Lokale, door een instructeur geleide live assertiviteitstrainingen demonstreren door middel van interactieve discussie en hands-on de grondbeginselen en geavanceerde onderwerpen van assertiviteit. Assertiviteitstraining is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op locatie'. Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leuven of in NobleProg bedrijfstrainingscentra in Leuven. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Een zeer participatieve cursus die individuele en groepsbesprekingen en vaardigheden oefenen om delegaten in staat te stellen ideeën te delen en hun vaardigheidsniveaus te ontwikkelen.
Het publiek
Iedereen die op zoek is naar het verbeteren van zijn assertiviteit vaardigheden
Aim
Deze cursus is erop gericht het zelfvertrouwen van de deelnemer te vergroten en hem of haar in staat te stellen zelfverzekerd en assertief te communiceren met collega's en klanten.
Doelstellingen
Aan het einde van het programma zullen de deelnemers:
Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn
Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren
Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken
De training zal gericht zijn op het herzien en verbeteren van de competenties die nodig zijn om hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken, zowel op het gebied van individueel werk als op het gebied van teamwerk, met name door het verwerven van vaardigheden door de deelnemers, zoals:
Een effectieve communicatiestijl met anderen opbouwen
Praktische analyse van de communicatiebarrières en actieve technieken om ze te voorkomen
Relaties opbouwen voor ondersteunende assemblage
Effectief teamwerk
Bewustwording van wederzijdse beïnvloeding in relatie team-unit en unit-team
Het vermogen om een verscheidenheid aan technieken te gebruiken om conflicten te beheersen
Verander hun houding en gedrag door constructief te modelleren (bijv. Assertieve houding)
Werkwijze
De training is ontworpen als een interactieve, waarbij deelnemers meer dan 80% van de tijd delen. Elke sessie volgt een vergelijkbare dynamiek: het openen van een nieuwe oefengewoonte (om bewustzijn op te bouwen), mini-college over de technieken (kennis), het oefenen van nieuwe tactieken en technieken (vaardigheden). Na afloop van elke sessie ontvangen de deelnemers ondersteunend materiaal voor de besproken sessies.
Praktijkmateriaal wordt samengevat in een minicollege waarin de theoretische basis en fundamentele psychologische mechanismen worden uitgelegd die de deelnemers ervaren tijdens het werken in de trainingsruimte.
Voor allen die streven naar effectief en efficiënt omgaan met conflict situaties. Training voor mensen die hun vaardigheden willen ontwikkelen in het gebruik van conflicten in het teamwerk, en die ernaar streven de capaciteit te ontwikkelen om strategieën, methoden en technieken van conflictmanagement toe te passen.
Voordeel van de training:
Het gebruik maken van methoden en technieken voor het oplossen van conflicten, effectief conflictmanagement, effectieve communicatie in conflictsituaties, vaardige voorbereiding van de behoefteanalyse van de partijen in het conflict en de formulering van het probleem, het gebruik maken van stress management-, emotionele- en assertieve technieken bij het oplossen van dergelijke conflicten.
Vaardigheden verworven tijdens de training:
effectief communiceren in conflitsituaties
bronnen van conflict identificeren
analyse van de behoeften van de partijen in het conflict en formulering van het probleem
het gebruik maken van methoden en technieken voor het oplossen van conflicten
de principes van assertiviteit en emotionele management bij conflictresolutie toepassen
de principes van assertief verzet tegen manipulatie toepassen
gepaste gedragingen in conflitsituaties
stressmanagement- en emotionele vaardigheden implementeren
Trainingmethode:
voordrachten, simulaties, casestudies, rollenspel, feedback geven aan deelnemers
De Team Roles geïdentificeerd door Dr. Meredith Belbin worden uitgebreid gebruikt in organisaties over de hele wereld. Deze cursus zal je begeleiden door de Team Roles theorie om te helpen identificeren manieren om je krachten te gebruiken voor je voordeel en om je zwakke punten zo goed mogelijk te beheren. De cursus is geschikt voor individuen die willen leren om beter te functioneren in, of hun management te verbeteren, teams. Het is ook ideaal voor bestaande teams, die samen de manieren kunnen onderzoeken om effectiever te werken in hun specifieke omgeving.
