Cursusaanbod
- Klanttypen en bestaande klantrelaties
- “De sympathieke organisatie”
- CRM-toolkit
- Identificeren van cross-sellingmogelijkheden
- CRM realiseren
- Individuele actieplannen om de resultaten te verbeteren
Testimonials (3)
Joe was geweldig, echt boeiend en wist waar hij het over had. Geweldige sessie, nogmaals bedankt!
Cerys - Urenco
Cursus - Customer Relationship Management (CRM)
Automatisch vertaald
Het was een zeer informatieve sessie en we kwamen er met veel nuttige verbeteringsideeën die we binnen ons bedrijf kunnen implementeren. Joe was betrokken en leidde de discussies en activiteiten goed - de activiteiten en onderwerpen die werden behandeld waren echt interessant en wij hebben allemaal veel geleerd. Het was een cursus die ook toepasbaar en nuttig was voor iedereen, aangezien er een verscheidenheid aan mensen in de zaal aanwezig was.
Emily Ferris - Urenco
Cursus - Customer Relationship Management (CRM)
Automatisch vertaald
Het gaf me een nieuwe blik op CRM, de laatste keer dat ik training hierover volgde was 10 jaar geleden en dit was een briljante kans om op te frissen en enkele nieuwe vaardigheden te zien.
Marc Wilson - Urenco
Cursus - Customer Relationship Management (CRM)
Automatisch vertaald