Cursusaanbod

Inleiding

QML Programming

  • QML-syntaxis
  • Eigenschap binding
  • Qt Quick Global Objects

Qt Quick Elements

  • Items, rechthoeken en tekst
  • Afbeeldingen
  • Signalen en slots

Het voorbereiden van de ontwikkelomgeving

  • Het installeren en configureren van Qt Quick

QML Basisbegrippen

  • Het bouwen van eenvoudige widgets
  • Het implementeren van eenvoudige widgets
  • Het invoeren van bronnen
  • Het gebruiken van Views in QML
  • Het vervangen van contentdelegaten

Qt Quick Positionering

  • Het gebruiken van ankerpunten
  • Het werken met positioneerders, lay-outs en flow

Animations, overgangen en transformaties

  • Het implementeren van animaties en deeltjes
  • Het gebruiken van overgangen
  • Het werken met transformaties
  • Het toepassen van staten en gradiënten

Qt Quick Controls en modules

  • Het gebruiken van Qt Quick controls om widgets te bouwen
  • Het implementeren van Qt Quick control widgets
  • Het creëren van aangepaste stijlen voor widgets
  • Het gebruiken van een aangepaste stijl op een widget

Dashboardtoepassingen en prototypes

  • Het definiëren van de functionaliteiten van de toepassing
  • Het toepassen van componenten en structuur
  • Het toevoegen van een hoofdui
  • Het gebruiken van een applicatie schakelmechanisme
  • Het implementeren van widgets en applicatie pop-ups
  • Het maken van modellen
  • Het toevoegen van een ui-thema
  • Het responsief maken van de ui

Samenvatting en Conclusie

 7 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën