Course Outline

Invoering

Inzicht in kwaliteit, kwaliteitssystemen en QMS-audit (Quality Management System).

Inzicht in de relatie QMS Audit, klanttevredenheid en winstgevendheid

ISO 9001 en de zeven QMP (kwaliteitsprincipes Management) begrijpen

Planning van de QMS-audit op basis van input van top Management en leidinggevend technisch personeel

Het creëren van een QMS-auditchecklist om conformiteits- en niet-conformiteitsdetails vast te leggen

Een QMS-auditrapport maken

Inzicht in de terugkerende cyclus van continue verbetering

ISO 9001-certificeringsvereisten begrijpen

Presenteren aan Top Management

Slotopmerkingen

Requirements

  • Een goed begrip van continue verbetering in de richting van klanttevredenheid
  • Inzicht in het verbeteren van bedrijfsprocessen
  • Een algemeen begrip van kwaliteitssystemen en verbetering van kwaliteitssystemen Management.
  • Ervaring met continue verbeteringsprocessen en prestatiestatistieken

Publiek

  • Auditors die betrokken zijn of worden bij QMS Audit
  • Consultants en managers betrokken bij kwaliteitsprogramma's
  • Personen die moeten werken met QMS-auditors
 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Related Courses

ISO 22301 Lead Implementer

35 Hours

ISO 22301 Lead Auditor

35 Hours

ISO 22316 Foundation

14 Hours

ISO 22316 Lead Resilience Manager

35 Hours

ISO 27002 Lead Manager

35 Hours

ISO 27799 Foundation

14 Hours

ISO/IEC 27035 Foundation

14 Hours

ISO/IEC 27035 Lead Incident Manager

35 Hours

ISO/IEC 27701 Foundation

14 Hours

ISO/IEC 27701 Lead Implementer

35 Hours

ISO/IEC 27701 Lead Auditor

35 Hours

Related Categories