Cursusaanbod

Inleiding tot Unreal Engine

  • Overzicht van de functies en mogelijkheden van Unreal Engine
  • Begrip van de real-time renderingsworkflow
  • Belangrijke verschillen tussen 3ds Max en Unreal Engine workflows

Assets importeren uit 3ds Max

  • 3D-modellen, animaties en assets exporteren uit 3ds Max
  • Assets importeren in Unreal Engine
  • Assetinstellingen en -configuraties optimaliseren voor Unreal Engine

Materialen en Texturen in Unreal Engine

  • Inleiding tot de materialeditor van Unreal Engine
  • Materialen en texturen maken en aanpassen
  • Shaders en speciale effecten toepassen voor realistisch renderen

Verlichting en Rendering in Unreal Engine

  • Dynamische verlichting en globale verlichting instellen
  • Verlichtingsinstellingen aanpassen voor verschillende scenario's
  • Renderingsinstellingen optimaliseren voor real-time prestaties

Blueprint Visuele Scripting

  • Overzicht van Blueprint-visuele scripting in Unreal Engine
  • Interactieve gedragingen en gameplay-mechanieken maken
  • Gebruikerinteracties en controles implementeren

Optimalisatietechnieken

  • Assets optimaliseren voor real-time prestaties
  • Level streaming en LOD-technieken voor efficiënte scenebeheer
  • Prestatieprofielering en optimalisatiestrategieën

Echte Wereldprojecten en Casestudies

  • Echte wereldprojecten en voorbeelden verkennen
  • Beste praktijken en optimalisatietechnieken analyseren die worden gebruikt in professionele projecten
  • Handson- oefeningen en projecten om de leerervaring te versterken

Samenvatting en Volgende Stappen

Vereisten

  • Vaardigheid in Autodesk 3ds Max voor 3D modelleren, animatie en rendering
  • Basisbegrip van real-time renderingsconcepten
  • Kennis van algemene bestandsformaten voor 3D-assets (bijv. FBX, OBJ)

Publiek

  • 3D-artiesten
  • Gameontwikkelaars
  • Architectonische visualiseerders
  • VR/AR contentcreators
 21 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën