Lokale, door een instructeur geleide live Digital Marketing-trainingscursussen demonstreren de belangrijkste digitale marketingconcepten en het belang van analyse en goede strategie met geschikte voorbeelden. Digital Marketing-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op locatie'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leuven of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Leuven. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze door een instructeur geleide, live training in Leuven (online of onsite) is bedoeld voor beginner- tot gemiddeld niveau marketers die reclamecampagnes op grote sociale mediaplatforms willen maken, beheren en optimaliseren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een gestructureerde aanpak voor het creëren van sociale mediacampagnes te ontwikkelen.
Ad campaigns op Facebook, Google en TikTok op te zetten en te beheren.
Campagneobjectieven te definiëren en de juiste advertentieformaten te selecteren.
Het ideale publiek voor reclamecampagnes te identificeren en te targeten.
De advertentieprestaties te optimaliseren met behulp van analytics en A/B-testen.
Budgets effectief toe te wijzen om de return on investment te maximaliseren.
Deze door een instructeur geleide, live training in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot intermediaire social media managers en marketingprofessionals die online gemeenschappen willen opbouwen en beheren, impactvolle contentstrategieën willen creëren en de betrokkenheid bij merken willen vergroten.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
Doelgroepen definiëren en socialmedia-strategieën dienovereenkomstig aanpassen.
Geschikte social media-platforms selecteren op basis van bedrijfsdoelstellingen.
Effectieve contentstrategieën creëren, inclusief contentpijlers, formats en kalenders.
Concurrenten analyseren om socialmedia-tactieken te verfijnen.
Betaalde advertentiecampagnes ontwikkelen en het succes ervan meten.
Online gemeenschappen effectief betrekken en modereren.
Social media-crises aanpakken en de merkreputatie behouden.
Ethische best practices en socialmedia-beleid implementeren.
Deze instructeur-gelijnde, live training in Leuven (online of ter plaatse) is gericht op marketingprofessionals van middelare niveau die herhaalde taken willen automatiseren, leads effectief willen begeleiden en klantbetrokkenheid willen optimaliseren door workflow-automatisering.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Make te gebruiken voor het automatiseren van marketingcampagnes en leadbegeleidingswerkstromen.
Personaliseerde klantreisplannen te creëren door geïntegreerde platforms.
Gegevens te synchroniseren tussen marketingtools zoals Mailchimp, HubSpot en sociale mediaplatforms.
Geautomatiseerde werkstromen te monitoren en analyseren om de prestaties van campagnes te optimaliseren.
Best practices voor schaalbare marketingautomatiseringsstrategieën over te nemen.
Digitale verkoop combineert traditionele verkooptechnieken met moderne digitale kanalen om klanten effectiever te bereiken, in te zetten en vast te houden. Deze training voorziet deelnemers van praktische strategieën en tools om hun digitale aanwezigheid te optimaliseren, de klanttevredenheid te verbeteren en meetbare bedrijfsgroei te realiseren.
Deze door een instructeur geleide live-training (online of ter plekke) is gericht op beginnende tot gemiddelde verkoopprofessionals die hun digitale verkooptechnieken en klantbetrokkenheid willen verbeteren om betere verkoopresultaten in online omgevingen te behalen.
Na afloop van deze training zullen deelnemers in staat zijn:
Digitale kanalen effectief gebruiken om nieuwe klanten aan te trekken en te bekeren.
Professionele en aantrekkelijke online verkoopinteracties afleveren.
Klanttrouw opbouwen door consistent en gepersonaliseerde nasleep.
Digitale tools inzetten om klantrelaties te optimaliseren.
Praktische technieken integreren om conversieratio's en behoudspercentages te verhogen.
Cursusindeling
Interactieve les en discussie.
Handson oefeningen met digitale tools en scenario's.
Praktische simulaties van echte verkoopinteracties.
Cursusaanpassingsopties
Deze cursus kan aangepast worden aan de specifieke producten, diensten en digitale verkoopstrategieën van uw organisatie.
Deze door instructeurs geleide, live training in Leuven (online of ter plaatse) is gericht op medewerkers met een beginnend tot middelmatig niveau die fundamentele concepten van digitale marketing willen leren, directe marketingsstrategieën en SaaS-tools effectief willen gebruiken voor marketing.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Een uitgebreide kennis van digitale marketing in de SaaS-industrie te verwerven.
PRACTISCHE vaardigheden te ontwikkelen bij het uitvoeren van effectieve directe marketingsstrategieën met behulp van digitale tools.
Een digitaal marketingplan op te stellen en uit te voeren dat is afgestemd op SaaS-producten.
Een merks digitale aanwezigheid is essentieel voor het overleven van een bedrijf in de huidige verbonden wereld.
Deze door een instructeur geleide, live training is gericht op marketingspecialisten van alle niveaus die willen versterken hoe hun merk zich online positioneert, de prestaties van het merk evalueren en de beeldvorming en reputatie van het merk beheren door een grondige Online Brand Audit uit te voeren.
De som van meerdere online contactpunten zal uiteindelijk bepalen hoe uw doelgroepen uw bedrijf waarnemen, en of ze besluiten zaken met u te doen.
Een online brand audit is inmiddels standaardpraktijk geworden voor bedrijven om de positieering van hun merk op een gegeven markt te evalueren en te versterken.
Naast het beoordelen van uw merks eigen online activa op sterktes en zwakheden, zal deze audit ook analyseren hoe uw merk wordt besproken op online kanalen die u niet bezit, om de perceptie van het merk te evalueren.
