Course Outline
Invoering
Uw ontwikkelomgeving instellen
Grondbeginselen van C++ voor gaming
De Unreal gebruikersinterface aanpassen
Uw eerste project maken
Landschappen creëren
Niveaus blokkeren
Een scène samenstellen
Materialen toepassen en speciale effecten creëren
Middelen exporteren en importeren voor gebruik in het ontwerp
Nabewerkingseffecten toevoegen
Een unieke look creëren
Unreal's visuele scripttaal en de blauwdrukeditor
Filmpjes maken
Prestaties optimaliseren
Je spel verpakken voor distributie
Samenvatting en conclusie
Requirements
- Verlangen om game-ontwikkeling te leren.
- Programming ervaring niet vereist.
Publiek
- Beginnende game-ontwikkelaars
Getuigenissen (7)
Veel oefeningen en hulp. Het was nuttig voor de trainer om onze individuele projectdocumenten te kunnen gebruiken om ons te helpen ons probleem op te lossen en de oefeningen te voltooien. {Ook voldoende gelegenheid om vragen te stellen.
Matthew - Teledyne
Cursus - Advanced C++
Machine Translated
de balans tussen hoorcollege en praktijk, het ritme, de trainerskennis en pedagogische vaardigheid
Armando Pinto - EID
Cursus - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
We hebben veel verschillende tools laten zien (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...) wat echt geweldig was om een basiskennis te hebben die we kunnen uitbreiden wanneer we een van die tools moeten gebruiken.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Cursus - C++ 11 Programming
Machine Translated
Good coverage of the topic
Steven Irrgang - Raytheon Australia
Cursus - Writing Simpler Cleaner Code with C++ 17
The details on how compiler behaves depending on to the syntax usage. The "Quiz" sections are very stimulating
Andrea Pomatto
Cursus - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
hoe we gereserveerde woorden en best practices kunnen gebruiken bij het gebruik van Objet Oriented Programming. hoe we kunnen vertrouwen op cpp-referentie om kennis te krijgen over gewenste onderwerpen
Alejandro - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Cursus - Advanced C++ Software Design
Machine Translated
Goede voorbeelden, focus op het meest bruikbare materiaal
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Cursus - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated