Online of ter plaatse, live Game Development trainingscursussen onder leiding van een instructeur demonstreren door middel van interactieve hands-on oefeningen hoe je game-engines, programmeertalen en ontwerpprincipes kunt gebruiken om boeiende en interactieve games te maken, van concept tot implementatie.
Game Development Training is beschikbaar als "Online Live Training" of "Onsite Live Training". Online live training (ook wel "remote live training" genoemd) wordt uitgevoerd door middel van een interactieve, externe desktop. Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd bij de klant in Leuven of in NobleProg bedrijfstrainingscentra in Leuven.
NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Dit instructeurgeleide, live training in Leuven (online of ter plaatse) is gericht op game-ontwikkelaars en AI-enthousiasten van middelbare niveau die willen leren hoe ze AI-agenten effectief in gaming-toepassingen kunnen integreren.
Tegen het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De rol van AI-agenten in moderne gaming te begrijpen.
Beslissingsystemen te ontwikkelen met behulp van beslisbomen en eindige statemachine.
Zoekalgoritmen zoals A* te implementeren voor in-game navigatie.
Versterkende leermethoden toe te passen om aanpasbare AI-gedragingen te creëren.
AI-prestaties te optimaliseren voor real-time gaming-omgevingen.
Deze instructeur-leden live training in Leuven (online of op locatie) is gericht op kunstenaars, gameontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, geanimeerde films, etc.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Te leren hoe je animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Curves, oppervlakken, metaballs en haardeeltjes toe te voegen om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Introductie tot niet-destructieve modellering en animatie.
3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software te exporteren.
Deze instructeur-leden, live training in Leuven (online of ter plaatse) is gericht op artiesten, gameontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, geanimeerde films enzovoort.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De principes en kernconcepten van 3D-modellering begrijpen.
Een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-meshes verkennen.
De tools gebruiken voor UV-mapping/unwrapping, sculpting, en schilderen van 3D-modellen rendering.
Deze door een instructeur geleide live training (online of ter plaatse) richt zich op beginnende tot gemiddelde gameontwikkelaars en UGC-creators die interactieve en monetiseerbare ervaringen willen ontwerpen, ontwikkelen en publiceren voor Fortnite-spelers.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De basisprincipes van UEFN en de rol ervan bij het creëren van gebruikersgegenwerkte inhoud binnen Fortnite begrijpen.
De UEFN-interface navigeren, projecten instellen en assets effectief beheren.
Aangepaste Fortnite-ervaringen ontwikkelen en publiceren met behulp van wereldbouw- en landschapsontwerp-tools.
Basisbeginselen van programmeren toepassen met behulp van de Verse-scripttaal.
Samenwerken aan UEFN-projecten en zich voorbereiden op moneteringsmogelijkheden in Fortnite.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is gericht op 3D-artiesten, gameontwikkelaars en visualisatieprofessionals op intermediair tot gevorderd niveau die hun vaardigheden in Autodesk 3ds Max willen benutten en leren hoe ze immersieve real-time ervaringen in Unreal Engine kunnen creëren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De belangrijkste verschillen tussen de workflows van 3ds Max en Unreal Engine te begrijpen.
3D-modellen, animaties en assets uit 3ds Max te importeren in Unreal Engine.
Materiaalsoorten, texturen en shaders in Unreal Engine te creëren en aan te passen.
Dynamisch verlichting en globale verlichting in te stellen voor real-time rendering.
Interactiviteit en gameplay-mechanismen te implementeren met behulp van Blueprint-visuele scripting.
Assets en scènes te optimaliseren voor real-time prestaties en efficiëntie.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken met UV-straling, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Deze door de trainer geleide, live training in Leuven (online of ter plaatse) is gericht op programmeurs met een beginners- tot middelmatig niveau die hun eigen Roblox-games willen creëren.
Tegen het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een Roblox-studio te creëren.
De basisprincipes van het maken van een Roblox-game te leren.
Game-objecten te bouwen en spelgedrag toe te voegen.
Unity, Blender en Visual Studio bieden samen een krachtig hulpprogramma voor het creëren en programmeren van industriële virtuele omgevingen. Unity maakt interactieve simulatie en visualisatie mogelijk, Blender biedt geavanceerde 3D-modelcapaciteiten en Visual Studio dient als de programmeerachtergrond voor de integratie van besturingssystemen en industriële logica.
Deze door een docent geleide live-training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot gemiddelde professionals die industriële omgevingen voor simulatie, training en integratiedoeleinden willen ontwerpen, modelleren en programmeren.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
Industriële apparatuur en scenario's ontwerpen en modelleren met Blender.
3D-modellen in Unity importeren en optimaliseren voor visualisatie.
Systeemlogica en integratiewerkstromen programmeren in Visual Studio.
Interactieve industriële virtuele omgevingen maken met besturingssysteemverbindingen.
Opzet van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Praktijkgerichte 3D-modellering en ontwikkeling van omgevingen.
Programmeer- en integratieoefeningen met live-demonstraties.
Opties voor cursusaanpassing
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Leuven (online of ter plaatse) is gericht op gameontwikkelaars die een grondig begrip willen krijgen van UE5 en hoe ze het kunnen gebruiken om spectaculaire real-time inhoud te creëren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De nieuwe functies van de UE5-versie te leren en begrijpen.
De mogelijkheden van het real-time 3D-creatiehulpmiddel van UE5 te benutten om realistische beelden te creëren.
Visuele werelden en games te ontdekken en opbouwen.
De principes van gameontwerp te leren en beheersen.
Dit onderwijsgestuurde, live training in Leuven bespreekt de basisprincipes van spelontwikkeling met Unity terwijl deelnemers stap voor stap hun eigen spel ontwikkelen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Leuven behandelt de basisprincipes van game-ontwikkeling met Unreal Engine 4 en geeft deelnemers de kans om hun eigen voorbeeldgame te maken.
Om een training op maat voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (3)
Leren over de software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Automatisch vertaald
praktische voorbeelden en probleemoplossing van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, spellen, etc.), ik bedoel goede praktijken en hoe een echt project eruitziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald
Ik vond het leuk dat alle vragen die we van tevoren hadden voorbereid werden beantwoord; ook de 90-minuten uitdaging om een klein spelletje te maken aan het einde was erg leuk!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Game Development training cursus in Leuven, Game Development opleiding cursus in Leuven, Weekend Game Development cursus in Leuven, Avond Game Development training in Leuven, Game Development instructeur geleid Leuven, Avond Game Development cursus in Leuven, Game Development een op een training in Leuven, Weekend Game Development training in Leuven, Game Development trainer in Leuven, Game Development een op een opleiding in Leuven, Game Development privé cursus in Leuven, Game Development instructeur in Leuven, Game Development boot camp in Leuven, Game Development coaching in Leuven, Game Development op locatie in Leuven, Game Development instructeur geleid in Leuven,Game Development lessen in Leuven, Game Development on-site in Leuven