Course Outline

Marketingoverzicht

    Marketing - waarom, wanneer en waarvoor? De 4Ps Segmentatie Direct Marketing Mislukte campagnes en hoe u kunt voorkomen dat u dezelfde fout maakt Marketing voor kleine bedrijven Marketing voor de huisartsenpraktijk Sociale media – de voordelen en de gevaren

Checklist met hulpmiddelen voor marketing in de huisartspraktijk

Marketing Planning

    Het juiste segment kiezen Het juiste kanaal kiezen Kostenbesparingen maximaliseren Guerrillamarketing Win-win-partnerschappen om meer patiëntenaantallen te genereren Speciale begeleiding gericht op verschillende sociaal-economische groepen

Een patiëntgerichte praktijk worden

    Wat is patiëntgerichte praktijk Kenmerken en voordelen Service-audit en welke services u moet plannen Wat willen uw patiënten van u?

Patiëntenenquêtes

    Leer hoe u de patiënttevredenheid kunt vergroten Identificeer de patiëntsegmenten waarop u zich wilt richten Ontwerp een eenvoudige, praktische vragenlijst

Marketing Controle

    Begrijp hoe u uw marketingmateriaal kunt beoordelen en verbeteren. Het belang van de POS-materialen van de operatiefolder en hoe u deze kunt gebruiken

Over de trainer

    De businesscoach voor deze cursus werkt voor de Europese Unie als deskundig adviseur voor het Horizon 2020-programma en is verantwoordelijk voor het evalueren van financieringsvoorstellen voor de eerstelijnszorg met betrekking tot de ouderenzorg. Vijf jaar lang werkte hij voor het grootste onafhankelijke medische mediabedrijf van Europa in de rol van Vice President Marketing en was hij lid van de directie. Hierdoor heeft hij een goed inzicht in de beste praktijken op het gebied van de eerstelijnszorg in heel Europa.

De trainer won een prijs voor zijn cliënt Roche, voor het ontwerpen van 's werelds beste patiënteneducatieprogramma.

    De afgelopen 12 jaar heeft hij als adviseur bij de GGD in de Eerstelijnszorg gewerkt op het gebied van HR, strategie, patiëntenbehoud, backoffice stroomlijnen en het ethisch aantrekken van nieuwe patiënten. Hij doceert het executive MBA-programma aan een van de beste economische universiteiten van Europa

Requirements

Geen, hoewel u er meer profijt van zult hebben als u eerst de cursus Strategische Planning voor Huisartsgeneeskunde volgt

 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Getuigenissen (3)

Related Courses

Related Categories