Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
1. Inleiding tot internetmarketing
- a. Wat bedoelen we met 'internetmarketing'?
- b. Wat is prestatie?
- c. Mogelijkheden van digitale activiteiten (advertentieplatforms, SEO, analytics)
- d. Hoe plan je jouw activiteiten?
2. Opbouwen van een strategie voor marketingactiviteiten
- a. Hoe bereid je een brief voor en definieer je je doelen?
- b. Hoe kies je advertentieplatforms en prioriseer je activiteiten (introductie tot campagnetypes binnen individuele activiteiten)?
- c. Hoe creëer je een actieplan, tijdschema en personas met inachtneming van tests en trends?
- d. Hoe kies je een budget en hoe verdeel je het over de tijd?
3. Beheren van jouw marketingteam
- a. Samenwerken met een bureau - mogelijke vormen van samenwerking
- b. Samenwerken met een bureau – voordelen en nadelen
- c. Beheren van het interne marketings team, taken verdelen en prestaties maximaliseren
- d. Processen en tools die werken vereenvoudigen
4. Meetkundigheid voor e-marketing
- a. Wat moet je zoeken bij het beoordelen van de effectiviteit van activiteiten?
- b. Basismeetindicatoren
- c. Analyse vanvoorbeeldcampagnerapporten (opgedeeld in platformrapporten, Analytics en specifieke rapporten)
Vereisten
Basiskennis over internetmarketing.
7 Uren
Getuigenissen (2)
Irma was afgestemd op ons als leerlingen en onze zakelijke behoeften. Het was duidelijk dat ze actief naar ons luisterde vanuit de geïnformeerde feedback die ze vervolgens gaf.
Siobhan - Raintree
Cursus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden. Een duidelijke indicatie van haar expertise.
Yunus - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald