Cursusaanbod

Curves en Oppervlakken

  • Gereedschappen en structuur
  • Bézier en NURBS
  • Objecten transformeren
  • Vormen en splines

Metaballs en Haarpartikels

  • Gereedschappen en structuur
  • Meta-objecten toevoegen en bewerken
  • Grease pencil gebruiken
  • Partikels aanpassen

Animatie en Rigging

  • Keyframes en keying sets
  • Armature gebruiken voor rigging
  • Het raster toepassen
  • Constraints, acties en drivers

Markers, vormsleutels en bewegingspaden

Niet-destructief modelleren

  • Inleiding tot geometrieknooppunten
  • Inleiding tot animatieknooppunten

3D Scènes Renderen

Rendermotoren in Blender voor animatie

  • Eevee, cycles en werkbank
  • Cameras, lichtobjecten en materialen gebruiken
  • Schaduwknooppunten en kleurbeheer
  • Freestyle non-photorealistic (NPR) rendering
  • Lagen en passes gebruiken
  • Animaties renderen en voorvertonen

Bestanden Exporteren

  • Ondersteunde mediaformaten
  • Bestanden exporteren naar Alembic
  • Het Collada-module gebruiken
  • Bestanden exporteren als USD, SVG en PDF

Problemen Oplossen

Samenstelling en Volgende Stappen

Vereisten

  • Basiskennis van computergebruik
  • Kennis van 3D-modellering

Publiek

  • Kunstenaars
  • Gameontwikkelaars
  • Volledige beginners
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Getuigenissen (3)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën