Cursusaanbod

Inleiding

  • Overzicht van Roblox
  • Roblox-architectuur

Aan de slag gaan

  • Installeren en een Roblox-studio creëren
  • Begrijpen van de delen en eigenschappen in de scène
  • Kleuren en materialen
  • Overzicht van publiceren en playtesting

De basisprincipes begrijpen

  • Variabelen en toekenning gebruiken
  • Een onderdeel met een script wijzigen
  • Een onderdeel in een patio wijzigen
  • Positie, grootte en vector3 wijzigen
  • Voorwaardelijke uitspraken gebruiken
  • Functies gebruiken
  • While-do lussen en break-lusvoorwaarden gebruiken
  • Tabellen, lijsten en key/value-paren gebruiken

Een game bouwen

  • Game-objecten bouwen
  • Mijnen en teleporteurs
  • Terraineditor
  • Objecten spawnen
  • Een leaderboard instellen
  • 3D-modelontwerp

Animaties

  • Animaties in spellen gebruiken
  • Een animatieeditor gebruiken
  • Een FPS-framework teaser maken

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Kennis van programmeren

Doelgroep

  • Ontwikkelaars
  • Programmeurs
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Getuigenissen (3)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën