Cursusaanbod

Inleidingen

  • Patronen en lagenarchitecturen
  • Patroonbeschrijving
  • Ontwerppatronen en ontwerp
  • Zoeken en selecteren van ontwerppatronen
  • Implementatie van ontwerppatronen

Bekende patronen

Objectcreatie

  • Factory
  • Builder
  • Factory Method
  • Prototype
  • Singleton

Structuurpatronen

  • Adapter
  • Bridge
  • Composite
  • Decorator
  • Facade
  • Flyweight
  • Proxy

Gedragspatronen

  • Chain of Responsibility
  • Command
  • Interpreter
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Observer
  • State
  • Strategy
  • Template Method
  • Visitor
  • Observer

Patronen creëren

  • Patroon of geen patroon
  • Formele patroondescriptie
  • Het organiseren van de patrooncatalogus
  • Specifiek doel en geabstraheerd doel
  • Uw patronen publiceren in een patroongemeenschap

Vereisten

Goede kennis van UML en een objectgeoriënteerde taal zoals C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 of hoger, etc...

 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Getuigenissen (4)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën