Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Inleiding tot SimLab Composer Ultimate
- Overzicht van de interface en werkruimte
- Projectinstelling en navigatie
- Fundamentals van 3D-sceneorganisatie
Modelleren en Scene Assemble
- Het maken en importeren van 3D-modellen
- Werkzaamheden met geometrie en hiërarchieën
- Het samenstellen van complexe scènes
Texturen en Materialen
- Het toepassen en bewerken van materialen
- Werkzaamheden met texturen en oppervlakte-eigenschappen
- Basisprincipes van verlichting en visuele realisme
SimLab Composer VR Export
- Modellen voorbereiden voor VR-export
- Prestaties optimaliseren voor real-time rendering
- VR-projecten exporteren uit SimLab
Inleiding tot Meta Quest 3
- Uitpakken en initiele instelling
- Configureren van accounts en instellingen
- Navigatie, interactie en sleutelfuncties
SimLab Composer en Meta Quest 3 Integratie
- Workflow voor VR-deployement vaststellen
- SimLab VR-projecten overbrengen naar Meta Quest 3
- Immersieve ervaringen testen en verfijnen
Toegepaste VR-praktijk
- Hands-on sessie met Meta Quest 3 met behulp van SimLab-projecten
- Interactieve samenwerkings- en presentatiescenario's
- Gemeenschappelijke problemen oplossen
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Kennis van 3D-ontwerpprincipes
- Ervaring met algemene computergraphicssoftware
- Kennis van VR-concepten is handig maar niet vereist
Doelgroep
- 3D-ontwerpers
- Training- en visualisatieprofessionals
- IT-personeel dat VR-projecten ondersteunt
21 Uren
Getuigenissen (1)
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald