Bekijk ons cursusaanbod:
Formal Etiquette in Gastvrijheid
14 UrenCustomer Care Strategie
21 UrenKlantenzorg Academie
28 UrenInfluence in Actie
14 UrenLaatst bijgewerkt:
Getuigenissen (2)
De manier waarop de informatie werd gepresenteerd.
TAIATU CRISTI IONUT
Cursus - Customer Care Academy
Automatisch vertaald
de snelheid, de informatie die wordt geleverd, de manier waarop het wordt onderwezen met theorie en praktijkvoorbeelden, handouts, oefeningen, enz.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus - Influence in Action
Automatisch vertaald
Voorlopige Aankomende Cursussen
Online Person To Person Skills-training, Online Person To Person Skills-trainingscursussen, Online weekend-Person To Person Skills-cursussen, Online avond-Person To Person Skills-training, Online door een instructeur geleide Person To Person Skills-training, Online Person To Person Skills lessen, Online avond Person To Person Skills cursussen, Online Person To Person Skills trainer, Online Person To Person Skills training, Online Person To Person Skills één-op-één training, Online weekend Person To Person Skills training, Online Person To Person Skills instructeur-geleid, Online Person To Person Skills privé cursussen, Online Person To Person Skills op locatie, Online Person To Person Skills instructeur, Online Person To Person Skills coaching, Online Person To Person Skills bootcamp