Cursusaanbod
Inleiding tot ChatGPT
- Wat is ChatGPT en hoe werkt het?
- Overzicht van ChatGPT voor klantenservice
Klantinteracties verbeteren
- Het gebruik van ChatGPT voor gepersonaliseerde klantenservice
- Het benutten van ChatGPT voor efficiënte ticketbehandeling en probleemoplossing
- Het implementeren van ChatGPT voor meer talige ondersteuning
Het ontwikkelen van ChatGPT-aangedreven chatbots
- Conversatievloei en gebruikerservaring ontwerpen
- Chatbots trainen om veelvoorkomende klantvragen te behandelen
- ChatGPT-aangedreven chatbots integreren in bestaande klantenservicesystemen
Automatisering en efficiëntie
- Repetitieve taken en vragen automatiseren met ChatGPT
- Klantenservicewerkprocessen stroomlijnen met ChatGPT
- Proactief klantengagement implementeren met ChatGPT
Beste praktijken voor ChatGPT in klantenservice
- Consistente en nauwkeurige antwoorden garanderen met ChatGPT
- Privacy- en veiligheidsaspecten aanpakken
- ChatGPT prestaties en klantfeedback monitoren en evalueren
Ethisch gebruik van ChatGPT in klantenservice
- Voorkomen van vooroordelen en bevorderen van inclusiviteit in klantinteracties
- Transparantie en bekendmaking bij gebruik van ChatGPT-aangedreven systemen
- Ethische overwegingen en verantwoordelijk gebruik van AI in klantenservice onderzoeken
Toekomstige trends en ontwikkelingen
- Opkomende vooruitgang in ChatGPT en klantenservice
- Implicaties van AI voor de toekomst van klantenservice
- Kansen voor innovatie en groei in klantenservice met ChatGPT
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Basisvaardigheden op het gebied van computers
- Kennis van de principes en praktijken van klantenservice
Doelgroep
- Klantenservicemedewerkers
- Klantenservice managers
- Callcenteragents
- Professionals op het gebied van klantervaring
Getuigenissen (5)
Ik waardeerde de manier waarop de trainer alles presenteerde erg. Ik begreep alles, zelfs al is Finance niet mijn gebied, hij zorgde ervoor dat elke deelnemer op de hoogte was, terwijl hij tegelijkertijd de tijd in de gaten hield. De oefeningen waren op goede intervallen geplaatst. Communication met de deelnemers was altijd aanwezig. Het materiaal was perfect, niet te veel en niet te weinig. Hij legde de iets gecompliceerdere onderwerpen zeer goed uit, zodat iedereen het kon begrijpen.
Diana
Cursus - ChatGPT for Finance
Automatisch vertaald
Het onderwerp en de manier waarop het werd gepresenteerd.
Mark Mackintosh - IUM Insurance
Cursus - ChatGPT for Executives
Automatisch vertaald
Ik hou van de manier waarop Sonia met het publiek omgaat, ze maakte het webinar levendig, niet saai zoals andere webinars. Ik werd ook verrast door de ChatGPT en echt onder de indruk.
NURUL FARIHAH BINTI ABD MALEK - HRD CORP
Cursus - ChatGPT for Accounting
Automatisch vertaald
Ik waardeerde Vincent's enthousiasme, professionaliteit en kennis. Ik heb goed begeleide en geïllustreerde praktische oefeningen kunnen doen over de directe toepassing van de AI-tool als onderdeel van mijn professionele activiteit als communicatiemedewerker voor vakbonden. Dit werd mogelijk gemaakt door het 2-daagse pre-trainingsgesprek om het trainingsprogramma te bepalen.
Claude - Internationale de l'Education
Cursus - ChatGPT for Content Creation
Automatisch vertaald
pleit voor een integratie van chatgpt voor HR-doeleinden
Clelia - Proximus
Cursus - ChatGPT for Human Resources
Automatisch vertaald