Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Inleiding
Het voorbereiden van de browser om WebGL-inhoud te renderen
Overzicht van het proces voor het creëren van graphics
Een 2D statisch object maken
Kleur toevoegen aan het object
Het object laten draaien
Het object driedimensionaal maken
Punten, vectoren en meshes begrijpen
Object transformatie
Richting en ambient licht toevoegen
Transparantie, textuur en reflectie toevoegen
Andere objecten introduceren
Camera-bewegingen simuleren
Vertex- en pixelshaders programmeren
Het object animeren
Gebruik maken van de muis om met het object te interacteren
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Ervaring met JavaScript programmeren
- Kennis van vectoren en matrices is nuttig, maar niet vereist
- Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldiging, optelling matrix/vector)
- Kennis van trigonometrie (cosinus en sinus verhalen...)
21 Uren