Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
“Merk” begrijpen
- Wat is een “merk”?
- Wat is het merk van uw bedrijf?
- Wat kan ik doen om de kracht van het merk van mijn bedrijf te beïnvloeden?
Basisveranderingsstrategieën
- De noodzaak voor de managers van een bedrijf om voortdurend de huidige status van hun deel van de organisatie te beoordelen – vooral in vergelijking met collega’s en concurrenten – en proactieve (in plaats van reactieve) veranderingen door te voeren
- Het “STARS”-model van veranderstrategieën en planning
Change Management
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen goed verlopen?
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen niet goed verlopen?
- Lessen die u kunt leren uit eerdere veranderingsinitiatieven (in uw bedrijf en elders)
- De 9 veranderprincipes – en deze in de praktijk brengen
- Lewins model van veranderingsimplementatie
- De veranderingskaleidoscoop
De psychologische gevolgen van verandering
- Hoe voel ik mij nu? Hoe gaat het nu met mijn collega’s?
- Hoe zullen ik/zij zich voelen als een veranderingsproces zich ontvouwt?
Klant-/stakeholderrelaties
- Wat is een klant?
- Wat is een belanghebbende?
- Hoe kan ik het meeste uit elke klant-/stakeholderinteractie halen?
- De service: winstketen
Financiële aspecten van een Business
- Financiële overzichten:
- Balansen
- Winst- en verliesrekeningen
- Financiële prognoses:
- Budgetten
- Cashflowprognoses
- Business Gevallen
Doelen stellen
- Visie / Missieverklaringen
- Doelstelling om te voldoen aan de Mission Statements
- Prestaties Management die de overeengekomen doelstellingen overtreffen
Onderhandelen voor de beste resultaten
- Communication bij onderhandeling
- Het belang van effectieve presentaties
- Verschillende onderhandelingsstrategieën
- Strategieën vergelijken
- Rapport bouwen
- Het onderhandelingsproces in drie fasen
21 Uren
Testimonials (4)
Irma was afgestemd op ons als leerlingen en onze zakelijke behoeften. Het was duidelijk dat ze actief naar ons luisterde vanuit de geïnformeerde feedback die ze vervolgens gaf.
Siobhan - Raintree
Cursus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Automatisch vertaald
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden. Een duidelijke indicatie van haar expertise.
Yunus - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
I liked the alistair's knowledge and presentation style.