Cursusaanbod
Inzicht in moderne klantenservice
- Wat is klantsucces en waarom is het belangrijk?
- Belangrijkste trends op het gebied van klantenservice en verkoopautomatisering
- Impact van AI en automatisering op klantenservice
AI gebruiken om de klanttevredenheid te verbeteren
- Overzicht van AI-aangedreven tools voor klantenservice
- Verbetering van de reactietijden van de klantenservice
- Gepersonaliseerde klantervaringen creëren met AI
Workflows optimaliseren met automatisering
- Automatiseren van repetitieve taken in klantenservice en verkoop
- Workflows opzetten om de operationele efficiëntie te verbeteren
- Meten en analyseren van automatiseringsprestaties
Verkoop en betrokkenheid verbeteren met AI
- AI-gestuurde strategieën voor omzetgroei
- Voorspellende analyses gebruiken om kansen te identificeren
- Cross-selling en upselling door middel van datagedreven inzichten
Teamtraining en -ondersteuning op afstand
- Effectieve trainingsprogramma's op afstand ontwerpen
- Teams uitrusten met tools voor klantsucces en verkoop
- Zorgen voor een consistente acceptatie van AI- en automatiseringspraktijken
Bouwen Scalable oplossingen
- Ontwikkelen van langetermijnstrategieën voor klantsucces
- Integratie van nieuwe technologieën in bestaande workflows
- Het meten van de ROI op klantenservice en verkoopinitiatieven
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Basiskennis van klantenservice en verkoopworkflows
- Bekendheid met CRM-tools en -processen
Audiëntie
- Klantenservice teams
- Verkoop professionals
- Managers en teamleiders verantwoordelijk voor het succes van de klant
Testimonials (4)
De manier van interactie met studenten
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Cursus - Salesforce for Sales and Administration
Automatisch vertaald
Gelukkig was ik 1 op 1 met mijn trainer. Dit was heel goed. Victor werkte in mijn tempo, hij legde dingen duidelijk uit en ik was erg blij met het resultaat.
Craig - Superior Minerlas
Cursus - Salesforce for End Users
Automatisch vertaald
toepassingsscenario's introductie
Rachel - ge ren
Cursus - Salesforce CPQ for Administrators
Automatisch vertaald
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.