Brussel

Business Center Copernico Science14, Rue de la Science 14, Bruxelles, België, 1040

De meeste van de in Brussel gevestigde instellingen van de Europese Unie bevinden zich in de Europese wijk, de niet-officiële naam van het gebied dat ongeveer overeenkomt met de driehoek tussen het Warandepark, het Jubelpark en het Leopoldpark (met de vergaderzaal van het Europees Parlement). De Commissie en de Raad bevinden zich in het hart van dit gebied, vlakbij het station van Schuman bij de Schuman-rotonde aan de Wetstraat. Het Europees Parlement bevindt zich boven het station Brussel-Luxemburg, naast het Luxemburgplein. Het gebied, dat voor een groot deel van zijn geschiedenis bekend stond als de Leopoldwijk verloor haar functie als woonwijk met de intrek van de instellingen, hoewel de overgang naar een meer kantoorgeoriënteerde wijk al was ingezet met de komst van de Europese instellingen. Hoewel historische en residentiële gebouwen nog steeds aanwezig zijn, zijn ze grotendeels vervangen door moderne kantoren. Deze gebouwen zijn niet gebouwd volgens een hoogwaardig masterplan of overheidsinitiatief, maar volgens speculatieve particuliere sector van kantoorruimte, zonder welke de meeste gebouwen van de instellingen niet zouden zijn gebouwd. Door de pogingen van Brussel om zijn positie te consolideren, werd er in het kwartaal echter fors in de infrastructuur. geïnvesteerd door de overheid. Autoriteiten benadrukken dat de vorige chaotische ontwikkeling over is en is vervangen door een masterplan . Architect Benoit Moritz meent dat het gebied sinds het midden van de 19e eeuw een elite-enclave is dat omringd wordt door armere wijkene en dat dit contrast vergelijkbaar is met dat van een Indiase stad. Hij betoogt echter ook dat de stad het afgelopen decennium vooruitgang heeft geboekt met het combineren van kavelgebruik, het binnenhalen van meer bedrijven en woningen, en dat de instellingen meer openstaan ​​voor "interactie" met de stad.

Subcategorieën (3)

Bekijk ons cursusaanbod:

Elektrische Voertuigen Business Modellen en Markttrends

7 Uren

Autonomous and Connected Electric Vehicles

14 Uren

Ethiek en Juridische Aspecten van Autonoom Rijdend Vervoer

14 Uren

EV Battery Recycling and Sustainability Practices

14 Uren

Inleiding tot Autonome Voertuigen: Concepten en Toepassingen

14 Uren

Electric Vehicle Retrofitting: Converting Gasoline Cars to EVs

14 Uren

Voertuig-naar-Ieder (V2X) Communicatie voor Autonome Voertuigen

21 Uren

Elektrisch Voertuig Software en Embedded Systems

14 Uren

Sensortechnologieën in Autonome Voertuigen

21 Uren

Advanced Electric Vehicle Design and Development

14 Uren

Autonome Voertuigveiligheid en Risicoanalyse

21 Uren

EV Maintenance and Troubleshooting for Technicians

14 Uren

Multi-Sensor Data Fusion voor Autonome Navigatie

21 Uren

Computer Vision for Autonomous Driving

21 Uren

Elektronische Stuur-eenheid (ECU) - Praktisch Vector

28 Uren

EV Charging Infrastructure and Smart Grid Integration

14 Uren

Geavanceerde Path Planning Algorithmen voor Autonome Voertuigen

21 Uren

Geavanceerde AUTOSAR RTE-ontwikkeling

35 Uren

Elektronische Stuur-eenheid (ECU) - Theoretische Vector

21 Uren

EV Powertrains and Battery Technology

14 Uren

AI en Deep Learning voor Autonoom Rijdend Verkeer

21 Uren

AUTOSAR Motor Controller Design Basics

7 Uren

Introduction to Electric Vehicles: Fundamentals and Applications

7 Uren

Kwaliteit Core Tools

7 Uren

Statistical Process Control (SPC)

14 Uren

Automotive Grade Linux (AGL)

14 Uren

Artificial Intelligence (AI) in Automotive

14 Uren

Advanced Product Quality Planning (APQP)

28 Uren

Automotive SPICE (A-SPICE) - Inleiding

7 Uren

Fundamentals

21 Uren

Introduction – Overzicht van de Technologie

14 Uren

AUTOSAR Basic Software - A

28 Uren

AUTOSAR DEM

7 Uren

AUTOSAR OS and COM Stack

28 Uren

Embedded C toepassingsontwerpprincipes voor Automotive Professionals

14 Uren

HMI-ontwikkeling voor Automotive Infotainmentsystemen

14 Uren

IATF 16949 - Specialist voor Quality Management System (QMS) volgens IATF 16949

28 Uren

ISO 26262 Automotive Functionele veiligheid

28 Uren

ISO 26262 Deel 6: Veilige softwareontwikkeling

7 Uren

Inleiding tot AUTOSAR RTE voor Automotive Software Professionals

14 Uren

Simulink® voor geavanceerd ontwerp van automatieve systemen

14 Uren

Simulink® voor Automotive System Design

28 Uren

Leverancierskwaliteitsbeheer

14 Uren

VDA 6.3 Automotive Standard voor de Duitse Automotive Industrie

14 Uren

Laatst bijgewerkt:

Testimonials (4)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Automotive training cursus in Brussel, Automotive opleiding cursus in Brussel, Weekend Automotive cursus in Brussel, Avond Automotive training in Brussel, Automotive instructeur geleid Brussel, Automotive op locatie in Brussel, Automotive een op een training in Brussel, Weekend Automotive training in Brussel, Automotive boot camp in Brussel, Avond Automotive cursus in Brussel, Automotive on-site in Brussel, Automotive instructeur in Brussel, Automotive een op een opleiding in Brussel, Automotive privé cursus in Brussel, Automotive trainer in Brussel, Automotive instructeur geleid in Brussel,Automotive lessen in Brussel, Automotive coaching in Brussel