In een steeds meer geglobaliseerde wereld werken we in meer multiculturele omgevingen waar conflicten tussen individuen en groepen mogelijk zijn. De fundamentele overtuiging achter conflictoplossing is dat conflicten onvermijdelijk zijn, maar dat ze beheersbaar zijn.
Assertiveness, zelfvertrouwen, onderhandelingsvermogen, interpersoonlijke en andere vaardigheden zijn cruciaal bij het ondersteunen van conflictoplossing. In ons dagelijks leven komen we veel gelegenheden tegen waarbij we bewust of onbewust (met familieleden, vrienden, klanten, zakenpartners) conflicten beheren. Het beheersen van conflictoplossing helpt om conflicten effectief op te lossen, en helpt ons om beter te communiceren, efficiënt te overtuigen, bedrijfsresultaten te verbeteren en organisatorisch en persoonlijk gedrag en prestaties te verbeteren .
Deze cursus biedt een mix van theorieën en concepten, gecombineerd met groepsoefeningen en individuele activiteiten om deelnemers in staat te stellen ideeën uit te wisselen en hun vaardigheden te ontwikkelen.
Doelstellingen:
De grondbeginselen en nuances van conflicten in organisaties begrijpen
Het verkennen van belangrijke concepten, factoren, theorieën, typen en modellen bij het oplossen van conflicten
Om de persoonlijkheidstypes, leiderschapsstijlen te ontdekken die onderhandelingsvaardigheden ondersteunen
Om de kunst van assertiviteit en zelfvertrouwen te leren
Experimenteren, ervaren en oefenen met conflictoplossingen
Deze tweedaagse cursus is ontworpen voor mensen die betere resultaten willen behalen uit hun onderhandelingen met klanten, leveranciers en collega's. Het leertraject behandelt de vaardigheden en tactieken die effectieve onderhandelaars gebruiken en bouwt het zelfvertrouwen op dat nodig is om succesvol te zijn.
De deelnemers leren over verschillende onderhandelstypen en hoe ze hun persoonlijke kracht kunnen maximaliseren terwijl ze belangrijke relaties beschermen. De cursus is hoge deelname gericht, met een combinatie van voordrachten, discussies, coaching en oefeningen.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (8)
SAMART-doel en onderhandelingsconcept
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Cursus - Negotiation Skills
Automatisch vertaald
Duidelijkheid van het gesprek. De docent maakt verbinding met de deelnemers. Aangename en vrolijke sfeer van de docent.
Mona Liza - IT
Cursus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Automatisch vertaald
Omdat het een 1:1 was, was de inhoud gepersonaliseerd.
Patricia - Embraer
Cursus - Influencing and Avoiding Conflict
Automatisch vertaald
Uitstekende trainer, met de presentatie volledig aangepast aan het publiek. Veel inhoud.
Carole - Axway
Cursus - Communicating and Influencing For Team Members
Automatisch vertaald
goede balans tussen theorie en praktijk
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Cursus - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Automatisch vertaald
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
Het team tegen team-oefening maakte me bewust van de negatieve gedragingen in mijn sterke gebieden.
Jordan Ruegg
Cursus - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Automatisch vertaald
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Cursus - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Assertiveness training cursus in Leuven, Assertiveness opleiding cursus in Leuven, Weekend Assertiveness cursus in Leuven, Avond Assertiveness training in Leuven, Assertiveness instructeur geleid Leuven, Assertiveness boot camp in Leuven, Assertiveness privé cursus in Leuven, Assertiveness instructeur in Leuven, Assertiveness on-site in Leuven, Assertiveness een op een training in Leuven, Assertiveness op locatie in Leuven, Assertiveness een op een opleiding in Leuven, Assertiveness coaching in Leuven, Weekend Assertiveness training in Leuven, Avond Assertiveness cursus in Leuven, Assertiveness trainer in Leuven, Assertiveness instructeur geleid in Leuven,Assertiveness lessen in Leuven