachtergrond voor de integratie van besturingssystemen en industriële logica.
Deze door een docent geleide live-training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot gemiddelde professionals die industriële omgevingen voor simulatie, training en integratiedoeleinden willen ontwerpen, modelleren en programmeren.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
Industriële apparatuur en scenario's ontwerpen en modelleren met Blender.
3D-modellen in Unity importeren en optimaliseren voor visualisatie.
Systeemlogica en integratiewerkstromen programmeren in Visual Studio.
Interactieve industriële virtuele omgevingen maken met besturingssysteemverbindingen.
Opzet van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Praktijkgerichte 3D-modellering en ontwikkeling van omgevingen.
Programmeer- en integratieoefeningen met live-demonstraties.
Opties voor cursusaanpassing
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (online of ter plaatse) is gericht op gameontwikkelaars die een grondig begrip willen krijgen van UE5 en hoe ze het kunnen gebruiken om spectaculaire real-time inhoud te creëren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De nieuwe functies van de UE5-versie te leren en begrijpen.
De mogelijkheden van het real-time 3D-creatiehulpmiddel van UE5 te benutten om realistische beelden te creëren.
Visuele werelden en games te ontdekken en opbouwen.
De principes van gameontwerp te leren en beheersen.
Dit onderwijsgestuurde, live training in Brugge bespreekt de basisprincipes van spelontwikkeling met Unity terwijl deelnemers stap voor stap hun eigen spel ontwikkelen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge behandelt de basisprincipes van game-ontwikkeling met Unreal Engine 4 en geeft deelnemers de kans om hun eigen voorbeeldgame te maken.
Om een training op maat voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (3)
Leren over de software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Automatisch vertaald
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald
Ik vond het leuk dat alle vragen die we van tevoren hadden voorbereid beantwoord werden; ook de 90 minuten durende uitdaging om een klein spelletje te maken aan het einde was veel plezier!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Game Development training cursus in Brugge, Game Development opleiding cursus in Brugge, Weekend Game Development cursus in Brugge, Avond Game Development training in Brugge, Game Development instructeur geleid Brugge, Weekend Game Development training in Brugge, Game Development een op een training in Brugge, Avond Game Development cursus in Brugge, Game Development instructeur geleid in Brugge,Game Development lessen in Brugge, Game Development coaching in Brugge, Game Development boot camp in Brugge, Game Development op locatie in Brugge, Game Development privé cursus in Brugge, Game Development een op een opleiding in Brugge, Game Development instructeur in Brugge, Game Development trainer in Brugge, Game Development on-site in Brugge