Cursusaanbod

1. Inleiding tot internetmarketing

  • a. Wat bedoelen we met 'internetmarketing'?
  • b. Wat is prestatie?
  • c. Mogelijkheden van digitale activiteiten (advertentieplatforms, SEO, analytics)
  • d. Hoe plan je jouw activiteiten?

2. Opbouwen van een strategie voor marketingactiviteiten

  • a. Hoe bereid je een brief voor en definieer je je doelen?
  • b. Hoe kies je advertentieplatforms en prioriseer je activiteiten (introductie tot campagnetypes binnen individuele activiteiten)?
  • c. Hoe creëer je een actieplan, tijdschema en personas met inachtneming van tests en trends?
  • d. Hoe kies je een budget en hoe verdeel je het over de tijd?

3. Beheren van jouw marketingteam

  • a. Samenwerken met een bureau - mogelijke vormen van samenwerking
  • b. Samenwerken met een bureau – voordelen en nadelen
  • c. Beheren van het interne marketings team, taken verdelen en prestaties maximaliseren
  • d. Processen en tools die werken vereenvoudigen

4. Meetkundigheid voor e-marketing

  • a. Wat moet je zoeken bij het beoordelen van de effectiviteit van activiteiten?
  • b. Basismeetindicatoren
  • c. Analyse vanvoorbeeldcampagnerapporten (opgedeeld in platformrapporten, Analytics en specifieke rapporten)

Vereisten

Basiskennis over internetmarketing.

 7 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Getuigenissen (2)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën