Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Inleiding tot Strategisch Denken
Belangrijke Zakelijke Gebieden die Managers moeten Meesteren
- Liderend vermogen
- Strategie
- Financiën
- Communicatie
- Marketing
- Cultuur en innovatie
Liderend Vermogen
- Zelfreflectie oefening
- Het samenwerkingsdenkpatroon
Strategie
- Het identificeren van de strategische en operationele uitlijning van het bedrijf
- De rol van de manager in strategie en operaties
Financiën
- Het begrijpen van de cijfers
- De rol van financiën bij het vergroten van de invloed, concurrentiepositie en overlevingskans van het bedrijf
Communicatie
- Communiceren tussen functies, afdelingen, regio's en talen
- Presentatievaardigheden
Marketing
- Het identificeren van en reageren op vraag en marktsprongen
- Hoe technologie de spelregels verandert
Cultuur en Innovatie
- De persoonlijkheid van een organisatie
- Een groei- en leerdenkpatroon
Strategisch Besluitvorming
- Problemen anticiperen
- Informatie verkrijgen en interpreteren
- Het plaatsen van uitdagingen en kansen binnen de strategische context
- Bespreking, beslissing en feedback
Professionele Ontwikkeling
- Mentoring en voortgaande opleiding
- Het zien van de toekomst en het hiervan profiteren
Samenvatting en Conclusie
Vereisten
- Een begrip van zakelijke kennis.
- Wens om te leren en de vaardigheden van strategisch denken te verbeteren.
Publiek
- Juniors tot midden management.
- Dit cursus is gericht op zakelijke ontwikkeling en strategieteamleden.
21 Uren
Getuigenissen (1)
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Cursus - Strategic Planning in Practice
Automatisch vertaald