.NET MAUI Fundamentals Training Cursus
.NET MAUI (.NET Multi-platform App UI) is een platformonafhankelijk framework waarmee gebruikers native mobiele en desktopapplicaties kunnen maken met C# en XAML.
Deze instructeur-geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars die de grondbeginselen van .NET MAUI willen leren om basisapplicaties te bouwen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Begrijp de basisprincipes van .Net Maui en platformonafhankelijke ontwikkeling. Maak eenvoudige .NET MAUI-applicaties met lay-outs, bedieningselementen en navigatie. Test, debug en implementeer .NET MAUI-applicaties.
Formaat van de cursus
- Interactieve lezing en discussie. Veel oefenen en oefenen. Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
Cursusaanpassingsopties
- Voor het aanvragen van een training op maat voor deze cursus kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken.
Cursusaanbod
Inleiding tot .NET MAUI en platformonafhankelijke ontwikkeling
De ontwikkelomgeving opzetten
Een eenvoudige .NET MAUI-toepassing maken
Het MVVM-patroon (Model-View-ViewModel) begrijpen
Werken met lay-outs en besturingselementen in .NET MAUI
Omgaan met gebruikersinvoer en gebeurtenissen
Databinding en werken met datamodellen
Navigatie en pagina Management
Apparaatspecifieke functies en API's gebruiken
Testen en debuggen van .Net Maui-applicaties
Applicaties implementeren op verschillende platforms
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Basiskennis van programmeerconcepten Bekendheid met C# taal
Publiek
- ontwikkelaars
Voor open trainingen is een minimum aantal van 5 deelnemers vereist
.NET MAUI Fundamentals Training Cursus - Booking
.NET MAUI Fundamentals Training Cursus - Enquiry
.NET MAUI Fundamentals - Consultancyaanvraag
Consultancyaanvraag
Testimonials (1)
Ontwikkelen van de User Auth App en de Kahoot-activiteit (ik heb ervoor gezorgd dat ik de trainingssessies goed volg :)) en het is leuk!)
Jhoanne - Pag-IBIG Fund
Cursus - .NET MAUI Fundamentals
Automatisch vertaald
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
Advanced Flutter
14 UrenDeze live training België onder leiding van een instructeur (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwikkelaars die Flutter willen gebruiken om platformonafhankelijke applicaties te maken.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Migreer applicaties van Java naar Flutter.
- Integreer Firebase backend-services zoals database, verificatie en opslag.
- Maak animaties en geavanceerde UI-functies voor een app.
BLoC Pattern
14 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars die willen leren hoe ze BLoC Pattern kunnen gebruiken om de status van verschillende applicaties te beheren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Begrijp de kernconcepten en architectuur van BLoC.
- BLoC's maken, testen en debuggen.
- Meer informatie over de BLoC-buildcontext.
Embedded Linux Systems Architectuur
35 UrenLeerdoelen
Om inzicht te geven in de essentie van embedded GNU/Linux, hoe de stukjes en beetjes in elkaar passen. Welke componenten zijn nodig om een embedded GNU/Linux systeem te bouwen, waar haal je ze vandaan en hoe configureer/bouw/installeer je ze? Waar kun je hulp krijgen? Hoe zit het met die softwarelicenties? Hands-on oefeningen bieden je de nodige praktische ervaring om door te gaan en je eigen embedded GNU/Linux systemen te ontwikkelen nadat je deze training met succes hebt afgerond.
Beschrijving
Deze vijfdaagse training maakt gebruik van hands-on oefeningen in combinatie met instructie om de concepten van embedded GNU/Linux te illustreren. Het is ontworpen om u snel op snelheid te brengen. De filosofie, concepten en commando's die nodig zijn om effectief gebruik te maken van GNU/Linux worden beschreven door een combinatie van theorie en on-the-job training.
Vind het wiel niet opnieuw uit, maar leer van een ervaren trainer en neem praktische kennis van GNU/Linux mee naar huis en het vermogen om het effectief te gebruiken in je eigen embedded ontwikkelingsproject.
Voor wie?
Managers, projectmanagers, software-, hardware-, ontwikkel-, systeemingenieurs, testers, beheerders, technici en andere partijen die geïnteresseerd zijn in de technologie, die zo snel mogelijk willen begrijpen hoe Embedded GNU/Linux werkt. Je moet GNU/Linux gebruiken of je moet luxe hebben om te beslissen of het zinvol is om het te gebruiken of niet. Misschien heb je al geprobeerd om Embedded GNU/Linux te gebruiken, maar ben je er niet helemaal zeker van dat je alles op de juiste manier hebt gedaan. Je gebruikt momenteel een ander besturingssysteem en een andere toverstaf om uit te zoeken of GNU/Linux misschien beter en/of goedkoper is.
Levering Opties
Al het trainingsmateriaal is Engels, maar de presentatie ervan kan wereldwijd in het Engels of in het Duits zijn, zoals u wilt.
- Ter plaatse - Instructeur gestuurd
- On-line - Instructeur gestuurd
- On-site/on-line combinatie - Instructeur gestuurd
Embedded Linux Kernel en Driver Ontwikkeling
14 UrenEen tweedaagse cursus bestaande uit ongeveer 60% hands-on labs gericht op embedded Linux kernel internals, architectuur, ontwikkeling en onderzoek naar het schrijven en integreren van verschillende soorten apparaatstuurprogramma's.
Wie zou moeten deelnemen?
Ingenieurs die geïnteresseerd zijn in Linux kernelontwikkeling op embedded systemen en plateforms.
Build Native iOS en Android Apps met Flutter
14 UrenIn deze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse), leren deelnemers hoe ze Flutter kunnen gebruiken om snel een mobiele app te ontwikkelen die op zowel iOS als Android apparaten draait.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Installeer snel het framework, IDE en andere tooling om te beginnen met ontwikkelen.
- Begrijp en gebruik de Dart-taal van Google om snel een prototype van een mobiele app te maken.
- Test en implementeer mobiele apps die zowel op iOS als op Android worden uitgevoerd met behulp van één codebasis.
- Pas de app aan met behulp van een uitgebreide set widgets, lay-outs en animaties.
Flutter Development Bootcamp met Dart
35 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwikkelaars die Flutter willen gebruiken om hoogwaardige mobiele apps te maken en te bouwen voor Android, iOS en andere platforms vanuit een gemeenschappelijke codebase.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Stel de benodigde ontwikkelomgeving in om te beginnen met het maken van Flutter apps.
- Gebruik de programmeertaal Dart om de code voor het bouwen van de apps te ontwikkelen.
- Gebruik Flutter widgets om een esthetisch aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke gebruikersinterface te ontwerpen en te maken.
- Implementeer en test apps op verschillende platforms (mobiel, desktop, web, enz.).
Flutter: Bouw Native Cross-Platform Applicaties met Dart
35 UrenFlutter is een open-source UI-softwareontwikkelingskit van Google voor het bouwen van nativ gecompileerde applicaties voor mobiel, web en desktop uit een enkele codebase. Het maakt gebruik van Dart, een moderne, objectgeoriënteerde programmeertaal die ook door Google is ontwikkeld en geoptimaliseerd is voor het bouwen van snelle en uitdrukkingsvolle gebruikersinterfaces.
Deze instructeurgeleide live training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende ontwikkelaars die mooie, hoogprestatie mobiele apps willen bouwen met behulp van Flutter en Dart.
Op het einde van deze training kunnen deelnemers:
- De ontwikkelomgeving voor Flutter en Dart instellen.
- Reactieve en interactieve mobiele UIs creëren.
- Access native apparaatfuncties met behulp van plugins.
- Cross-platform applicaties implementeren op Android en iOS.
Opbouw van de cursus
- Interactieve lezingen en discussies.
- Veel oefeningen en praktijk.
- Handen-aan de werk praktijk in een live-lab omgeving.
Opties voor cursus aanpassing
- Voor een aangepaste training voor deze cursus, neem contact met ons op om dit te regelen.
Ionic2
14 UrenDeze instructeurgeleide, live training op België (online of op locatie) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die Ionic 2 willen gebruiken om hybride mobiele applicaties te bouwen.
Op het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De fundamentele principes van Ionic 2 en zijn architectuur te begrijpen.
- Eén-pagina en meerpagina-applicaties te bouwen met behulp van Ionic 2.
- Apps aan te passen met SCSS en derdepartij-integraties.
- Mobiele app-releases effectief te testen, te implementeren en te beheren.
Ionic 4 en Angular voor ontwikkelaars
21 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor webontwikkelaars die een hybride mobiele applicatie willen maken met Ionic 4.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Integreer native apparaatfuncties in een hybride mobiele applicatie.
- Gebruik Angular en Ionic 4 om een hybride mobiele applicatie te bouwen.
- Voer een hybride toepassing uit op een emulator voor mobiele apparaten.
Ionic 6
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor webontwikkelaars die een moderne mobiele applicatie willen maken met Ionic 6.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Integreer native apparaatfuncties in een moderne hybride mobiele applicatie.
- Leer de basisprincipes van Ionic.
- Leer toepassingen Ionic te implementeren in productie.
- Voer een moderne hybride applicatie uit op een emulator voor mobiele apparaten.
Embedded GNU/Linux Kernel Internals en Device Drivers
35 UrenBeschrijving
Deze 5-daagse trainingsles maakt gebruik van hands-on oefeningen in combinatie met instructie om de concepten van GNU/Linux kernel internals en de ontwikkeling van apparaatstuurprogramma's te illustreren. Het is ontworpen om u snel op snelheid te brengen. We beschrijven processen, concepten en commando's die nodig zijn om GNU/Linux device drivers te schrijven door middel van een combinatie van theorie en on-the-job training.
Vind het wiel niet opnieuw uit, maar leer van een ervaren trainer en neem praktische kennis mee naar huis en het vermogen om deze effectief te gebruiken in uw eigen embedded ontwikkelingsproject.
Voor wie?
Mensen die geïnteresseerd zijn in of belast zijn met de ontwikkeling of evaluatie van het ontwikkelen van GNU/Linux device drivers, zoals software engineers, field engineers, (project)managers, hardware engineers.
Mobile App Development met Flutter en AI
12 UrenMobiele App-ontwikkeling met Flutter en AI is de praktijk van het bouwen van schaalbare, veilige en AI-capabele mobiele applicaties met behulp van moderne architecturen, UX/UI-principes en agile methodologieën.
Deze door een instructeur geleide live training (online of ter plaatse) is gericht op ontwikkelaars op intermediair niveau die mobiele applicaties willen bouwen en implementeren met behulp van Flutter, AI-functies willen integreren, beveiligingsbest practices willen toepassen en agile workflows willen volgen.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- Robuuste mobiele apps ontwikkelen met behulp van Flutter, met een focus op UX/UI-ontwerp.
- Agile ontwikkelprincipes toepassen gedurende de hele projectlevenscyclus.
- AI-functies zoals aanbevelingsmotoren of chatbots integreren.
- Veilige mobiele architecturen ontwerpen met Firebase integratie.
Formaat van de cursus
- Interactieve lezingen en discussies.
- Veel oefeningen en praktijk.
- Handson-implementatie in een live-labomgeving.
Opties voor cursusaanpassing
- Om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen, neem contact met ons op om dit te regelen.
IBM MobileFirst Platform voor de ontwikkeling van hybride mobiele applicaties
21 UrenIBM MobileFirst Platform (eerder bekend als Worklight Foundation) is een suite van tools en diensten voor het bouwen van ondernemingsmobiele en tabletapplicaties. De client-side API is beschikbaar voor native iOS (Objective-C), native Android (Java), J2ME, C# native Windows Phone (C#), en JavaScript voor cross-platform hybride OR mobiele-webapplicaties. MobileFirst Platform is beschikbaar on-premise of in de cloud.
In deze instructeurgeleide live training leren de deelnemers hoe ze MobileFirst Platform kunnen installeren en gebruiken om hybride mobiele applicaties te ontwikkelen en beheren op basis van HTML5, JS, en CSS.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- MobileFirst installeren en configureren
- Cross-platform hybride mobiele apps ontwikkelen, testen en implementeren.
- MobileFirst-beveiligingsmechanismen gebruiken om apps te beveiligen.
- Apps over-the-air binnen een organisatie bijwerken, waardoor de behoefte aan app stores wordt omzeild.
- Mobiele apps beheren en monitoren.
Publiek
- Ontwikkelaars
Opzet van de cursus
- Deel colleges, deel discussies, oefeningen en veel hands-on praktijk in een live-labomgeving.
Opmerking
- Deze training is gebaseerd op Mobile Foundation 8.0. Voor het aanvragen van een andere versie of andere aanpassingen aan deze cursus, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
React Native voor iOS en Android
21 UrenIn deze door een instructeur geleide, live training leren deelnemers de principes en aanpak achter React Native terwijl ze de ontwikkeling van hun eigen mobiele applicatie voor Android en iOS op zich nemen
Xamarin voor Cross-Platform Ontwikkeling
21 UrenIn deze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse), leren deelnemers de belangrijkste aspecten van Xamarin terwijl ze bezig zijn met de ontwikkeling van hun eigen set mobiele applicaties voor Android, iOS en Windows.