Lokale, door een instructeur geleide live 3D Graphics (3D Computer Graphics of Three-Dimensional Computer Graphics) trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussie en praktische oefening hoe 3D Graphics te gebruiken om berekeningen uit te voeren en 2D-beelden weer te geven. 3D Graphics-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leuven of in NobleProg bedrijfstrainingscentra in Leuven. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is gericht op kunstenaars, gameontwikkelaars of compleet beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videospellen, geanimeerde films, enzovoort.
Aan het einde van deze training zullen deelnemers in staat zijn om:
Te leren hoe je animaties en visuele effecten maakt met Blender.
Curves, oppervlakken, metaballs en haarpartikels toevoegen om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Inleiding tot niet-destructieve modellering en animatie.
3D-modellen en assets exporteren naar een game engine, 3D-printer of andere software.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plekke) is gericht op kunstenaars, gameontwikkelaars of absolute beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te creëren voor interactieve applicaties, videospellen, geanimeerde films, enz.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De principes en kernconcepten van 3D-modeling te begrijpen.
Een verscheidenheid aan modi en gereedschappen te verkennen voor het modelleren en bewerken van 3D-meshes.
De gereedschappen voor UV-mapping/unwrapping, sculpting en het schilderen van 3D-modellen te gebruiken.
Psdto3D101 is een gespecialiseerd softwaregereedschap dat is ontworpen voor het creëren van lenticulaire bestanden met 3D-effecten, flip, morph en bewegingen. Deze cursus biedt deelnemers de kennis en praktische vaardigheden om Psdto3D101 te beheren en toe te passen voor het produceren van professionele lenticulaire uitgaven, waarbij zowel het management als de creatieve aspecten van de software worden behandeld.
Deze door een instructeur geleide live training (online of op locatie) is gericht op grafische en printprofessionals op beginnend tot midden niveau die lenticulaire bestanden willen creëren, beheren en optimaliseren met behulp van de Psdto3D101 software.
Na afloop van deze training kunnen de deelnemers:
De basisprincipes van lenticulaire druk en ontwerp begrijpen.
Psdto3D101 navigeren en configureren voor verschillende projecttypes.
3D, flip- en bewegingseffecten creëren met behulp van lagen en sequenties.
Lenticulaire bestanden exporteren en voorbereiden voor professionele druk.
Opzet van de Cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Praktische oefeningen met de Psdto3D101 software.
Handen-uit-de-mouwen-ervaring in een live-labomgeving.
Opties voor Cursusaanpassing
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken met UV-straling, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Deze door een docent geleide, live training (online of op locatie) is gericht op ontwerpers, mechanische ingenieurs en iedereen die wil leren hoe 3D-modellen te maken die kunnen worden gebouwd of 3D-geprint.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
Printbare 3D-modellen creëren.
Geometrische transformaties gebruiken om complexe 3D-vormen te bouwen.
Modelen op een niet-interactieve manier met minimale regels code.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of op locatie) is bedoeld voor liefhebbers van 3D-ontwerp en 3D-printen op beginnersniveau tot gevorderden die Fusion 360 willen gebruiken om modellen voor 3D-printen te ontwerpen, simuleren en voorbereiden.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Installeer en configureer Fusion 360 voor optimale prestaties.
Ontwerp, modelleer en simuleer 3D-objecten in een uniforme omgeving.
Optimaliseer en bereid ontwerpen voor het 3D-printproces voor.
Werk samen en deel hun ontwerpen met behulp van de cloudmogelijkheden van Fusion 360.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot gemiddelde ontwikkelaars die een mobiele AR-toepassing willen bouwen met behulp van ARToolKit en zijn nieuwste mogelijkheden voor mobiele, natuurlijke kenmerkentracking, kalibratie en integratie met externe sensoren.
FreeCAD is een open-source, aanpasbaar, multi-platform, scriptbaar en uitbreidbaar parametrisch 3D-modelleringsprogramma voor het ontwerpen van echte objecten.
Tijdens deze instructiegeleide live training zullen de deelnemers leren hoe ze een model kunnen maken voor latere constructie of 3D-printing.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
FreeCAD's tools en werkstromen te gebruiken om commerciële CAD- of BIM-modelleringssoftware te vervangen
Te schrijven naar veel formaten zoals STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
Python te gebruiken om de functionaliteit van FreeCAD uit te breiden
FreeCAD te automatiseren, modules te bouwen en FreeCAD in een bestaande toepassing te integreren
Doelgroep
Ontwerpers
Ontwikkelaars
Mechanische ingenieurs
Cursusopzet
Deels les, deels discussie, oefeningen en veel praktijkwerk
Deze live training onder leiding van een instructeur in Leuven (online of ter plaatse) is bedoeld voor webdesigners die Maya willen gebruiken voor het maken van 3D-animaties.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Creëer realistische modellen en texturen in Maya.
Animeer en render projecten voor afspelen van hoge kwaliteit.
Simuleer natuurlijke effecten zoals water en rook.
WebGL (Web Graphics Library) is een JavaScript API voor het renderen van 3D-afbeeldingen in een webbrowser zonder het gebruik van plug-ins.
Tijdens deze instructeurgeleide, live-training leren de deelnemers hoe ze realistische computerafbeeldingen kunnen genereren met behulp van 3D-grafieken. Ze zullen stap voor stap een geanimeerde 3D-toepassing maken die in een browser draait.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
WebGL's verschillende functionaliteiten te begrijpen en gebruiken, waaronder meshes, transformaties, camera's, materialen, verlichting en animatie
Objecten met WebGL te animeren
3D-objecten met WebGL te maken
Doelgroep
Ontwikkelaars
Vorm van de cursus
Theorie en discussie, oefeningen en veel praktijkwerk
Deze instructeurgeleide, live training in Leuven (online of op locatie) is gericht op ontwer ingenieurs, architecten en ontwikkelaars die Pixar USD willen gebruiken om gezamenlijke 3D scènes of assets te creëren, bouwen en delen terwijl ze gelijktijdig werken met verschillende grafische tools.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Het nodige ontwikkelomgeving op te zetten om 3D graphics en workflows te starten.
De basisprincipes van USD-compositie te begrijpen en aanpassingen toe te passen om 3D assets en scènes te verbeteren.
Meegeleverde USD-plugins voor derde-partijstoepassingen (Maya, Katana en Houdini) gebruiken om meerdere assets te delen, combineren en transformeren.
3D graphics training cursus in Leuven, 3D Computer Graphics opleiding cursus in Leuven, Weekend Three-Dimensional Computer Graphics cursus in Leuven, Avond Three-Dimensional Computer Graphics training in Leuven, Three-Dimensional Computer Graphics instructeur geleid Leuven, 3D graphics trainer in Leuven, Three-Dimensional Graphics on-site in Leuven, 3D graphics op locatie in Leuven, Weekend 3D Computer Graphics training in Leuven, Three-Dimensional Computer Graphics instructeur in Leuven, Three-Dimensional Graphics instructeur geleid in Leuven,Three-Dimensional Graphics lessen in Leuven, Three-Dimensional Computer Graphics boot camp in Leuven, Avond Three-Dimensional Graphics cursus in Leuven, 3D graphics een op een opleiding in Leuven, Three-Dimensional Graphics een op een training in Leuven, Three-Dimensional Computer Graphics privé cursus in Leuven, 3D graphics coaching in Leuven