Cursusaanbod

Curves en Oppervlakken

  • Tools en structuur
  • Bézier en NURBS
  • Objecten transformeren
  • Vormen en splines

Metaballs en Haardeeltjes

  • Tools en structuur
  • Meta-objects toevoegen en bewerken
  • Grease pencil gebruiken
  • Particles bewerken

Animatie en Rigging

  • Keyframes en keying sets
  • Armature gebruiken voor rigging
  • Lattice toepassen
  • Constraints, actions en drivers

Markers, shape keys en motion paths

Niet-destructieve modellering

  • Introductie tot geometry nodes
  • Introductie tot animation nodes

3D-scènes renderen

Render engines in Blender voor animatie

  • Eevee, cycles en workbench
  • Camera's, lichtobjecten en materialen gebruiken
  • Shading nodes en kleurgebruik
  • Freestyle non-photorealistic (NPR) rendering
  • Laagjes en passes gebruiken
  • Animaties renderen en voorzien van een preview

Bestanden exporteren

  • Ondersteunde mediastandarden
  • Bestanden naar Alembic exporteren
  • De Collada module gebruiken
  • Bestanden als USD, SVG en PDF exporteren

Probleemoplossing

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Basisvaardigheden in computergebruik
  • Kenmerken van 3D-modellering

Doelgroep

  • Kunstenaars
  • Gameontwikkelaars
  • Complete beginners
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Getuigenissen (3)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën