Cursusaanbod

Inleiding tot Geavanceerde Verkopen Leadership

  • Het begrijpen van de rol van de leider in moderne verkopen
  • Verkopenstrategieën afstemmen op organisatorische doelstellingen
  • Een klantgerichte verkoopcultuur opbouwen

Cross-selling Strategieën

  • Complementaire producten en diensten identificeren
  • Waardegebaseerde cross-sell aanbiedingen creëren
  • Casestudies van succesvolle cross-selling in leiderschapscontexten

Upselling Technieken

  • Premium- en hogewaardeoplossingen positioneren
  • ROI en waardeverhoging demonstreren
  • Inzichten wegnemen bij upsellvoorstellen

Consultatief Verkopen voor Leiders

  • Overstappen van transactiegericht naar relatiegericht verkopen
  • Effectieve vraagtechnieken en actief luisteren
  • Oplossingen aanpassen aan de behoeften en uitdagingen van klanten

Gelegenheid Detectie

  • Verborgen verkoopgelegenheden opsporen in klantinteracties
  • Gelegenheid identificeren door middel van data en analyse
  • Teams trainen om proactief nieuwe inkomstenbronnen te zoeken

Geavanceerde Verkopen Integreren in Leadership

  • Teams coachen in cross-sell, upsell en consultatieve benaderingen
  • Verkopenprestaties bewaken en meten
  • Langetermijnadoptie van geavanceerde strategieën waarborgen

Praktische Oefeningen en Casestudies

  • Rolspelscenario's op basis van echte klantuitdagingen
  • Samenwerkende workshops om cross-sell en upsell strategieën te ontwerpen
  • Bedrijfsspecifieke opportuniteitsmappingoefeningen

Actieplanning en Godoelen Stellen

  • Een verbeteringsplan voor verkoopstrategie ontwikkelen
  • Meetbare doelen en KPI's instellen
  • Duurzaam succes in verkoopleiderschap waarborgen

Samenvatting en Volgende Stappen

Vereisten

  • Ervaring in verkoop of bedrijfsontwikkeling
  • Basisbegrip van verkoopprocessen en klantrelatiebeheer
  • Huidige of ambieerende leidinggevende rol in een verkoopgerichte organisatie

Publiek

  • Verkoopleiders die hun strategische verkoopvaardigheden willen verbeteren
  • Teammanagers verantwoordelijk voor het stimuleren van omzetgroei
  • Business ontwikkelingsleiders die de conversie van kansen willen verbeteren
 35 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (4)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën