Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Invoering
Inzicht in kwaliteit, kwaliteitssystemen en QMS-audit (Quality Management System).
Inzicht in de relatie QMS Audit, klanttevredenheid en winstgevendheid
ISO 9001 en de zeven QMP (kwaliteitsprincipes Management) begrijpen
Planning van de QMS-audit op basis van input van top Management en leidinggevend technisch personeel
Het creëren van een QMS-auditchecklist om conformiteits- en niet-conformiteitsdetails vast te leggen
Een QMS-auditrapport maken
Inzicht in de terugkerende cyclus van continue verbetering
ISO 9001-certificeringsvereisten begrijpen
Presenteren aan Top Management
Slotopmerkingen
Requirements
- Een goed begrip van continue verbetering in de richting van klanttevredenheid
- Inzicht in het verbeteren van bedrijfsprocessen
- Een algemeen begrip van kwaliteitssystemen en verbetering van kwaliteitssystemen Management.
- Ervaring met continue verbeteringsprocessen en prestatiestatistieken
Publiek
- Auditors die betrokken zijn of worden bij QMS Audit
- Consultants en managers betrokken bij kwaliteitsprogramma's
- Personen die moeten werken met QMS-auditors
21 Hours