Cursusaanbod
Curves en Oppervlakken
- Gereedschappen en structuur
- Bézier en NURBS
- Objecten transformeren
- Vormen en splines
Metaballs en Haarpartikels
- Gereedschappen en structuur
- Meta-objecten toevoegen en bewerken
- Grease pencil gebruiken
- Partikels aanpassen
Animatie en Rigging
- Keyframes en keying sets
- Armature gebruiken voor rigging
- Het raster toepassen
- Constraints, acties en drivers
Markers, vormsleutels en bewegingspaden
Niet-destructief modelleren
- Inleiding tot geometrieknooppunten
- Inleiding tot animatieknooppunten
3D Scènes Renderen
Rendermotoren in Blender voor animatie
- Eevee, cycles en werkbank
- Cameras, lichtobjecten en materialen gebruiken
- Schaduwknooppunten en kleurbeheer
- Freestyle non-photorealistic (NPR) rendering
- Lagen en passes gebruiken
- Animaties renderen en voorvertonen
Bestanden Exporteren
- Ondersteunde mediaformaten
- Bestanden exporteren naar Alembic
- Het Collada-module gebruiken
- Bestanden exporteren als USD, SVG en PDF
Problemen Oplossen
Samenstelling en Volgende Stappen
Vereisten
- Basiskennis van computergebruik
- Kennis van 3D-modellering
Publiek
- Kunstenaars
- Gameontwikkelaars
- Volledige beginners
Getuigenissen (3)
Leren over de software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Automatisch vertaald
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald
Ik vond het leuk dat alle vragen die we van tevoren hadden voorbereid beantwoord werden; ook de 90 minuten durende uitdaging om een klein spelletje te maken aan het einde was veel plezier!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Automatisch vertaald