Cursusaanbod
Begrijpen van Moderne Klantenondersteuning
- Wat is klantensuccess en waarom is het belangrijk?
- Belangrijke trends in klantenondersteuning en verkoopautomatisering
- Impact van AI en automatisering op klantenondersteuning
AI Gebruiken om Klanttevredenheid te Verbeteren
- Overzicht van AI-gestuurde klantenondersteuningshulpmiddelen
- Verbetering van klantenservicerespons tijden
- Het creëren van gepersonaliseerde klantervaringen met AI
Werkstromen Optimaliseren met Automatisering
- Automatiseren van herhalende taken in klantenondersteuning en verkoop
- Het instellen van werkstromen om de operationele efficiëntie te verbeteren
- Het meten en analyseren van de prestaties van automatisering
Verkoop en Betrokkenheid Verbeteren met AI
- AI-gestuurde strategieën voor verkoopsgroei
- Het gebruik van voorspellende analyse om kansen te identificeren
- Cross-selling en upselling via gegevensgestuurde inzichten
Op Afstand Werkende Teams Trainen en Inrichten
- Het ontwerpen van effectieve op-afstand trainsingsprogramma's
- Teams uitrusten met hulpmiddelen voor klantensuccess en verkoop
- Zorgvuldig handhaven van de adoptie van AI en automatiseringspraktijken
Schaalbare Oplossingen Bouwen
- Het ontwikkelen van langetermijnstrategieën voor klantensuccess
- Het integreren van nieuwe technologieën in bestaande werkstromen
- Het meten van ROI op klantenondersteunings- en verkoopinitiatieven
Samenvatting en Volgende Stappen
Vereisten
- Basisbegrip van klantenservice en verkoopwerkstromen
- Kennis van CRM-tools en -processen
Publiek
- Klantenserviceteams
- Verkoopprofessionals
- Managers en teamleiders verantwoordelijk voor klantensuccess
Getuigenissen (5)
De manier van interactie met studenten
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Cursus - Salesforce for Sales and Administration
Automatisch vertaald
Ik leerde dat we het systeem waaraan we werken onderbenutten en genoot van elke apsect.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Cursus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Automatisch vertaald
Gelukkig was ik 1 op 1 met mijn trainer. Dit was heel goed. Victor werkte in mijn tempo, hij legde dingen duidelijk uit en ik was erg blij met het resultaat.
Craig - Superior Minerlas
Cursus - Salesforce for End Users
Automatisch vertaald
toepassingsscenario's introductie
Rachel - ge ren
Cursus - Salesforce CPQ for Administrators
Automatisch vertaald
De stijl en methode van de training waren interactiever dan alleen maar luisteren tijdens de hele training. Ze gaf me de kans om haar leerstof praktisch toe te passen terwijl ze de training gaf. Ik heb het daarom erg genoten, ze gaf me alle aandacht en vroeg me waar en wat ze me moest tonen. Hierdoor heb ik veel nieuwe functies geleerd en heb ik nu meer kennis dan voorheen. Ik heb ook wat zelfvertrouwen gekregen bij het uitvoeren van mijn werk en het gebruik van Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Cursus - Salesforce Lightning
Automatisch vertaald