Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Definieer coaching
- Zorg voor duidelijkheid over wat Coaching precies is en hoe het wordt gebruikt
- Koppel "Coaching" als discipline aan het verbeteren van individuele- en teamprestaties (of het analyseren en corrigeren van ondermaatse prestaties)
- Begrijp hoe gedeeld leren gemakkelijk kan worden omgezet in een "commitment to action"
Coaching modellen
- Inleiding tot het GROW-model
- G = Goal: het doel van de discussie of de veranderingen die het individu / team wil aanbrengen
- R = Realiteit: een eerlijke beoordeling van de huidige situatie en de noodzaak tot verandering
- O = Opties: wat kan er gedaan worden om die verandering te bereiken; wat nog meer; Is er nog iets anders...?
- W = Wil: is er het verlangen om dit door te zetten of zal een van de andere factoren – GRO – het bereiken van de verandering verhinderen; Hoe gaan we de voortgang meten?
- Rekening houden met alle factoren die nodig zijn bij:
- Visie omzetten in realiteit
- Meetbare resultaten leveren
- Effectieve beslissingen nemen
- Managen van de verandering
- Introductie van het Huis van Verandering: begrijpen dat het soms nodig is om dingen erger te maken voordat ze beter kunnen worden
Een succesvolle coach worden
- Hoe gedraagt een Coach zich?
- Wat doet een Coach?
- Begrijpen van de noodzaak om afgescheiden te blijven – afstandelijk? – vanaf het detail en draag alleen individuele opmerkingen / suggesties bij op de juiste momenten
- Coachen van prestaties van individuen wiens dagelijkse werk we niet begrijpen
De link met Performance Management
- Doelen stellen – begrijpen wat er nodig is
- Managen op basis van deze doelstellingen – begrijpen hoe succes / tekort eruit ziet
- Onderpresteren herkennen (en corrigeren); met name het herkennen van de oorzaken van ondermaatse prestaties (die misschien niets te maken hebben met de werkdruk van het individu)
- Coaching en Feedback: verbanden en verschillen
Coaching in de praktijk
- Gefaciliteerde sessies van coaching – in eerste instantie in een groepsomgeving om gerichte feedback mogelijk te maken; vervolgens in coachingsparen – om de modellen die al zijn besproken in de praktijk te brengen.
7 uren
Getuigenissen (5)
opleiding en feedback
Jochen Jung - Bachem
Cursus - DZM – delegating tasks and motivating employees
Automatisch vertaald
Legt het onderwerp goed uit.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Cursus - Leadership 101
Automatisch vertaald
Duidelijk toegelicht theorie gecombineerd met de trainer die zijn eerdere ervaringen enthousiast vertelt, waardoor de concepten veel meer tot leven komen en beter bijblijven. Vriendelijke en gepassioneerde trainer.
Jacob Tan - Singapore Management University
Cursus - Leadership Development for Engineers
Automatisch vertaald
Informatie over RPA, AI en IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Cursus - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Automatisch vertaald
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Cursus - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Automatisch vertaald