Online of op locatie, de praktische levenslangse Person To Person Skills opleidingen demonstreren door interactieve handson-praktijk hoe je interpersoonlijke communicatietechnieken, emotionele intelligentie en actief luisteren kunt gebruiken om sterke relaties op te bouwen, samenwerking te bevorderen en uitdagende gesprekken effectief te beheersen.
Person To Person Skills opleidingen zijn beschikbaar als "online live-opleiding" of "op locatie live-opleiding". Online live-opleiding (ook bekend als "afstands live-opleiding") vindt plaats via een interactieve, afstandsdesktop. Op locatie live-opleidingen kunnen lokaal op de klantlocaties in Brugge of in de NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Brugge worden georganiseerd.
NobleProg -- Uw Lokale Opleidingsprovider
Brugge
NH Hotel Brugge, Boeveriestraat 2, Brugge, Belgie, 8000
Bruges
Brugge werd een centrale haven, een commercieel en financieel centrum in middeleeuws Europa, dat de landen van de Noordzee en de Oostzee met de Middellandse Zee verbond. Rijke kooplieden uit Brugge dreven handel met die uit heel Europa. De eerste beurs in de geschiedenis ontstond in Brugge in de 13e eeuw. In de 15e eeuw was het het belangrijkste financiële centrum van Europa. Deze economische bloei leidt ook tot een culturele en artistieke bloei die een rijk erfgoed heeft nagelaten. Het was het belangrijkste centrum voor de Vlaamse primitieve schilders, die een revolutie teweegbrachten in de westerse schilderkunst. Het is sinds het jaar 2000 lid van de Organisatie van Werelderfgoedsteden. De stad heeft zelfs de eer om drie keer op de Werelderfgoedlijst van UNESCO te staan. Om zijn historische centrum, om zijn begijnhof dat deel uitmaakt van de Vlaamse Begijnhoven en om zijn belfort dat behoort tot de Belforten van België en Frankrijk. Daarnaast staat het ook op de lijst van immaterieel cultureel erfgoed van de mensheid door UNESCO vanwege de processie van het Heilig Bloed.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
INTERNATIONALE LUCHTHAVEN OOSTENDE-BRUGE
Dichtstbijzijnde treinstation naar het trainingscentrum
Station Brugge
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op horecapersoneel van beginnend tot gemiddeld niveau dat hun vaardigheden voor het bieden van uitstekende service wil verbeteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Verkrijg kennis en vaardigheden in formele etiquette, met de nadruk op hosten, dineren en serveren.
Begrijp de bedieningsprotocollen en de grondgedachte erachter, zodat het personeel deze richtlijnen vakkundig kan uitvoeren.
Verbeter de kwaliteit van de klantenservice en versterk de communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden voor een betere interactie met gasten.
Begrijp diverse culturele etiquettes en gevoeligheden en zorg voor een respectvolle en passende service aan alle gasten.
Ga professioneel en efficiënt om met onverwachte situaties en gastverzoeken.
Een klantenservicestrategie speelt een belangrijke rol bij het opbouwen van klanttevredenheid, helpt u loyale klanten te behouden en het aantal herhalingsaankopen te verhogen. Door een goede klantenservice wint u het vertrouwen van de klant, verbetert u het imago van het bedrijf en versterkt u uw concurrentievoordeel in de markt. Deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het opbouwen van levenslange klantrelaties door het ontwikkelen van waardevolle en effectieve klantenservicestrategieën. Tevreden klanten kunnen, door middel van gesprekken en het vertellen van verhalen, vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf worden en zullen hoogstwaarschijnlijk uw diensten aanbevelen aan anderen. Deze workshop zal de deelnemers ook helpen om in alle situaties effectief, gepast en duidelijk te communiceren.
DOELSTELLINGEN
Ontwikkelen van competenties op het gebied van professionele klantenservice
Verhoging van de efficiëntie van de communicatie met klanten
Het verwerven van de kennis om tot de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten te komen
Sterke en duurzame relaties opbouwen met klanten
Het positieve imago van het bedrijf in de markt vergroten
Bezwaren en barrières identificeren, verminderen en overwinnen
Leren over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren in de omgang met klanten
Het vermogen om een open omgeving voor communicatie te creëren
Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren
Barrières voor effectieve communicatie identificeren
Lichaamstaal en non-verbale communicatie beheersen
METHODEN
Role-playing
Tests voor zelfbeoordeling
Oefeningen in groepen
Individueel werk
Oefensessies
Lezingen
Discussies
LEARING RESULTATEN
Aan het einde van deze cursus zijn de deelnemers in staat om:
Hanteer een gerichte klantenservicestrategie
Identificeer de belangrijkste problemen van de klant
Bouw aan het professionele imago van het bedrijf
Aanpassen aan specifieke gedragsstijlen van klanten
Verhoog de klantloyaliteit door uitzonderlijke klantenservice
Ontwikkel communicatieve vaardigheden met klanten
Gebruik technieken om relaties op te bouwen
Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de vaardigheden op het gebied van klantenservice te verbeteren
Toon gebaren van vrijgevigheid en klantenservice van hoge kwaliteit
Gebruik technieken om met moeilijke situaties om te gaan
Herken belemmeringen voor het leveren van uitstekende klantenservice
Een Customer Care cursus is ontworpen om deelnemers op te leiden in de basisprincipes van het bieden van uitzonderlijke dienstverlening en zorg aan klanten. De focus ligt op het behandelen van klanten met respect en vriendelijkheid, een emotionele binding creëren en hun tevredenheid en loyaliteit garanderen. Deze cursussen omvatten een breed scala aan onderwerpen, waaronder communicatieskills, tijdsmuurbeheersing, technieken voor deescalatie en best practices binnen de branche. Door middel van real-life voorbeelden en praktische oefeningen krijgen leerlingen inzicht in het effectief afhandelen van klantvragen, klachten en feedback. Het doel is om individuen uit te rusten met de benodigde vaardigheden om professioneel, behulpzaam en kwalitatieve dienstverlening te bieden op verschillende contactpunten met klanten, waarmee het algemene klantenervaring wordt verbeterd.
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC en VMware hebben van dit programma geprofiteerd, doordat ze een betere balans in hun beïnvloedingsstijl hebben ontwikkeld en een veerkrachtige reactie op uitdagingen op de werkplek hebben aangetoond. Als u het volgende wilt doen: • goed presterende werkteams maken • consequent contracten winnen door te pitchen • met succes de beste deals onderhandelen • aandeelhouderswaarde opbouwen, jaar op jaar ... dan heeft u ons beïnvloedingsprogramma nodig
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Testimonials (2)
De manier waarop de informatie werd gepresenteerd.
TAIATU CRISTI IONUT
Cursus - Customer Care Academy
Automatisch vertaald
de snelheid, de informatie die wordt geleverd, de manier waarop het wordt onderwezen met theorie en praktijkvoorbeelden, handouts, oefeningen, enz.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Person To Person Skills training cursus in Brugge, Person To Person Skills opleiding cursus in Brugge, Weekend Person To Person Skills cursus in Brugge, Avond Person To Person Skills training in Brugge, Person To Person Skills instructeur geleid Brugge, Person To Person Skills coaching in Brugge, Person To Person Skills instructeur in Brugge, Weekend Person To Person Skills training in Brugge, Person To Person Skills on-site in Brugge, Person To Person Skills een op een training in Brugge, Avond Person To Person Skills cursus in Brugge, Person To Person Skills privé cursus in Brugge, Person To Person Skills instructeur geleid in Brugge,Person To Person Skills lessen in Brugge, Person To Person Skills boot camp in Brugge, Person To Person Skills een op een opleiding in Brugge, Person To Person Skills trainer in Brugge, Person To Person Skills op locatie in Brugge