Cursusaanbod
Overzicht van Virtual Reality
- Wat is VR?
- Inmersieve ervaring
- Geschiedenis van VR
Begrijpen van verschillende soorten virtuele omgevingen
- Echte Virtual Reality
- Augmented Reality (AR)
- Holografische & Volumetrische
- Mixed Reality (MR)
Ontdekken van verschillende soorten VR-apparaten
- Tracking-apparaten
- VR-brillen
- VR-headsets (HMDs)
- PC VR - Oculus Rift & HTC Vive
- Mobile VR - Google Cardboard & Samsung Gear
- CAVE VR-systemen
Ontdekken van verschillende toepassingen van Virtual Reality
- Geneeskunde
- Toerisme
- Vermaak (Video Games)
- Onderwijs & Training
Werken met de drie illusies in Virtual Reality
- Plaatsillusie
- Illusie van geloofwaardigheid
- Embodiment Illusie
Begrijpen van de uitdagingen in Virtual Reality
Ontdekken van verschillende platforms voor VR-ontwikkeling
Ontwikkelen van 3D Virtual Reality-omgevingen
- Begrijpen van de basisprincipes van 3D-graphics
- Gebruik maken van 3D-engines en ontwikkelomgevingen
Ontwikkelen van Virtual Reality-graphics
Gebruik maken van geluid in Virtual Reality en het toepassen van geavanceerde 3D-audiotechnieken voor ervaringsverrijking
Begrijpen van de vereisten voor contentcreatie voor Virtual Reality
Werken met interactie in Virtual Reality
Bewegen in Virtual Reality
- Fysieke navigatie
- Virtuele navigatietechnieken
Interactie met objecten in Virtual Reality
- Interactie met objecten binnen bereik
- Hyper-natuurlijke interactie
- Magische interactie
- Fysieke interactie
Uitdagingen in Virtual Reality-interactie
Gebruikersinterfaces in Virtual Reality
Klaar zijn voor het ontwikkelen van uw eerste Virtual Reality-toepassing
Ontwikkelen van een storyboard voor uw toepassingsconcept
Ontwikkelen van een werkend prototype van uw Virtual Reality-toepassing
Testen van uw prototype
Ontwikkelen van de toepassing zelf
- Verbeteren van de Virtual Reality-interactie
- Implementeren van de Virtual Reality-graphics
Voltooien van uw toepassing
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Er is geen programmeervaring nodig.
Publiek
- Ontwikkelaars
- Gamers
- Programmeurs
- Hobbyisten
Getuigenissen (1)
praktische voorbeelden en probleemoplossing van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, spellen, etc.), ik bedoel goede praktijken en hoe een echt project eruitziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald