Cursusaanbod

Inleiding

Het voorbereiden van de browser om WebGL-inhoud te renderen

Overzicht van het proces voor het creëren van graphics

Een 2D statisch object maken

Kleur toevoegen aan het object

Het object laten draaien

Het object driedimensionaal maken

Punten, vectoren en meshes begrijpen

Object transformatie

Richting en ambient licht toevoegen

Transparantie, textuur en reflectie toevoegen

Andere objecten introduceren

Camera-bewegingen simuleren

Vertex- en pixelshaders programmeren

Het object animeren

Gebruik maken van de muis om met het object te interacteren

Samenvatting en conclusie

Vereisten

  • Ervaring met JavaScript programmeren
  • Kennis van vectoren en matrices is nuttig, maar niet vereist
  • Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldiging, optelling matrix/vector)
  • Kennis van trigonometrie (cosinus en sinus verhalen...)
 21 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën