Cursusaanbod

Introductie

QML Programming

  • QML-syntax
  • Eigenschapbinding
  • Qt Snelle globale objecten

Qt Snel Elements

  • Items, rechthoeken en tekst
  • Afbeeldingen
  • Signalen en slots

Voorbereiding van de ontwikkelingsomgeving

  • Installatie en configuratie van Qt Quick

QML Basisbegrippen

  • Eenvoudige widgets bouwen
  • Eenvoudige widgets implementeren
  • Bronnen invoeren
  • Weergaven gebruiken in QML
  • Delegaten van inhoud vervangen

Qt Snelle positionering

  • Ankers gebruiken
  • Werken met positioneerders, lay-outs en stroom

Animations, overgangen en transformaties

  • Animaties en deeltjes implementeren
  • Overgangen gebruiken
  • Werken met transformaties
  • Toestanden en gradiënten toepassen

Qt Snelle bedieningselementen en modules

  • Qt Quick controls gebruiken om widgets te bouwen
  • Qt Quick control widgets implementeren
  • Aangepaste stijlen voor widgets maken
  • Een aangepaste stijl op een widget toepassen

Dashboardtoepassingen en prototypes

  • De functionaliteiten van de toepassing definiëren
  • Componenten en structuur toepassen
  • Een hoofd UI toevoegen
  • Een applicatieschakelmechanisme gebruiken
  • Widgets en applicatiepop-ups implementeren
  • Modellen maken
  • Een UI-thema toevoegen
  • De UI responsief maken

Samenvatting en conclusie

 7 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën