Cursusaanbod
Overzicht van Virtual Reality
- Wat is VR?
- Inmersieve ervaring
- Geschiedenis van VR
Begrijpen van verschillende soorten virtuele omgevingen
- Echte Virtual Reality
- Augmented Reality (AR)
- Holografische & Volumetrische
- Mixed Reality (MR)
Ontdekken van verschillende soorten VR-apparaten
- Tracking-apparaten
- VR-brillen
- VR-headsets (HMDs)
- PC VR - Oculus Rift & HTC Vive
- Mobile VR - Google Cardboard & Samsung Gear
- CAVE VR-systemen
Ontdekken van verschillende toepassingen van Virtual Reality
- Geneeskunde
- Toerisme
- Vermaak (Video Games)
- Onderwijs & Training
Werken met de drie illusies in Virtual Reality
- Plaatsillusie
- Illusie van geloofwaardigheid
- Embodiment Illusie
Begrijpen van de uitdagingen in Virtual Reality
Ontdekken van verschillende platforms voor VR-ontwikkeling
Ontwikkelen van 3D Virtual Reality-omgevingen
- Begrijpen van de basisprincipes van 3D-graphics
- Gebruik maken van 3D-engines en ontwikkelomgevingen
Ontwikkelen van Virtual Reality-graphics
Gebruik maken van geluid in Virtual Reality en het toepassen van geavanceerde 3D-audiotechnieken voor ervaringsverrijking
Begrijpen van de vereisten voor contentcreatie voor Virtual Reality
Werken met interactie in Virtual Reality
Bewegen in Virtual Reality
- Fysieke navigatie
- Virtuele navigatietechnieken
Interactie met objecten in Virtual Reality
- Interactie met objecten binnen bereik
- Hyper-natuurlijke interactie
- Magische interactie
- Fysieke interactie
Uitdagingen in Virtual Reality-interactie
Gebruikersinterfaces in Virtual Reality
Klaar zijn voor het ontwikkelen van uw eerste Virtual Reality-toepassing
Ontwikkelen van een storyboard voor uw toepassingsconcept
Ontwikkelen van een werkend prototype van uw Virtual Reality-toepassing
Testen van uw prototype
Ontwikkelen van de toepassing zelf
- Verbeteren van de Virtual Reality-interactie
- Implementeren van de Virtual Reality-graphics
Voltooien van uw toepassing
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Er is geen programmeervaring nodig.
Publiek
- Ontwikkelaars
- Gamers
- Programmeurs
- Hobbyisten
Getuigenissen (1)
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald