Lokale, door een instructeur geleide live Microsoft Dynamics 365-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve praktijkoefeningen om marketing- en verkoopprocessen te optimaliseren met Microsoft Dynamics 365. Microsoft Dynamics 365-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op locatie'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leuven of in bedrijfstrainingscentra van NobleProg in Leuven. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations biedt een uitgebreide ontwikkelomgeving voor het aanpassen van ERP-functies en het integreren met externe systemen.
Deze door instructeurs geleide, live-training (online of op locatie) is gericht op ontwikkelaars op middenniveau tot geavanceerd niveau en technische ondersteuningspersoneel dat wil ontwikkelen, onderhouden en ondersteunen van oplossingen in Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Een ontwikkelomgeving instellen met behulp van Visual Studio en X++.
Formulieren, klassen, tabellen en workflows in F&O ontwikkelen.
Bedrijfslogica implementeren met gebeurtenissen, toestemmingen en validaties.
Aangepaste rapporten maken en bestaande functionaliteit uitbreiden.
Externe services integreren met behulp van REST APIs en OData.
Testen, foutopsporing en prestaties optimaliseren in de F&O-omgeving.
Gegevensmigraties en voortdurende systeemupdates beheren.
Opzet van de cursus
Interactieve colleges en discussies.
Veel oefeningen en praktijk.
Hands-on implementatie in een live-labomgeving.
Opties voor cursusaanpassing
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations is een bedrijfsklaar ERP-platform dat ontworpen is om wereldwijde financiële, supply chain-operaties en logistieke processen te beheren.
Deze door instructeurs geleide live-training (online of on-site) is gericht op ERP-gebruikers van middelbare tot geavanceerde niveau en interne ondersteuningsteams die de functionele mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 F&O in de Financiën en Supply Chain-modulen moeten begrijpen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Navigeren en configureren van kernfuncties voor Financiën en SCM.
Leveranciers-, klant- en belastinggegevens beheren binnen het systeem.
Inkooporders, facturen en betalingen maken en bijhouden.
Voorraad- en logistieke werkprocessen bedienen via het platform.
De belangrijkste processtappen in de inkoop en boekhouding begrijpen.
Bedrijfsgebruikers ondersteunen door functionele configuratie en foutafhandeling.
Format van de cursus
Interactieve voordracht en discussie.
Veel oefeningen en praktijk.
Handson implementatie in een live-lab omgeving.
Aanpassingsmogelijkheden voor de cursus
Voor aangepaste training op verzoek, neem contact met ons op om dit te regelen.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service is een omvattende oplossing voor het beheer van klantondersteuning, serviceoperaties en omnichannel interactie.
Dit instructeurgeleide, live-training (online of ter plaatse) is gericht op gebruikers met een matig niveau die willen implementeren en configureren van klantenserviceoplossingen met Dynamics 365 Customer Service.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Casemanagement, wachtrijen en routeringslogica te configureren en beheren.
Omnichannel tools zoals chat, SMS en agentworkspace te implementeren.
Persoonlijke klantenserviceroutes te creëren met behulp van enquêtes en analytics.
AI-assistenten en IoT-apparaten te integreren voor proactieve ondersteuningscenario's.
Cursusopzet
Interactieve voordracht en discussie.
Veel oefeningen en praktijk.
Handson implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsmogelijkheden
Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om de details te bespreken.
Microsoft Dynamics 365 Business Central (BC) is een moderne ERP-oplossing die eind-aan-eind bedrijfsprocessen ondersteunt, waaronder magazijn- en voorraadbeheer. Met verbeterde integratiecapaciteiten en add-ons zoals Warehouse Insight stelt BC het mogelijk om efficiënte magazijnoperaties, license plating en operationele automatisering over het hele bedrijf te realiseren.
Deze door een instructeur geleide live-training (online of ter plekke) is gericht op tussenliggende magazijnoperatie-teams, ERP-consulenten en systeemprofessionals die willen implementeren of optimaliseren hoe ze magazijnbeheer in Dynamics 365 Business Central gebruiken met best practices, mobiele apparaten en kwaliteitsvolle integratieworkflows.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Magazijnoperaties binnen Dynamics 365 Business Central in te stellen en te beheren.
Warehouse Insight te gebruiken voor real-time mobile uitvoering van magazynopdrachten.
Licentieplating en traceerbaarheid te implementeren om het voorraadbeheer te verbeteren.
Uitrustingscalibratie, testaanvragen en kwaliteitscontrole in ERP-workflows te integreren.
Cursusformat
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en praktijk.
Praktijkervaring in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsmogelijkheden
Voor een aangepaste training voor deze cursus kunt u contact met ons opnemen om de details te regelen.
Dit door een instructeur geleide live-training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot gemiddelde financiële en kasbeheerders die hun kennis willen versterken, rapportage willen verbeteren en het gebruik van Dynamics 365 voor financiële operaties willen maximaliseren.
Na het voltooien van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De Dynamics 365 Finance en Operations interface te navigeren en aan te passen.
Financiële rapporten efficiënt te genereren en te analyseren.
Kasbeheerfuncties, inclusief cashflow en bankreconciliaties, te beheren.
Financiële workflows te verbeteren voor betere operationele efficiëntie.
Deze door een instructeur geleide, live training in Leuven (online of op locatie) is gericht op deelnemers van beginnend tot intermediair niveau die hun klantenservice-operaties willen verbeteren met behulp van Dynamics 365 Customer Service.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De kernfuncties en mogelijkheden van Dynamics 365 Customer Service te begrijpen.
De Dynamics 365 Customer Service-omgeving in te stellen en te configureren.
Klantinteracties en -zaken efficiënt te beheren.
Analytica te gebruiken om de servicelevering te verbeteren.
Dynamics 365 Customer Service te integreren met andere Microsoft toepassingen.
Deze door een instructeur geleide live-training (online of ter plaatse) is bedoeld voor beginnende tot gemiddelde deelnemers die een volledig begrip van Dynamics 365 Sales willen verwerven en de platform effectief willen gebruiken om hun verkoopoperaties te verbeteren.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De kernfuncties en mogelijkheden van Dynamics 365 Sales begrijpen.
De D365 Sales-omgeving instellen en configureren.
Klantrelaties en verkoopprocessen beheren met behulp van D365 Sales.
Gegevens en analyse gebruiken om verkoopbeslissingen te ondersteunen.
Dynamics 365 Sales integreren met andere Microsoft applicaties.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor beginners tot gemiddelde deelnemers die de MS Dynamics 365 Sales Insights-module willen gebruiken voor slimme verkoopstrategieën en verbeterde klantbetrokkenheid.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
De kenmerken en voordelen van de Sales Insights-module begrijpen.
AI-gestuurde analyse gebruiken om de verkoopprestaties te verbeteren.
De module aanpassen en configureren voor specifieke zakelijke behoeftes.
Inzichten gebruiken voor lead-scoring, relatiegeschiedenis en pipelinebeheer.
Sales Insights integreren met andere Dynamics 365-modules en derden.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor bedrijfsanalisten op gemiddeld niveau die initiatieven willen leiden voor continue verbetering van bedrijfsprocessen en systeemverbeteringen binnen hun organisaties.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Krijg een uitgebreid inzicht in Dynamics 365.
Configureer, configureer en beheer verschillende onderdelen van Dynamics 365.
Analyseer bestaande bedrijfsprocessen en doe aanbevelingen voor optimalisatie met behulp van Dynamics 365-functionaliteiten.
Deze live training in Leuven onder leiding van een instructeur (online of op locatie) is bedoeld voor IT-professionals van beginners tot gemiddeld niveau die willen leren hoe ze Microsoft Dynamics 365 Customer Insights kunnen gebruiken om marketingcampagnes te maken en te beheren, klantervaringen te optimaliseren en marketinginzichten te leveren. Het is afgestemd op het MB-220-examen, het certificeringsexamen voor Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de kernconcepten en voordelen van Microsoft Dynamics 365 Customer Insights.
Verenig, verrijk en analyseer klantgegevens met behulp van Customer Insights.
Maak en beheer segmenten, lijsten, formulieren, pagina's, leads, contactpersonen, accounts, e-mailberichten, klantreizen, evenementen, webinars en enquêtes.
Integreer Customer Insights met andere applicaties en services.
Bewaak en optimaliseer marketingprestaties en klanttevredenheid.
Dit trainingsprogramma, geleid door een instructeur (online of op locatie), is gericht op business analysts die de marketing- en verkoopprocessen willen optimaliseren met Microsoft Dynamics 365.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De verschillende modules in Microsoft Dynamics 365 te gebruiken voor het beheer van processtromen.
De Power Platform te integreren met Microsoft Dynamics 365.
Verschillende algemene datamodellen, zoals records, segmentdiagrammen en meer, te structureren.
Processen te automatiseren met Microsoft Flow-integratie.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (1)
Ik heb geleerd dat we het systeem waarop we werken onderbelasten en ik genoot van elk aspect ervan.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Cursus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Microsoft Dynamics 365 training cursus in Leuven, Microsoft Dynamics 365 opleiding cursus in Leuven, Weekend Microsoft Dynamics 365 cursus in Leuven, Avond Microsoft Dynamics 365 training in Leuven, Microsoft Dynamics 365 instructeur geleid Leuven, Microsoft Dynamics 365 een op een opleiding in Leuven, Microsoft Dynamics 365 op locatie in Leuven, Microsoft Dynamics 365 coaching in Leuven, Microsoft Dynamics 365 een op een training in Leuven, Microsoft Dynamics 365 instructeur geleid in Leuven,Microsoft Dynamics 365 lessen in Leuven, Microsoft Dynamics 365 on-site in Leuven, Avond Microsoft Dynamics 365 cursus in Leuven, Microsoft Dynamics 365 privé cursus in Leuven, Microsoft Dynamics 365 trainer in Leuven, Weekend Microsoft Dynamics 365 training in Leuven, Microsoft Dynamics 365 instructeur in Leuven, Microsoft Dynamics 365 boot camp in Leuven