Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Module 1: Inleiding tot Dynamics 365 Customer ServiceModule 2: Casemanagement met de Customer Service HubModule 3: Het beheren van caselasten met wachtrijenModule 4: Het automatiseren van het aanmaken en bijwerken van recordsModule 5: Inleiding tot gecentraliseerd routen in Customer ServiceModule 6: Het maken en beheren van entitlementsModule 7: Het werken met Service Level Agreements (SLAs)Module 8: Het maken van oplossingen voor kennisbeheerModule 9: Het oplossen van gevallen met behulp van kennisartikelenModule 10: Het maken van enquêteprojecten met Customer VoiceModule 11: Het ontwerpen van klantenpeilingen met Customer VoiceModule 12: Het verzenden van Customer Voice peilingenModule 13: Het automatiseren van peilingen met Power AutomateModule 14: Het configureren van dienstplanningModule 15: Het plannen van diensten met Customer Service SchedulingModule 16: Het verbeteren van de productiviteit van agents met Customer Service WorkspaceModule 17: Het aanpassen van agentervaringen met Agent Experience ProfilesModule 18: Inleiding tot Omnichannel for Customer ServiceModule 19: Het routen en distribueren van werk met gecentraliseerd routenModule 20: Het implementeren van SMS-kanalen in OmnichannelModule 21: Het implementeren van chatwidgets met behulp van OmnichannelModule 22: Het bouwen van oplossingen voor intelligente ondersteuning in OmnichannelModule 23: Inleiding tot Customer Service InsightsModule 24: Het maken van visualisaties voor Customer Service gegevensModule 25: Inleiding tot Connected Customer Service en Azure IoTModule 26: Het registreren en beheren van apparaten met Connected Customer ServiceModule 27: Het bouwen van aangepaste apps voor Customer ServiceModule 28: Het integreren van Copilot Studio met Omnichannel for Customer ServiceSamenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Een begrip van basis CRM-concepten
- Ervaring met klantenservice of serviceprocessen
- Kennis van Microsoft 365 of Dynamics 365-omgevingen
Doelgroep
- Klantenservice professionals en teamleiders
- CRM-administraties en Dynamics 365-consultants
- IT-professionals verantwoordelijk voor klantenservice oplossingen
35 Uren
Testimonials (1)
Ik leerde dat we het systeem waaraan we werken onderbenutten en genoot van elke apsect.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Cursus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Automatisch vertaald