Cursusaanbod
Curves en Oppervlakken
- Tools en structuur
- Bézier en NURBS
- Objecten transformeren
- Vormen en splines
Metaballs en Haardeeltjes
- Tools en structuur
- Meta-objects toevoegen en bewerken
- Grease pencil gebruiken
- Particles bewerken
Animatie en Rigging
- Keyframes en keying sets
- Armature gebruiken voor rigging
- Lattice toepassen
- Constraints, actions en drivers
Markers, shape keys en motion paths
Niet-destructieve modellering
- Introductie tot geometry nodes
- Introductie tot animation nodes
3D-scènes renderen
Render engines in Blender voor animatie
- Eevee, cycles en workbench
- Camera's, lichtobjecten en materialen gebruiken
- Shading nodes en kleurgebruik
- Freestyle non-photorealistic (NPR) rendering
- Laagjes en passes gebruiken
- Animaties renderen en voorzien van een preview
Bestanden exporteren
- Ondersteunde mediastandarden
- Bestanden naar Alembic exporteren
- De Collada module gebruiken
- Bestanden als USD, SVG en PDF exporteren
Probleemoplossing
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Basisvaardigheden in computergebruik
- Kenmerken van 3D-modellering
Doelgroep
- Kunstenaars
- Gameontwikkelaars
- Complete beginners
Getuigenissen (3)
Leren over de software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Automatisch vertaald
praktische voorbeelden en probleemoplossing van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, spellen, etc.), ik bedoel goede praktijken en hoe een echt project eruitziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald
Ik vond het leuk dat alle vragen die we van tevoren hadden voorbereid werden beantwoord; ook de 90-minuten uitdaging om een klein spelletje te maken aan het einde was erg leuk!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Automatisch vertaald