Cursusaanbod

Inleiding tot SimLab Composer Ultimate

  • Overzicht van de interface en werkruimte
  • Projectinstelling en navigatie
  • Fundamentals van 3D-sceneorganisatie

Modelleren en Scene Assemble

  • Het maken en importeren van 3D-modellen
  • Werkzaamheden met geometrie en hiërarchieën
  • Het samenstellen van complexe scènes

Texturen en Materialen

  • Het toepassen en bewerken van materialen
  • Werkzaamheden met texturen en oppervlakte-eigenschappen
  • Basisprincipes van verlichting en visuele realisme

SimLab Composer VR Export

  • Modellen voorbereiden voor VR-export
  • Prestaties optimaliseren voor real-time rendering
  • VR-projecten exporteren uit SimLab

Inleiding tot Meta Quest 3

  • Uitpakken en initiele instelling
  • Configureren van accounts en instellingen
  • Navigatie, interactie en sleutelfuncties

SimLab Composer en Meta Quest 3 Integratie

  • Workflow voor VR-deployement vaststellen
  • SimLab VR-projecten overbrengen naar Meta Quest 3
  • Immersieve ervaringen testen en verfijnen

Toegepaste VR-praktijk

  • Hands-on sessie met Meta Quest 3 met behulp van SimLab-projecten
  • Interactieve samenwerkings- en presentatiescenario's
  • Gemeenschappelijke problemen oplossen

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Kennis van 3D-ontwerpprincipes
  • Ervaring met algemene computergraphicssoftware
  • Kennis van VR-concepten is handig maar niet vereist

Doelgroep

  • 3D-ontwerpers
  • Training- en visualisatieprofessionals
  • IT-personeel dat VR-projecten ondersteunt
 21 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Getuigenissen (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën