Course Outline
Invoering
De browser voorbereiden op weergave WebGL inhoud
Overzicht van het grafische creatieproces
Een statisch 2D-object maken
Kleur toevoegen aan het object
Het object ronddraaien
Het object 3D maken
Punten, vectoren en netten begrijpen
Het object transformeren
Richting- en sfeerverlichting toevoegen
Transparantie, textuur en reflectie toevoegen
Introductie van andere objecten
Camerabewegingen simuleren
Programming Vertex- en pixelshaders
Het object animeren
De muis gebruiken om met het object te communiceren
Samenvatting en conclusie
Requirements
- Javaervaring met scriptprogrammeren
- Bekendheid met vectoren en matrices is handig, maar niet vereist
- Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldigen, optellen matrix/vector)
- Kennis van trigonometrie (cosinus- en sinusverhalen...)
Getuigenissen (2)
Alles gebeurde in een perfect aangepast tempo, op een begrijpelijke en toegankelijke manier, waardoor effectief leren mogelijk werd en de competenties werden vergroot. De trainer is een gekwalificeerd persoon die veel zaken kan uitleggen om de tijdens de cursus voltooide projecten te verbeteren. Aan de hand van eenvoudige voorbeelden worden belangrijke aspecten getoond en geanalyseerd die nodig zijn om meer geavanceerde modellen te maken. Ik vind de training zeer succesvol.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
The trainer really targeted our need to a very specific case study and was able to adapt to the situation (as the solutions to our problematic evolved during the course), beyond the upstream preparation he did.