Lokale, door instructeurs geleide live Computer Graphics-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussie en hands-on de basisprincipes van Computer Graphics. Computer Graphics-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leuven of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Leuven. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Huawei Ascend is een familie van AI-processors ontworpen voor hoogpresterende inferentie en training.
Dit door een instructeur geleide live training (online of op locatie) is bedoeld voor AI-engineers en datawetenschappers op intermiddelair niveau die neural networkmodellen willen ontwikkelen en optimaliseren met behulp van de Huawei Ascend-platform en het CANN toolkit.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
De CANN ontwikkelomgeving instellen en configureren.
AI-applicaties ontwikkelen met behulp van MindSpore en CloudMatrix workflows.
Prestatie optimaliseren op Ascend NPUs met behulp van aangepaste operators en tiling.
Modellen implementeren in rand- of cloudomgevingen.
Opzet van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Praktijkervaring met Huawei Ascend en het CANN toolkit in voorbeeldapplicaties.
Geleid oefenen gericht op modelbouw, training en implementatie.
Aanpasbare opties voor de cursus
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen op basis van uw infrastructuur of datasets, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
De AI-stack van Huawei — van de laaggeniveau CANN SDK tot het hooggeniveau MindSpore-framework — biedt een strak geïntegreerde AI-ontwikkel- en implementatieomgeving die is geoptimaliseerd voor Ascend-hardware.
Deze door een instructeur geleide live-training (online of ter plaatse) is bedoeld voor technische professionals op beginner- tot gemiddeld niveau die willen begrijpen hoe de CANN en MindSpore-componenten samenwerken om AI-lifecyclebeheer en infrastructuurbeslissingen te ondersteunen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Het gelaagde architectuur van de AI-rekenstack van Huawei te begrijpen.
Inzicht te krijgen in hoe CANN modeloptimalisatie en implementatie op hardware-niveau ondersteunt.
Het MindSpore-framework en de toolchain te evalueren in vergelijking met industrie-alternatieven.
De AI-stack van Huawei te positioneren binnen ondernemings- of cloud/ter-plaatse-omgevingen.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Live systeemdemonstraties en gevalsgebaseerde walkthroughs.
Optionele begeleide labs over modelstroom van MindSpore naar CANN.
Opties voor aanpassing van de cursus
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Dit instructeurgeleide live-training in Leuven (online of ter plekke) is gericht op beginnende tot middelbare ontwikkelaars die OpenACC willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallelisme te benutten.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Een OpenACC-ontwikkelomgeving op te stellen.
Een basis OpenACC-programma te schrijven en uit te voeren.
Code met OpenACC-directives en -clausules te annoteren.
De OpenACC-API en -bibliotheken te gebruiken.
OpenACC-programma's te profileren, debuggeren en optimaliseren.
Het CANN SDK (Compute Architecture for Neural Networks) biedt krachtige implementatie- en optimalisatiegereedschappen voor real-time AI-applicaties in computer vision en NLP, vooral op Huawei Ascend hardware.
Deze door een instructeur geleide live training (online of op locatie) is gericht op AI-practitioners op intermediair niveau die vision- en taalmodellen willen bouwen, implementeren en optimaliseren met behulp van het CANN SDK voor productiegebruiksscenario’s.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
CV- en NLP-modellen implementeren en optimaliseren met CANN en AscendCL.
CANN gereedschappen gebruiken om modellen te converteren en te integreren in live-pijplijnen.
De inferentieprestaties optimaliseren voor taken zoals detectie, classificatie en sentimentanalyse.
Real-time CV/NLP-pijplijnen bouwen voor edge- of cloudgebaseerde implementatiescenario’s.
Opbouw van de cursus
Interactieve lezing en demonstratie.
Handson lab met modelimplementatie en prestatieprofiling.
Live-pijplijndesign met behulp van echte CV- en NLP-gebruiksscenario’s.
Opties voor cursusaanpassing
Voor een aangepaste training voor deze cursus, neem contact met ons op om dit te regelen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Leuven (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die de basisprincipes van GPU programmeren willen leren en de belangrijkste raamwerken en hulpmiddelen voor het ontwikkelen van GPU applicaties. .
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Begrijp het verschil tussen CPU en GPU computergebruik en de voordelen en uitdagingen van GPU programmeren.
Kies het juiste raamwerk en de juiste tool voor hun GPU toepassing.
Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van een of meer van de raamwerken en hulpmiddelen.
Gebruik de respectievelijke API's, talen en bibliotheken om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing daarvan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen, zoals werkitems, werkgroepen, threads, blokken en rasters, om de parallelliteit te controleren.
Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
CANN TIK (Tensor Instruction Kernel) en Apache TVM bieden geavanceerde optimalisatie en aanpassing van AI-modeloperators voor Huawei Ascend hardware.
Deze instructeurgeleide live training (online of op locatie) is gericht op systeembouwers op geavanceerd niveau die custom operators willen bouwen, implementeren en afstellen voor AI-modellen met behulp van het TIK-programmeermodel van CANN en de TVM-compilerintegratie.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
Custom AI-operators schrijven en testen met behulp van de TIK DSL voor Ascend-processoren.
Custom ops integreren in de CANN runtime en uitvoeringsgrafiek.
TVM gebruiken voor operatorplanning, auto-tuning en benchmarking.
Debuggen en optimaliseren van instructieniveauprestaties voor custom berekeningspatronen.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en demonstratie.
Hands-on codering van operators met behulp van TIK- en TVM-pipelines.
Testen en afstellen op Ascend-hardware of simulators.
Opties voor cursusaanpassing
Voor het aanvragen van een aangepaste training voor deze cursus, neem contact met ons op om dit te regelen.
Dit instructeurgerichte, live training in Leuven (online of ter plekke) is gericht op ontwikkelaars met een beginnend tot tussenliggend niveau die verschillende frameworks voor GPU-programmering willen gebruiken en hun kenmerken, prestaties en compatibiliteit vergelijken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een ontwikkelomgeving op te zetten die OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm Platform, een apparaat dat ondersteuning biedt voor OpenCL, CUDA of ROCm, en Visual Studio Code bevat.
Een basis GPU-programma te maken dat vectoroptelling uitvoert met behulp van OpenCL, CUDA en ROCm, en de syntaxis, structuur en uitvoering van elk framework te vergelijken.
De respectieve API's te gebruiken om apparaatinformatie op te vragen, geheugen toe te wijzen en vrij te geven, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
De respectieve talen te gebruiken om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
De respectieve ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken te gebruiken om veelvoorkomende taken en bewerkingen uit te voeren.
De respectieve geheugenruimtes, zoals globaal, lokaal, constant en privé, te gebruiken om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
De respectieve uitvoeringsmodellen te gebruiken om de threads, blokken en grids die parallelisme definiëren te beheren.
GPU-programma's te debuggen en te testen met hulpmiddelen zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
GPU-programma's te optimaliseren met technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profiling.
CloudMatrix is Huawei’s geünificeerde AI-ontwikkelings- en implementatieplatform dat is ontworpen om schaalbare, productie-gerichte inferentie-pipelines te ondersteunen.
Deze door een instructeur geleide live-training (online of op locatie) is bedoeld voor AI-professionals op beginnend tot intermediair niveau die AI-modellen willen implementeren en monitoren met behulp van de CloudMatrix platform met CANN en MindSpore integratie.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
CloudMatrix gebruiken voor modelpakkaging, implementatie en servering.
Modellen converteren en optimaliseren voor Ascend-chipsets.
Pipelines instellen voor real-time en batch-inferentietaken.
Implementaties monitoren en de prestaties aanpassen in productieomgevingen.
Formaat van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Handsongebruik van CloudMatrix met echte implementatiescenario's.
Geleide oefeningen gericht op conversie, optimalisatie en schaling.
Opties voor cursusaanpassing
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen op basis van uw AI-infrastructuur of cloudomgeving, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is gericht op kunstenaars, gameontwikkelaars of compleet beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videospellen, geanimeerde films, enzovoort.
Aan het einde van deze training zullen deelnemers in staat zijn om:
Te leren hoe je animaties en visuele effecten maakt met Blender.
Curves, oppervlakken, metaballs en haarpartikels toevoegen om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Inleiding tot niet-destructieve modellering en animatie.
3D-modellen en assets exporteren naar een game engine, 3D-printer of andere software.
Het Huawei Ascend CANN toolkit maakt krachtige AI-inferentie mogelijk op randapparaten zoals de Ascend 310. CANN biedt essentiële hulpmiddelen voor het compileren, optimaliseren en implementeren van modellen waar berekenings- en geheugenbeperkingen bestaan.
Deze door een instructeur geleide live-training (online of op locatie) is gericht op AI-ontwikkelaars en integrators op intermiddelair niveau die modellen willen implementeren en optimaliseren op Ascend-randapparaten met behulp van de CANN toolchain.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
AI-modellen voorbereiden en converteren voor Ascend 310 met behulp van CANN hulpmiddelen.
Lichtgewicht inferentie-pijplijnen bouwen met MindSpore Lite en AscendCL.
De prestaties van modellen optimaliseren voor beperkte berekenings- en geheugenomgevingen.
AI-toepassingen implementeren en monitoren in echte randgebruiksgevallen.
Opzet van de cursus
Interactieve lezing en demonstratie.
Handen-aan-praktijkwerk met rand-specifieke modellen en scenario's.
Leefde implementatievoorbeelden op virtuele of fysieke randhardware.
Opties voor cursusaanpassing
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm op Windows willen installeren en gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met ROCm Platform, een AMD GPU en Visual Studio Code op Windows.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm en HIP willen gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met het ROCm-platform, een AMD GPU en Visual Studio code.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plekke) is gericht op kunstenaars, gameontwikkelaars of absolute beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te creëren voor interactieve applicaties, videospellen, geanimeerde films, enz.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De principes en kernconcepten van 3D-modeling te begrijpen.
Een verscheidenheid aan modi en gereedschappen te verkennen voor het modelleren en bewerken van 3D-meshes.
De gereedschappen voor UV-mapping/unwrapping, sculpting en het schilderen van 3D-modellen te gebruiken.
CANN (Compute Architecture for Neural Networks) is Huawei’s AI computing toolkit gebruikt om AI-modellen te compileren, te optimaliseren en te implementeren op Ascend AI-processoren.
Dit door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende AI-ontwikkelaars die willen begrijpen hoe CANN past in de modellevenscyclus van training tot implementatie en hoe het werkt met frameworks zoals MindSpore, TensorFlow en PyTorch.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Het doel en de architectuur van de CANN toolkit begrijpen.
Een ontwikkelomgeving instellen met CANN en MindSpore.
Een eenvoudig AI-model converteren en implementeren op Ascend-hardware.
Fundamentele kennis opdoen voor toekomstige CANN optimalisatie- of integratieprojecten.
Indeling van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Handson-labs met eenvoudige modelimplementatie.
Stapsgewijze begeleiding door de CANN toolchain en integratiepunten.
Opties voor cursusaanpassing
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Ascend, Biren en Cambricon zijn leidende AI-hardwareplatformen in China, elk biedend unieke versnellings- en profieltools voor productieschaal AI-werkbelastingen.
Deze door een docent geleide, live-training (online of op locatie) is gericht op geavanceerde AI-infrastructuur- en prestatie-engineers die modelinferentie- en trainingswerkstromen willen optimaliseren op meerdere Chinese AI-chipplatformen.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
Modellen bencheren op Ascend, Biren en Cambricon-platformen.
Systembottleneks en geheugen/verwerkingsinefficiënties identificeren.
Optimisaties op grafiekniveau, kernelniveau en operatorkniveau toepassen.
Implementatiepijplijnen afstellen om doorvoer en latentie te verbeteren.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Handen aan het werk met profiel- en optimalisatietools op elk platform.
Geleide oefeningen gericht op praktische afstellingscenario's.
Opties voor cursusanpassing
Voor een aangepaste training voor deze cursus op basis van uw prestatieomgeving of modeltype, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Deze instructorgeleide, live training in Leuven (online of onsite) is bedoeld voor grafisch ontwerpers en animatoren van beginner tot gemiddeld niveau die willen leren hoe ze verbluffende animaties, interactieve media en boeiende webinhoud kunnen maken met behulp van Adobe Animate.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De Adobe Animate-interface en -hulpmiddelen te navigeren.
Animaties te maken en te bewerken met behulp van keyframes, motion tweens en shape tweens.
Interactieve animaties en applicaties te ontwerpen met ActionScript en JavaScript.
Audio- en video-elementen in projecten op te nemen.
Animaties te exporteren voor web-, video- en mobiele platforms.
CANN SDK (Compute Architecture for Neural Networks) is Huawei’s AI compute foundation dat ontwikkelaars in staat stelt om de prestaties van uitgevoerde neurale netwerken op Ascend AI-processoren te verfijnen en te optimaliseren.
Deze door instructeurs geleide live-training (online of op locatie) is bedoeld voor geavanceerde AI-ontwikkelaars en systeemingenieurs die de inferentieprestaties willen optimaliseren met behulp van het geavanceerde gereedschapspakket van CANN, waaronder de Graph Engine, TIK en de ontwikkeling van aangepaste operators.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
De runtime-architectuur en prestatiecyclus van CANN begrijpen.
Profileringsinstrumenten en de Graph Engine gebruiken voor prestatieanalyse en optimalisatie.
Aangepaste operators maken en optimaliseren met behulp van TIK en TVM.
Geheugenflessenhalsen oplossen en de modeldoorvoer verbeteren.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Praktijklaboratoria met realtime profileren en operatorafstelling.
Optimalisatieoefeningen met behulp van voorbeelden van randgevallen-implementatie.
Opties voor cursusaanpassing
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Chinese GPU-architecturen zoals Huawei Ascend, Biren en Cambricon MLU's bieden CUDA-alternatieven die zijn afgestemd op de lokale AI- en HPC-markten.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor geavanceerde GPU-programmeurs en infrastructurspecialisten die bestaande CUDA-toepassingen willen migreren en optimaliseren voor implementatie op Chinese hardwareplatforms.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De compatibiliteit van bestaande CUDA-werkbelastingen met Chinese chipalternatieven te evalueren.
CUDA-codebases te porten naar Huawei CANN, Biren SDK en Cambricon BANGPy-omgevingen.
De prestaties te vergelijken en optimalisatiepunten te identificeren op verschillende platforms.
Praktische uitdagingen in het ondersteunen en implementeren van cross-architecture te aanpakken.
Formaat van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Hands-on codevertalings- en prestatievergelingslabs.
Geleide oefeningen met als focus multi-GPU-adaptatiestrategieën.
Cursusaangepaste opties
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen op basis van uw platform of CUDA-project, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die CUDA willen gebruiken om NVIDIA GPUs te programmeren en hun parallellisme te benutten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Zet een ontwikkelomgeving op die CUDA Toolkit, een NVIDIA GPU en Visual Studio Code bevat.
Maak een eenvoudig CUDA-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten uit het GPU-geheugen ophaalt.
Gebruik de CUDA API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en toe te wijzen, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de CUDA C/C++-taal om kernels te schrijven die op de GPU worden uitgevoerd en gegevens te manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van CUDA om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik CUDA-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik het CUDA-uitvoeringsmodel om de threads, blokken en rasters te beheren die het parallellisme definiëren.
Fouten opsporen en testen van CUDA-programma's met behulp van hulpprogramma's zoals CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer CUDA-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profiling.
Psdto3D101 is een gespecialiseerd softwaregereedschap dat is ontworpen voor het creëren van lenticulaire bestanden met 3D-effecten, flip, morph en bewegingen. Deze cursus biedt deelnemers de kennis en praktische vaardigheden om Psdto3D101 te beheren en toe te passen voor het produceren van professionele lenticulaire uitgaven, waarbij zowel het management als de creatieve aspecten van de software worden behandeld.
Deze door een instructeur geleide live training (online of op locatie) is gericht op grafische en printprofessionals op beginnend tot midden niveau die lenticulaire bestanden willen creëren, beheren en optimaliseren met behulp van de Psdto3D101 software.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
De basisprincipes van lenticulaire druk en ontwerp begrijpen.
Psdto3D101 navigeren en configureren voor verschillende projecttypes.
3D, flip- en bewegingseffecten creëren met behulp van lagen en sequenties.
Lenticulaire bestanden exporteren en voorbereiden voor professionele druk.
Opzet van de Cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Praktische oefeningen met de Psdto3D101 software.
Handen-uit-de-mouwen-ervaring in een live-labomgeving.
Opties voor Cursusaanpassing
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
CANN (Compute Architecture for Neural Networks) is Huawei’s AI-compute stack for deploying and optimizing AI models on Ascend AI processors.
Deze door een instructeur geleide live training (online of op locatie) is bedoeld voor AI-ontwikkelaars en ingenieurs op intermediëren niveau die getrainde AI-modellen efficiënt willen inzetten op Huawei Ascend hardware met behulp van de CANN toolkit en tools zoals MindSpore, TensorFlow, of PyTorch.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De CANN architectuur en zijn rol in de AI-inzetpijplijn begrijpen.
Modellen van populaire frameworks converteren en aanpassen aan Ascend-compatibele indelingen.
Gebruik maken van tools zoals ATC, OM-modelconversie en MindSpore voor edge- en cloudinferentie.
Inzetproblemen diagnosticeren en de prestaties op Ascend-hardware optimaliseren.
Opzet van de cursus
Interactieve les en demonstratie.
Praktische laboratoriumwerkzaamheden met CANN tools en Ascend-simulators of apparaten.
Praktische inzetscenario’s op basis van echte AI-modellen.
Opties voor cursusaanpassing
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen, neem contact met ons op om dit te regelen.
Biren AI Accelerators zijn hoogprestatieapparaten die zijn ontworpen voor AI- en HPC-workloads met ondersteuning voor grootschalig trainen en infereren.
Deze door een instructeur geleide live-training (online of ter plekke) is bedoeld voor ontwikkelaars met een tussen- tot geavanceerd niveau die wensen om applicaties te programmeren en te optimaliseren met behulp van de eigen Biren GPU stack, met praktische vergelijkingen met CUDA-omgevingen.
Aan het einde van deze training zullen deelnemers in staat zijn om:
De Biren GPU architectuur en geheugenhiërarchie te begrijpen.
De ontwikkelomgeving in te stellen en het Biren-programmeringsmodel te gebruiken.
CUDA-stijl code te vertalen en te optimaliseren voor Biren platforms.
Technieken voor prestatie optimalisatie en foutopsporing toe te passen.
Opzet van de cursus
Interactieve les en discussie.
Hands-on gebruik van de Biren SDK in voorbeeld-GPU workloads.
Begeleide oefeningen gericht op porting en prestatie optimalisatie.
Opties voor cursusaanpassing
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen op basis van uw applicatiestack of integratiebehoeften, neem dan contact met ons op om te regelen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken met UV-straling, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Cambricon MLUs (Machine Learning Units) zijn gespecialiseerde AI-chips geoptimaliseerd voor inferentie en training in edge- en datacenterscenario's.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is gericht op ontwikkelaars op intermediair niveau die AI-modellen willen bouwen en implementeren met behulp van het BANGPy-framework en de Neuware SDK op Cambricon MLU-hardware.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De BANGPy- en Neuware-ontwikkelomgevingen te installeren en configureren.
Python- en C++-gebaseerde modellen te ontwikkelen en te optimaliseren voor Cambricon MLUs.
Modellen te implementeren op edge- en datacenterapparaten die de Neuware-runtime uitvoeren.
ML-workflows te integreren met MLU-specifieke versnellingseigenschappen.
Formaat van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Handmatige gebruik van BANGPy en Neuware voor ontwikkeling en implementatie.
Geleide oefeningen gericht op optimalisatie, integratie en testen.
Opties voor cursusanpassing
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen op basis van uw Cambricon-apparaatmodel of gebruiksscenario, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor systeembeheerders en IT-professionals op beginnersniveau die CUDA-omgevingen willen installeren, configureren, beheren en problemen willen oplossen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de architectuur, componenten en mogelijkheden van CUDA.
Installeer en configureer CUDA-omgevingen.
Beheer en optimaliseer CUDA-bronnen.
Veelvoorkomende CUDA-problemen opsporen en oplossen.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is gericht op ontwikkelaars van beginnend tot gemiddeld niveau die OpenCL willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallelisme te benutten.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Een ontwikkelomgeving opzetten die de OpenCL SDK, een apparaat dat OpenCL ondersteunt en Visual Studio Code bevat.
Een basis-OpenCLprogramma maken dat vectoradditie op het apparaat uitvoert en de resultaten uit het apparaatgeheugen ophaalt.
De OpenCL API gebruiken om apparaatinformatie op te vragen, contexten, opdrachtwachtrijen, buffers, kernels en gebeurtenissen te creëren.
De OpenCL C-taal gebruiken om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
De ingebouwde functies, extensies en bibliotheken van OpenCL gebruiken om veelvoorkomende taken en operaties uit te voeren.
De host- en apparaatgeheugenmodellen van OpenCL gebruiken om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Het uitvoeringsmodel van OpenCL gebruiken om de werk-items, werkgroepen en ND-ranges te beheersen.
OpenCL-programma's debuggen en testen met behulp van hulpmiddelen zoals CodeXL, Intel VTune en NVIDIA Nsight.
OpenCL-programma's optimaliseren met behulp van technieken zoals vectorisatie, lus-ontwikkeling, lokale geheugen en profileren.
Deze door een docent geleide, live training (online of op locatie) is gericht op ontwerpers, mechanische ingenieurs en iedereen die wil leren hoe 3D-modellen te maken die kunnen worden gebouwd of 3D-geprint.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
Printbare 3D-modellen creëren.
Geometrische transformaties gebruiken om complexe 3D-vormen te bouwen.
Modelen op een niet-interactieve manier met minimale regels code.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor liefhebbers van 3D-ontwerp en 3D-printen op beginnersniveau tot gevorderden die Fusion 360 willen gebruiken om modellen voor 3D-printen te ontwerpen, simuleren en voorbereiden.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Installeer en configureer Fusion 360 voor optimale prestaties.
Ontwerp, modelleer en simuleer 3D-objecten in een uniforme omgeving.
Optimaliseer en bereid ontwerpen voor het 3D-printproces voor.
Werk samen en deel hun ontwerpen met behulp van de cloudmogelijkheden van Fusion 360.
Deze door een instructeur geleide live training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot gemiddelde ontwikkelaars en UI/UX designers die LiveCycle Designer willen gebruiken om interactieve en dynamische PDF-formulieren te creëren.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
PDF-formulieren creëren en bewerken met verschillende elementen en eigenschappen.
Scripts en logica toevoegen aan PDF-formulieren met behulp van JavaScript.
PDF-formulieren valideren en beveiligen.
PDF-formulieren integreren met databronnen en webservices.
Deze cursus is perfect voor mensen die hun grafische ontwerpend vaardigheden willen opstarten met Affinity Designer, een van de meest populaire en veelzijdige vectorafbeeldingsprogramma's. Als je nieuw bent in computergrafiek en op zoek bent naar een solide basis, helpt deze cursus je stap voor stap de basisfuncties en -gereedschappen te beheersen die essentieel zijn om professionele ontwerpen te creëren.
Tijdens de cursus:
Je leert hoe je door de Affinity Designer interface kunt navigeren, waardoor je zijn functies gemakkelijk kunt gebruiken.
Je leert de basistools voor het tekenen en bewerken van vormen, waarmee je je eigen illustraties en afbeeldingen kunt maken.
Je begrijpt hoe je met lagen kunt werken en hoe je kleuren en tekst in je ontwerpen kunt gebruiken.
Je beheers de basisprincipes van het exporteren van je ontwerpen naar verschillende formaten, klaar voor afdrukken of online publiceren.
Na het voltooien van de cursus kun je eenvoudige grafische ontwerpen, logos, posters en andere visuele materialen maken met Affinity Designer-gereedschappen. De cursus biedt je een solide basis waarmee je je grafische ontwerpende vaardigheden kunt verdiepen.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot gemiddelde ontwikkelaars die een mobiele AR-toepassing willen bouwen met behulp van ARToolKit en zijn nieuwste mogelijkheden voor mobiele, natuurlijke kenmerkentracking, kalibratie en integratie met externe sensoren.
Dit trainingsprogramma onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is gericht op ontwikkelaars met een middelmatig niveau die CUDA willen gebruiken om Python-toepassingen te bouwen die parallel draaien op NVIDIA-GPU's.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De Numba-compiler te gebruiken voor het versnellen van Python-toepassingen die draaien op NVIDIA-GPU's.
Aangepaste CUDA-kernels te creëren, compileren en uitvoeren.
GPU-geheugen te beheren.
Een CPU-gebaseerde toepassing om te zetten in een GPU-versneldere toepassing.
FreeCAD is een open-source, aanpasbaar, multi-platform, scriptbaar en uitbreidbaar parametrisch 3D-modelleringsprogramma voor het ontwerpen van echte objecten.
Tijdens deze instructiegeleide live training zullen de deelnemers leren hoe ze een model kunnen maken voor latere constructie of 3D-printing.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
FreeCAD's tools en werkstromen te gebruiken om commerciële CAD- of BIM-modelleringssoftware te vervangen
Te schrijven naar veel formaten zoals STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
Python te gebruiken om de functionaliteit van FreeCAD uit te breiden
FreeCAD te automatiseren, modules te bouwen en FreeCAD in een bestaande toepassing te integreren
Doelgroep
Ontwerpers
Ontwikkelaars
Mechanische ingenieurs
Cursusopzet
Deels les, deels discussie, oefeningen en veel praktijkwerk
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of ter plaatse) is bedoeld voor webdesigners die Maya willen gebruiken voor het maken van 3D-animaties.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Creëer realistische modellen en texturen in Maya.
Animeer en render projecten voor afspelen van hoge kwaliteit.
Simuleer natuurlijke effecten zoals water en rook.
Deze door een instructeur geleide, live training cursus in Leuven behandelt hoe u GPUs programmeert voor parallel computergebruik, hoe u verschillende platforms gebruikt, hoe u met het CUDA-platform en zijn functies werkt, en hoe u verschillende optimalisatietechnieken uitvoert met behulp van CUDA . Enkele van de toepassingen omvatten deep learning, analyses, beeldverwerking en technische toepassingen.
WebGL (Web Graphics Library) is een JavaScript API voor het renderen van 3D-afbeeldingen in een webbrowser zonder het gebruik van plug-ins.
Tijdens deze instructeurgeleide, live-training leren de deelnemers hoe ze realistische computerafbeeldingen kunnen genereren met behulp van 3D-grafieken. Ze zullen stap voor stap een geanimeerde 3D-toepassing maken die in een browser draait.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
WebGL's verschillende functionaliteiten te begrijpen en gebruiken, waaronder meshes, transformaties, camera's, materialen, verlichting en animatie
Objecten met WebGL te animeren
3D-objecten met WebGL te maken
Doelgroep
Ontwikkelaars
Vorm van de cursus
Theorie en discussie, oefeningen en veel praktijkwerk
Deze instructeurgeleide, live training in Leuven (online of op locatie) is gericht op ontwer ingenieurs, architecten en ontwikkelaars die Pixar USD willen gebruiken om gezamenlijke 3D scènes of assets te creëren, bouwen en delen terwijl ze gelijktijdig werken met verschillende grafische tools.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Het nodige ontwikkelomgeving op te zetten om 3D graphics en workflows te starten.
De basisprincipes van USD-compositie te begrijpen en aanpassingen toe te passen om 3D assets en scènes te verbeteren.
Meegeleverde USD-plugins voor derde-partijstoepassingen (Maya, Katana en Houdini) gebruiken om meerdere assets te delen, combineren en transformeren.
Grafische programma's Adobe zijn een reeks gereedschappen voor het maken, bewerken en manipuleren van afbeeldingen, multimedia en documenten. Adobe Systems staat bekend om het maken van vele professionele programma's voor afbeeldingen, multimedia, fotobewerking, webdesign en meer. Hier zijn enkele van de belangrijkste grafische programma's gemaakt door Adobe:
Adobe Photoshop
Jest is een van de meest populaire bewerkingssoftware voor rasterafbeeldingen. Hiermee kunt u foto's manipuleren, afbeeldingen maken, retoucheren, kleurcorrectie en vele andere geavanceerde bewerkingen.
Adobe Tekenaar
Illustrator is gericht op vectorafbeeldingen en stelt u in staat om logo's, illustraties, vectorafbeeldingen, typografische ontwerpen en andere elementen te maken die kunnen worden geschaald zonder kwaliteitsverlies.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (4)
Zeer interactief met diverse voorbeelden, met een goede progressie in complexiteit tussen start en einde van de training.
Jenny - Andheo
Cursus - GPU Programming with CUDA and Python
Automatisch vertaald
Leren over de software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Automatisch vertaald
Trainers, energie en humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus - NVIDIA GPU Programming - Extended
Automatisch vertaald
The trainer really targeted our need to a very specific case study and was able to adapt to the situation (as the solutions to our problematic evolved during the course), beyond the upstream preparation he did.
Computer Graphics training cursus in Leuven, Computer Graphics opleiding cursus in Leuven, Weekend Computer Graphics cursus in Leuven, Avond Computer Graphics training in Leuven, Computer Graphics instructeur geleid Leuven, Computer Graphics een op een training in Leuven, Computer Graphics coaching in Leuven, Computer Graphics een op een opleiding in Leuven, Computer Graphics privé cursus in Leuven, Computer Graphics op locatie in Leuven, Weekend Computer Graphics training in Leuven, Computer Graphics instructeur in Leuven, Computer Graphics trainer in Leuven, Avond Computer Graphics cursus in Leuven, Computer Graphics boot camp in Leuven, Computer Graphics instructeur geleid in Leuven,Computer Graphics lessen in Leuven, Computer Graphics on-site in Leuven