Course Outline
- Mensen nemen geen beslissingen in een vacuüm De psychologie van getallen Hoe mensen prijzen in een reeks evalueren Opties gebruiken om te verkopen door vergelijking Hoe opties te creëren voor maximale verkopen, deel 1 Hoe opties te creëren voor maximale verkopen, deel 2 Hoe opties te creëren voor maximale verkopen verkoop, deel 3 De effecten van prijseinden op niet-luxe markten Prijzen voor luxe goederen Hoe de waargenomen waarde in een bundel goederen te verhogen Verkoopprijzen Onderhandelings- en biedprincipes De perceptie van kwaliteit en waarde vergroten met behulp van prijs Andere prijsstrategieën
Requirements
Hiervoor zijn geen echte vereisten nodig, behalve de wens om de verkoop- en bedrijfsresultaten te verbeteren met de zakelijke ideeën en wetenschap die zijn ontwikkeld door enkele van 's werelds grootste bedrijven en toonaangevende gedragsdenkers – waaronder Nobelprijswinnaars.
Getuigenissen (3)
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Ik vond de volledige twee dagen training zeer informatief en leerzaam, maar de inhoud die op dag 2 werd behandeld (Social Media & Mobiele Marketing, Analytics, evenals Strategie & Planning) was voor mij het meest waardevol omdat deze rechtstreeks verband houdt met mijn huidige lijn van werk.
Sithabiso - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Machine Translated
Het idee dat ik elke vraag kon stellen en van het ene onderwerp naar het andere kon gaan en het feit dat de training op het juiste niveau was ingesteld voor wat ik moest weten.
Christian - Informa
Cursus - B2B Brand Management
Machine Translated