Cursusaanbod
- Klanttypen en bestaande klantrelaties
- “De sympathieke organisatie”
- CRM-toolkit
- Identificeren van cross-sellingmogelijkheden
- CRM realiseren
- Individuele actieplannen om de resultaten te verbeteren
Getuigenissen (3)
Joe was geweldig, echt charmant en kende zijn stof uitstekend. Prima sessie, hartelijk bedankt nogmaals!
Cerys - Urenco
Cursus - Customer Relationship Management (CRM)
Automatisch vertaald
Het was een zeer informatieve sessie en we kwamen er veel nuttige verbeteringsideeën mee weg die we kunnen implementeren in onze bedrijf. Joe was betrokken en leidde de discussies en activiteiten uitstekend - de activiteiten en onderwerpen waren echt interessant en we hebben allemaal veel geleerd. Het was een cursus die ook relevant en nuttig was voor iedereen, omdat er een divers publiek in de kamer aanwezig was.
Emily Ferris - Urenco
Cursus - Customer Relationship Management (CRM)
Automatisch vertaald
Het gaf me een nieuwe kijk op CRM. De laatste keer dat ik hierover werd getraind was tien jaar geleden, en dit was een uitstekende kans om bij te spitsen en nieuwe vaardigheden te ontdekken.
Marc Wilson - Urenco
Cursus - Customer Relationship Management (CRM)
Automatisch vertaald