Aan het einde van een online brand audit bent u in staat om een transformatieve merkmarketingstrategie te ontwikkelen die aansluit bij grotere bedrijfsdoelstellingen.
Hoewel deze cursus valt onder de categorie 'Brand Management', raakt het zoveel andere disciplines binnen een organisatie aan; van klantenservice en online gebruikersreizen tot inzichtwinning, marketingstrategieën en -planning.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een merks online aanwezigheid te evalueren op sterktes en zwakheden.
Het online imago en de reputatie van een bedrijf te onthullen.
De positieering van een merk in een bepaalde markt te identificeren en te versterken.
Een resultaatgerichte merkstrategie en geïntegreerd online marketingcommunicatiesplan op te stellen.
Een competitieve merkanalyse uit te voeren en industrieperceptiekarten op te stellen.
Een SEO-audit uit te voeren.
De bijgewerkte SEO-richtlijnen in het tijdperk van AI te leren.
Waardvolle inzichten over hoe verschillende klantgroepen een bedrijf en zijn producten of diensten waarnemen, te onthullen.
Online sociale luistering uit te voeren.
AI gebruiken om het uitvoeren van regelmatige merkaudits efficiënter te maken.
Deze opleiding is het meest geschikt voor mensen die geïnteresseerd zijn in Digital Marketing en Strategieën. De training behandelt de concepten die essentieel zijn om een greep te krijgen op digitale media. Het biedt de deelnemers een introductie tot sleutelbegrippen van digitale marketing, van mobiele marketing en sociale media marketing tot e-mailmarketing, PPC marketing en SEO. Aan het einde van de training begrijpen we de belangrijkheid van analytics en een goede strategie met passende voorbeelden.
Deelnemers leren gedurende 7 uur training over het Google advertentie-ecosysteem, waar ze hun advertenties kunnen weergeven en de voordelen van specifieke advertentie-indelingen. De training is praktisch - de deelnemers brengen het grootste deel van hun tijd door op de Google Advertentie-account, waar ze de mogelijkheid hebben om handmatig de campagne besproken door de campagneleider. Naast het opzetten van de campagne zelf, leren deelnemers hoe ze kunnen optimaliseren om bevredigende resultaten te bereiken.
De training wordt gegeven door een practitioner, een persoon die regelmatig reclamecampagnes op Google. De laatste 30 minuten van de cursus zijn gewijd aan naar de Q&A-sectie, waar deelnemers de kans krijgen om antwoorden op vragen over adverteren in Google Ads.
Doelgroep: De Google Ads Basiscursus is bedoeld voor mensen die al een basiscursus hebben kennis van internet marketing en deze willen verdiepen met kennis van de Grootste Google reclametool.
In deze cursus leer je over alle technieken, processen en updates die relevant zijn voor 2023.
U leert ook over geavanceerde Google Ads-technieken, zoals het gelijktijdig uitvoeren van Performance Max- en Shopping-campagnes, die u kunnen helpen uw inkomsten te verdubbelen, geavanceerde instellingen voor Search-, YouTube- en Discovery-campagnes die u zullen helpen te slagen in een zeer competitieve PPC-wereld.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
U leert ook hoe u gegevens kunt analyseren en hoe u trackingcodes kunt implementeren via GTM om alle verkopen en alle evenementen die belangrijk zijn voor uw bedrijf te kunnen volgen.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
De cursus wordt voortdurend bijgewerkt om ervoor te zorgen dat u alle Google Ads-updates leert op het moment dat de cursus wordt gegeven.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (2)
Irma was gevoelig voor ons als leerlingen en onze bedrijfsbehoeften. Het was duidelijk dat ze aandachtig naar ons luisterde, zoals blijkt uit het doordachte feedback dat ze vervolgens gaf.
Siobhan - Raintree
Cursus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden… Duidelijk een teken van haar expertise.
digital marketing training cursus in Leuven, digital marketing opleiding cursus in Leuven, Weekend digital marketing cursus in Leuven, Avond digital marketing training in Leuven, digital marketing instructeur geleid Leuven, digital marketing een op een opleiding in Leuven, digital marketing instructeur in Leuven, digital marketing instructeur geleid in Leuven,digital marketing lessen in Leuven, Weekend digital marketing training in Leuven, digital marketing trainer in Leuven, digital marketing op locatie in Leuven, digital marketing boot camp in Leuven, digital marketing coaching in Leuven, digital marketing on-site in Leuven, digital marketing een op een training in Leuven, Avond digital marketing cursus in Leuven, digital marketing privé cursus in LeuvenDigital Marketing training cursus in Leuven, Digital Marketing opleiding cursus in Leuven, Weekend Digital Marketing cursus in Leuven, Avond Digital Marketing training in Leuven, Digital Marketing instructeur geleid Leuven, Digital Marketing op locatie in Leuven, Avond Digital Marketing cursus in Leuven, Digital Marketing instructeur in Leuven, Digital Marketing instructeur geleid in Leuven,Digital Marketing lessen in Leuven, Digital Marketing boot camp in Leuven, Digital Marketing een op een opleiding in Leuven, Digital Marketing on-site in Leuven, Digital Marketing trainer in Leuven, Digital Marketing een op een training in Leuven, Digital Marketing privé cursus in Leuven, Weekend Digital Marketing training in Leuven, Digital Marketing coaching in Leuven