Course Outline
Inleiding tot Unreal Motor 5 (UE5)
UE5 instellen en installeren
De ontwikkelomgeving en het project instellen
UE5-materialen en marktplaats
UE5 Lighting Basics en Lumen Lighting Engine
Naniete gevirtualiseerde geometrie
UE5 gebruiken Geïntegreerd met Quixel Bridge en Megascans
Een virtuele wereld bouwen
Ontwerpen van visuals en graphics
Weergave
Visuele effecten creëren
Programming en Blueprint visuele scripting
Karakterbeweging en Animation
UE5 Metahumans Animation
Werken met audio en media
Een productiepijplijn opzetten
Optimaliseren en testen
Verpakking
Projecten vrijgeven en delen
Samenvatting en volgende stappen
Requirements
- Basiskennis van gameontwikkeling
Publiek
- Game-ontwikkelaars
- Spelontwerpers
- Animators
Getuigenissen (3)
Alles gebeurde in een perfect aangepast tempo, op een begrijpelijke en toegankelijke manier, waardoor effectief leren mogelijk werd en de competenties werden vergroot. De trainer is een gekwalificeerd persoon die veel zaken kan uitleggen om de tijdens de cursus voltooide projecten te verbeteren. Aan de hand van eenvoudige voorbeelden worden belangrijke aspecten getoond en geanalyseerd die nodig zijn om meer geavanceerde modellen te maken. Ik vind de training zeer succesvol.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Nathalie siard - REEL S.A.S
Cursus - Scratch Programming
Ik vind de oefeningen erg leuk
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated