Course Outline
Vaardigheden trainen
- Het geven van een vooraf voorbereide trainingssessie over het door de deelnemer gekozen onderwerp dat verband houdt met zijn of haar werk.
NB De duur van elke deelnemerstraining hangt af van de duur van de cursus en van het aantal deelnemers. Acht is het ideale aantal deelnemers
- Volledige één-op-één- en groepsfeedback
Een trainingssessie voorbereiden
- Vragen aan de trainer om vooraf te stellen Waarom ik? Logistiek van wat, waar, wanneer, hoe – en hoe lang? Begrijpen hoe de antwoorden op deze vragen de structuur van de trainingssessie beïnvloeden
De drie fundamentele communicatiemiddelen van een trainer: Verbaal – de woorden die worden gebruikt en jargon en jargon vermijden Vocaal – de klank van de woorden waarbij afleidende verbale tics en leestekens worden vermeden Visueel – het uiterlijk van de presentator: kleding; maniertjes; aanwezigheid
- De trainingssessie repeteren – en eerlijke feedback krijgen van een betrouwbare bron
Evaluatie
- Het belang van evaluatie De processen voor het verkrijgen en gebruiken van evaluatie door gedelegeerden
Trainingsvaardigheden – opnieuw bekeken
- Levering van een nieuwe trainingssessie (na passende voorbereidingstijd).
NB Dit kan dezelfde presentatie zijn als in Module 1, maar herzien op basis van de gedetailleerde feedback
- Volledige één-op-één- en groepsfeedback
Trainingsvaardigheden – opnieuw bekeken
- Als de tijd het toelaat: nog een trainingssessie (na passende voorbereidingstijd). Volledige één-op-één- en groepsfeedback
Getuigenissen (5)
Flexibiliteit van de trainer, ontwikkeling van onderwerpen die door de deelnemers aan de training worden besproken
Marta - LKQ Polska Sp. z o. o.
Cursus - Public Speaking 101
Machine Translated
Vrijheid en gebrek aan druk, "roepen om antwoorden".
Maciej - Kaczmarski Group
Cursus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Cursus - Team Building and Management
examples from trainer's daily life like some stories, anectodes and jokes
Aleksandra Krupa - LKQ Polska Sp. z o. o.
Cursus - Różnice międzykulturowe w pracy zespołowej
For sure the atmosphere, as the training was delivered in a very pleasant way and all exercises were well prepared.