Cursusaanbod

Dag 1

Installeren en voorbereidende formaliteiten

Voorbereiding van materiaal, inrichten van de deelnemer, verfrissingen

Module 1: Mijn Vertrouwen, Mijn Podium

Begrip van de betekenis van zelfvertrouwen voor het succes van de uitvoering van openbaar spreken en persoonlijke uitdrukking

Activiteit 1: Ik ben ik

De deelnemers krijgen de voorzijde van het huis om informatie over zichzelf te leveren om vertrouwen en zelfrespect op te bouwen.

 

Module 2: De macht van invloed en overtuiging – Hoe krijg ik mensen om te luisteren

Bespreking van de belangrijkheid van het impliceren en leveren van ideeën die gericht zijn op het beïnvloeden, inspireren en de aandacht trekken.

Activiteit 2: De blinde gids

3 deelnemers uit elke groep proberen een toren van Lego/Bouwblokken met afwisselende kleuren te bouwen terwijl 2 van hen blind zijn. Slechts één van het team heeft geen blinddoek en fungeert als kapitein. Hij/zij leidt de 2 geblindeerde leden met zijn/zijne stem als bron van instructie. Eén geblindeerde deelnemer bouwt terwijl de andere geblindeerde deelnemer de instructies doorgeeft.

Synthesissessie

Samenvatting en bespreking van de belangrijkheid van de vorige sessie

 

Module 3: Openbaar spreken en zijn structuur

Bespreking van de structuur van openbaar spreken, voorbereidingstechnieken en belangrijke overwegingen bij de uitvoering.

Activiteit 3: Mijn gekke verhaal

Deelnemersgroepen creëren een verhaal uit één brononderwerp

 

Module 4: Opbouw en uitvoering van de toespraak

De sessie zal zich richten op de manieren om de gedachte van de toespraak te construeren, effectieve uitvoeringstrategieën te identificeren en persoonlijke voorbereidingen van de uitvoering.

Eindsynthesissessie en opdrachtlevering

De deelnemers krijgen een van de volgende onderwerpen voor bespreking die maximaal 5 tot 10 minuten duren.

Dag 2

Activiteit 1: Levering van geselecteerde onderwerpen via openbare presentatie

Module 5: Samenvoegen van openbaar spreken en het internet-snelweg

Vereisten

  • Een begrip van basiscommunicatieve vaardigheden, het overbrengen van ideeën en interactie via sociale media.
  • Ervaring met cliëntcommunicatie, klantrelaties en algemeen publieksprekend en discussiëren.

Publiek

  • Medewerkers met directe klantimpact en relaties
  • Novice managers en teamleiders
  • Individuen die een sociale aanwezigheid willen hebben
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (5)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën