Course Outline
Invoering
- Wat is e-commercefraude?
Geschiedenis van e-commercefraude
- Inzicht in e-commercefraude die de afgelopen decennia heeft plaatsgevonden.
- Inzicht in e-commercefraude waarvan bekend is dat deze tegenwoordig veel voorkomt.
Soorten e-commercefraude
- Echte fraude, vriendelijke fraude, phishing, terugbetalingsfraude, kaarttesten
- Statistieken en voorbeelden van e-commercefraude
Het voorbereiden van een fraudebestrijdingsstrategie
De situatie van uw organisatie beoordelen
Verschillende gebieden van fraudepreventie aanpakken
Authenticatie
Detectie van creditcardfraude
Fraudedetectietechnieken
Terugkerende transacties beheren
Fraudescreening
Communiceren met het team en steun krijgen voor nieuwe maatregelen
Evaluatie van de resultaten
Aanpassen aan veranderende behoeften
Samenvatting en conclusie
Requirements
- Basiskennis van e-commerce en online betalingen
Publiek
- Managers die verantwoordelijk zijn voor de implementatie van beveiligingsbeleid en -controles.
Getuigenissen (3)
Trainer, Richard was erg goed.
Lisa
Cursus - The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
The trainer was very knowledgeable and well prepared. I think we was very well capable to prepare a training that was suitable for our needs.
Sophia van den Broek - Triple Jump
Cursus - Corporate Governance
activity after each topic