Lokale, door een instructeur geleide live managementtrainingen in Namen.
Namur, Hotel de Ville
NobleProg Namur, Rue de Fer, 48 , Namur, belgium, 5000
Namen
Namen is een Franstalige stad in België, sinds 1986 hoofdstad van Wallonië en hoofdstad...
Namen
Namen is een Franstalige stad in België, sinds 1986 hoofdstad van Wallonië en hoofdstad van de provincie Namen. Bewoond sinds de Neolithische periode, zag de samenvloeiing van de Samber en de Maas de geboorte van de Romeinse stad aan het begin van onze jaartelling. Voormalig bolwerk van de graven van Namen, verbonden aan het huis van Luxemburg en vervolgens aan het Habsburgse rijk, was de citadel van Namen in de loop der jaren het middelpunt van vele belegeringen. Ondanks de schade die de conflicten hebben geleden, heeft de stad een rijk roerend en onroerend erfgoed behouden. Vandaag de regionale hoofdstad, de stad is de zetel van het parlement van Wallonië, de Waalse regering en de openbare dienst van Wallonië, maar ook de gaststad van het Internationaal Franstalig Filmfestival, het kermisfestival van Namen in mei, het Festival Verdur Rock .
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
Internationale luchthaven Namen-Suarlee
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Namen
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op huidige CTO's en aankomende CTO's, zoals technisch directeuren of technisch managers, die het technische en managementperspectief willen verwerven dat nodig is om een effectieve CTO te zijn.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Huur en leid een levendig en innovatief technisch team.
Effectief de technologie adopteren en beheren die nodig is om geweldige producten te ontwikkelen.
Pas nuttige technieken en strategieën toe voor het beheren van producten en projecten.
Schaal de bedrijfsactiviteiten op en breng deze in de goede richting.
Publiek Managers en teamleiders die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond het beheer en de ontwikkeling van hun personeel (directe en indirecte rapporten) Formaat van de cursus De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Oefeningen en case studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
Begrijp de verschillende vaardigheden die vereist zijn voor beheren en voor leiden
Ontwikkel hun team op de meest effectieve manier
Leg uit hoe het beste verandering in hun deel van de organisatie kan worden geleverd
Beheer de prestaties van het personeel beter
Onderhandel met succes over hun voorkeursoplossingen
Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
Deze door een instructeur geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op managers en leidinggevenden die de juiste tools, vaardigheden en methodologieën willen implementeren om teams op afstand te beheren.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Ontdek leiderschap, structuren en componenten op afstand om succesvol werken op afstand aan te passen.
Ontwikkel vertrouwen, doelen, cultuur en teamwerk om een effectief en productief team op afstand te creëren.
Gebruik bestaande tools en technologieën om virtuele communicatie en samenwerking te verbeteren.
Implementeer methoden voor het stellen van doelen en projectmanagement om de prestaties van een team op afstand te meten.
Training 'Generatieverschillen in management. Medewerkers van Generatie XYZ. 'How to function with them' is gericht op teamleiders en biedt kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie en motivatie van medewerkers van de generaties X, Y en Z. Op basis van een interactieve methodiek ligt de nadruk op praktische oefeningen en mini-colleges , waardoor de noodzakelijke vaardigheden effectief kunnen worden verworven om een team te kunnen managen in een omgeving die generaties divers is.
Deelnemersprofielen CxO, operation managers, Enterprise Architect , Business en systeemanalisten en ontwerpers Doelstelling Dit introductieseminarie biedt u een overzicht van de digitale bedrijfsmodellen, kaders voor bedrijfs- en bedrijfsarchitectuur en methoden waarop organisaties zich proberen te concentreren om hun bedrijfsflexibiliteit bij verstoringen van het digitale tijdperk te vergroten. Dit seminar is met name bedoeld om u te helpen inzicht te krijgen in kaders en referentiearchitecturen die wereldwijd worden gebruikt om digitale bedrijfsmodellen en IT-systeemarchitecturen af te stemmen op het veranderende concurrentielandschap.
Doelstelling: Business helpen begrijpen hoe ze hun bedrijfsprocessen en middelen efficiënt kunnen modelleren en valideren om de bedrijfsflexibiliteit van hun organisatie te vergroten op basis van hun doelarchitectuur en veranderende marktbehoeften. Deze tweedaagse training is bedoeld om afgevaardigden te helpen leren hoe ze hun bedrijfsprocessen en middelen kunnen modelleren om ze aan te passen aan veranderingen van hun doelen, strategieën en beïnvloede capaciteiten als onderdeel van de doelarchitectuur. Op basis van de belangrijkste elementen van bedrijfsprestaties (strategieën, tactieken, KPI, zakelijke mogelijkheden, enz ...) leren deelnemers daar hoe ze een visiegericht bedrijfsproces en resource cartography kunnen uitwerken. Vervolgens begrijpen ze alleen de juiste BPM N- en UML notatie die is aangepast aan hun taal, en weten ze hoe ze deze kunnen aanpassen aan veranderende strategieën, tactieken en beleid.
Publiek: Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers die een breder beeld van het veranderingsproces nodig hebben om de beste resultaten voor hun bedrijfsonderdeel te krijgen Formaat van de cursus Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Oefeningen en case studies
Aan het einde van deze cursus kunnen deelnemers:
Leg de basisveranderingsstrategieën uit die ten grondslag liggen aan de planning voor verandering in een organisatie
Begrijp het gebruik en de toepassing van de 9 Change Principles
Stel een veranderingsplan op dat geschikt is voor hun deel van het bedrijf
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op gestresste individuen die effectief met hun stress willen omgaan en een rustiger, helderder en energiekere toestand in het dagelijks leven willen bereiken.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Begrijp de twee soorten stress: nood en eustress.
Formuleer uw personal-indicatoren en stressverlichters.
Maak een plan met specifieke routines om de rust, helderheid en energie te vergroten, terwijl de stress die zich gedurende de dag ophoopt, wordt geminimaliseerd.
Verplaats negatieve emoties en stimuleer positieve emoties met behulp van beproefde technieken.
Omgaan met stressveroorzakende zaken. het ontkrachten van overtuigingen rond werk, leven en relaties.
Kanban Management Professional 1 (KMP1) is een zeer interactieve tweedaagse cursus die is geaccrediteerd door de Lean Kanban University (LKU). Het combineert lesgeven, groepsdiscussies en een volledig meeslepende simulatie om te illustreren hoe de Kanban-methode individuen, teams en organisaties helpt bij het beheren en verbeteren van de levering van producten en diensten aan hun klanten.
De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en streeft naar evolutionaire verandering met respect voor de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen en het aanmoedigen van leiderschap op alle niveaus. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en de risico's verbonden aan complexe veranderprogramma's aanzienlijk te verminderen.
Je verlaat deze cursus met kennis van de Kanban-principes en algemene praktijken, en vaardigheden waarmee je Kanban met vertrouwen in je organisatie kunt toepassen. Wat ga je leren? - Identificeer interne en externe bronnen van ontevredenheid - Analyseer vraag versus mogelijkheden - Modelleer het kennisontdekkingsproces - Ontwerp kanban-systemen en hun visualisaties - Identificeer en prioriteer verbeteringen - Kies cadans voor activiteiten - Identificeer serviceklassen Wat ontvang ik? Cursusmateriaal (print & elektronisch) Electron ic exemplaar van het boek "Kanban - Succesvolle evolutionaire verandering voor uw Technology Business " door David J. Anderson Lidmaatschap van de Lean -Kanban University (LKU) Lean -Kanban University (LKU) certificaat van voltooiing van de cursus Voor wie is deze cursus bedoeld? Iedereen die betrokken is bij productontwikkeling of kenniswerk. Dit omvat maar is niet beperkt tot het volgende: Programma- en bezorgmanagers Product- en projectmanagers Productontwikkelaars, softwareontwikkelaars en testers Mensen die werkzaam zijn in operaties of ondersteuning Business Beheer op hoog niveau Iedereen die geïnteresseerd is in het implementeren van Agile in hun organisatie
John Kotter schreef 'Leading Change', waarin werd gekeken naar wat mensen deden om hun organisaties te transformeren. Kotter introduceerde een 8-stappen veranderingsmodel om managers te helpen omgaan met transformationele veranderingen.Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is bedoeld voor managers, bedrijfseigenaren en strategen die van plan zijn het 8-model van Kotter in hun respectievelijke organisatie te implementeren.
Wie moet meedoen: Managers die geïnteresseerd zijn in het verbeteren van de productiviteit door het implementeren van 5S en die ervoor willen zorgen dat ze dit vitale concept op de juiste manier beginnen.
Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren. Het kan worden aangepast aan tandklinieken, laboratoria, kantoren enz. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktische advies over hoe 5S te implementeren
De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die willen ervoor zorgen dat ze 5S op de juiste manier introduceren.
Elke cursuslid heeft de mogelijkheid om hands-on ervaring te krijgen door middel van een aantal oefeningen om te laten zien dat 5S werkt
Na het voltooien van de training zult u:
Begrijp hoe 5S werkt en verbeter de efficiëntie met 10 tot 30%
Kan afvalbronnen identificeren en winstgevendheid verbeteren
Begrijp de redenen voor het vijf stappenproces en weet hoe het te implementeren
Gebruik de tools en procedures om de processen te verbeteren
Ontwikkelen van een concrete plan om 5S in uw werkplek te introduceren
Als u nadenkt over het verbeteren van de efficiëntie op de werkplek, het winnen van meer bestellingen en het voldoen aan uw klanten terwijl het verbeteren van de veiligheid, kunt u niet toestaan om deze cursus niet te nemen
Wie moet aanwezig zijn:Lean en veranderingsagenten, operationele leiders en professionals die er zeker van willen zijn dat ze dit fundamentele concept op de juiste manier beginnenDeze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren van de productie enz. De training is niet bedoeld voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies over hoe u 5S in uw productiefaciliteit kunt implementeren.De cursus is bedoeld voor leiders en agenten voor verandering die er zeker van willen zijn dat ze 5S op de juiste manier introduceren.Elke cursist krijgt de kans om via een aantal oefeningen praktijkervaring op te doen om aan te tonen dat 5S werkt.Na voltooiing van de training zult u:
Begrijp hoe 5S werkt en verbetert de efficiëntie met 10 tot 30%. In staat zijn bronnen van verspilling te identificeren en de winstgevendheid te verbeteren. Begrijpen de redenen voor het vijfstappenproces en weten hoe dit te implementeren. Beschikken over de tools en procedures om productieprocessen te verbeteren. Ontwikkel een concreet plan om introduceer 5S op uw werkplek
Als u erover nadenkt om de efficiëntie op de werkplek te verbeteren, meer bestellingen binnen te halen en uw klanten tevreden te stellen en tegelijkertijd de veiligheid te verbeteren, kunt u het zich niet veroorloven deze cursus niet te volgen
In plaats van diepe analyses en grote verschuivingen te ondersteunen, is het McKinsey 7-S-model geweldig om te analyseren hoe coherent uw bedrijf is. Als u weet dat u uw handeling moet wijzigen, maar u weet niet zeker wat u moet doen, is dit het model voor verandermanagement voor u. Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op managers, bedrijfseigenaren en strategen die van plan zijn het McKinsey 7s-model in hun respectievelijke organisatie te implementeren. \ Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Heeft u moeite met het implementeren van Agile in uw organisatie? Is de verandering te normatief? Zijn uw teams overbelast en minder productief, maar nog steeds te resistent voor een revolutionaire verandering? Kies het “Alternatieve Path to Agility” en implementeren van een evolutionaire en humane Change Management methode die uw proces niet verandert maar verbetert het. De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en respecteert de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en het risico van complexe veranderingsprogramma's aanzienlijk te verminderen. Als je team overweldigd is, kan Kanban je helpen om je werk onder controle te krijgen. Kanban is een nieuwe techniek voor het dynamisch beheren van uw proces en het blootleggen van knelpunten. Deze training biedt de vaardigheden en kennis die je nodig hebt om Kanban in je werk toe te passen en leren hoe je kunt bepalen waar je nu aan moet werken, wat je tot later moet verlaten en wat je voor altijd van de takenlijst moet verwijderen. Leerresultaten Deelnemers moeten bekend worden met de Kanban-methode. Ze moeten een eenvoudig Kanban-bord kunnen ontwerpen en implementeren. Ze moeten in staat zijn om werkitemtypen en de risico's van specifieke werkitems te begrijpen. Ze moeten bekend zijn met verschillende Team Kanban-bordontwerpen en -stijlen en weten hoe ze een ontwerp moeten kiezen dat het meest geschikt is voor hun context. Ze moeten zich bewust zijn van de trainingsroute en de waarde en voordelen die kunnen worden afgeleid bij elke stap op het "alternatieve pad naar behendigheid." Wie zou moeten deelnemen Deze cursus is bedoeld voor elke professional die deel uitmaakt van een productontwikkeling of kenniswerkomgeving en die wil ontdekken hoe Kanban kan helpen bij het verbeteren van werkomgevingen. Kanban werkt in meerdere functies van een organisatie, van senior medewerkers die Lean Management willen adopteren tot leden van bezorgteams die hun werkmethoden willen verbeteren. Eerdere deelnemers aan onze lessen waren in functies zoals:
certificaat Deze 1-daagse cursus leert de basisprincipes van de Kanban Method® en dient als instapniveau en startpunt voor een alternatief pad naar behendigheid. Na succesvolle afronding van deze training ontvang je een certificaat van voltooiing van Lean Kanban University®. Bovendien verdien je een Team Kanban Practitioner® (TKP) -certificaat vergezeld van de TKP-badge. Project Management Institute (PMI): 7 PDU's ( Professional Development ).
Publiek Alle Senior Management die behoefte hebben aan praktische kennis van AML / CTF en hun preventie - en een bewustzijn van de andere relevante en actuele kwesties van Financial Crime ; Formaat van de cursus Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Case Studies
Voorbeelden
Cursus Doelstellingen Aan het einde van deze cursus kunnen afgevaardigden:
Leg uit hoe AML en CTF kunnen worden voorkomen
Begrijp de belangrijkste facetten van AML en CTF die van toepassing zijn op hun bedrijven en de nationale en internationale inspanningen die worden geleverd om ze te bestrijden
Bepaal de manieren waarop een bedrijf en zijn personeel zichzelf moeten beschermen tegen de risico's van witwassen en financiering van terrorisme
Geef aan hoe een bedrijf een doelwit kan worden voor witwassen en financieren van terroristen: en leg uit welke "rode vlaggen" hen kunnen helpen bij het identificeren, voorkomen en rapporteren van (verdachte of feitelijke) criminele activiteiten
Begrijp enkele van de andere "hotspots" in Financial Crime
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op bedrijfsmanagers, IT-managers en risico- en compliancemanagers die het COBIT-framework willen implementeren om IT-governance en -beheer te optimaliseren.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers IT-governance en -beheer ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, monitoren en verbeteren met behulp van COBIT-principes en -methoden.
Het Compliance- en MLRO-opfrisprogramma onderzoekt de belangrijkste risicobeheerskwesties en -onderwerpen die van vitaal belang zijn in de sterk gereguleerde omgeving van vandaag. Het is niet alleen gericht op Compliance Officers, MLRO's, MLCO's en andere professionals op het gebied van risicobeheer, maar ook op leden van het senior management en bestuursleden die meer willen weten over wat ze kunnen verwachten van de risicobeheersingsfuncties binnen hun organisaties. Het programma wordt gegeven door een expert in het onderwerp materie uit het VK. De belangrijkste leerdoelstelling van het programma is om deelnemers uit te rusten met voldoende kennis om objectief de toereikendheid van de bestaande risicobeheersingsmaatregelen en -praktijken van hun organisatie te beoordelen en passende verbeteringen aan te brengen.
Publiek Alle medewerkers die een praktische kennis van Corporate Go vernance voor hun organisatie Formaat van de cursus Een zeer interactieve combinatie van:
Doel van de cursus: Om ervoor te zorgen dat een persoon het kernkennis heeft van GRC-processen en -capaciteiten, en de vaardigheden om governance, prestatiebeheer, risicobeheer, interne controle en compliance-activiteiten te integreren. Overzicht:
Overzicht Over de hele wereld koppelen regelgevers in toenemende mate de hoeveelheid risico die een bank neemt aan de hoeveelheid kapitaal die zij moet aanhouden en worden banken en financiële diensten in toenemende mate beheerd op basis van risicogebaseerde managementpraktijken. De banken, hun producten, de regelgeving en de wereldmarkt worden steeds complexer en zorgen voor steeds grotere uitdagingen in effectief risicobeheer. Een belangrijke les van de bankencrisis van de afgelopen vijf jaar is dat risico's sterk geïntegreerd zijn en om ze efficiënt te kunnen beheren, moeten banken deze interacties begrijpen. Belangrijkste kenmerken zijn:
de uitleg van de huidige op risico's gebaseerde voorschriften
gedetailleerd onderzoek van de belangrijkste risico's voor banken
best practices in de branche voor het hanteren van een bedrijfsaanpak voor het integreren van risicobeheer in een hele organisatie
het gebruik van bestuurstechnieken om een groepsbreed cultuur op te bouwen om ervoor te zorgen dat iedereen een actieve rol speelt bij het beheren van risico's in overeenstemming met de strategische doelstellingen van de banken
met welke uitdagingen risicomanagers in de toekomst kunnen worden geconfronteerd.
De cursus zal uitgebreid gebruik maken van casestudy's die zijn ontworpen om de concepten en ideeën die gedurende de vijf dagen aan bod kwamen, te verkennen, onderzoeken en versterken. Historische gebeurtenissen bij banken zullen tijdens de cursus worden gebruikt om te benadrukken hoe zij hun risico's niet hebben beheerd en welke acties hadden kunnen worden ondernomen om verlies te voorkomen. Doelen Het doel van deze cursus is om het bankmanagement te helpen een passende geïntegreerde strategie te leveren voor het beheer van de complexe en veranderende risico's en voorschriften in de internationale bankomgeving van vandaag. Specifiek beoogt deze cursus om senior management inzicht te geven in:
groot risico binnen de financiële sector en de belangrijkste internationale risicoregelingen
hoe de activa en passiva van een bank te beheren en het rendement te maximaliseren
de interactie tussen risicotypes en hoe banken een geïntegreerde aanpak gebruiken voor hun beheer
corporate governance en de best practices om de diverse belangen van de stakeholders te beheren
hoe een cultuur van risicobeheer te ontwikkelen als een hulpmiddel om onnodige risico's te nemen
Wie zou dit seminar moeten bijwonen Deze cursus is bedoeld voor degenen die nog niet bekend zijn met geïntegreerd risicobeheer, senior management die verantwoordelijk zijn voor strategisch risicobeheer, of degenen die hun inzicht in ondernemingsrisicobeheer willen vergroten. Het zal nuttig zijn om:
Bestuur op directieniveau
Senior managers
Senior risicomanagers en analisten
Senior bestuurders en risicomanagers verantwoordelijk voor strategisch risicobeheer
Interne auditors
Regelgevend en compliance personeel
Treasury-professionals
Asset- en passiva-managers en analisten
Regelgevers en toezichthoudende professionals
Leveranciers en consultants aan banken en de risicobeheersindustrie
Een zeer participatieve cursus die individuele en groepsbesprekingen en vaardigheden oefenen om delegaten in staat te stellen ideeën te delen en hun vaardigheidsniveaus te ontwikkelen.
Het publiek
Iedereen die op zoek is naar het verbeteren van zijn assertiviteit vaardigheden
Aim
Deze cursus is gericht op het vergroten van vertrouwen en het vergroten van het vermogen van de delegate om vertrouwelijk en assertief met collega's en klanten te communiceren.
Doelstellingen
Aan het einde van het programma zullen de deelnemers:
Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn
Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren
Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken
Het doel van deze one-day cursus is om delegaten met mentoring en coaching vaardigheden voor de werkplek te voorzien. Aan het einde van de cursus zullen delegaten in staat zijn:
Communication al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en velen van hun carrière zijn vastgelopen, haperen of stagneren dankzij een gebrek aan communicatieve vaardigheden. In tegenstelling tot de stedelijke mythe, zijn weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten geoefend of geleerd van fouten. Deze cursus is bedoeld om deelnemers te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken. Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
Publiek Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren
Aan individuele leden van hun eigen personeel
Aan hun teams
Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen
Formaat van de cursus Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheersen voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden. Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia. Beheer hun interne en externe klanten en belanghebbenden.
Vorm van de cursusDe cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
Gefaciliteerde discussies Diapresentaties Oefeningen en casestudies
Invoering Ieder van ons bedient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor terugkerende klanten is belangrijk. Tijdens de cursus Customer Care Service wordt gekeken naar alle soorten klanten en hoe we hen beter kunnen bedienen en onszelf daarbij kunnen verbeteren. Deelnemers krijgen een sterke set vaardigheden, waaronder face-to-face handelen, telefonische technieken, omgaan met moeilijke klanten en het genereren van retouractiviteiten. Doelstelling Ieder van ons bedient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor terugkerende klanten is belangrijk. Deze klantenservice is bedoeld om onszelf uit te rusten en te verbeteren. Deelnemers krijgen de basisvaardigheden en de kennis die nodig is voor eerstelijnsmedewerkers om klantcontacten via telefoon, e-mail en face-to-face transacties af te handelen, via de telefoontechnieken met moeilijke klanten, en om succesvol omzet te genereren. Trainingsvoordelen
Identificeer en voldoe aan de verwachtingen van de klant
Communiceer effectief met klanten
Beheer klantpercepties
Omgaan met verschillende soorten klanten
Effectief reageren op persoonlijke en telefonische klantcontacten
Schrijf effectieve e-mails en brieven
Omgaan met stress
Cursusbesprekingen en oefening
Stimulerende oefeningen worden gedurende de sessie gegeven, zodat deelnemers hun probleemoplossende technieken kunnen aanscherpen en hun vaardigheden en mindset voor klantenservice kunnen verbeteren. Deze cursus is ontworpen om tegemoet te komen aan een breed scala aan klantenservice- en uitvoeringsomgevingen
Een effectieve klantenservicestrategie is essentieel voor de groei van uw bedrijf. ... Een klantenservice-strategie speelt een belangrijke rol in het bouwen van klanttevredenheid, helpt u loyale klanten te behouden en het niveau van herhaling van het bedrijf te verhogen.
Deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het bouwen van levenslange klantrelaties door waardevolle en effectieve klantenservice strategieën te ontwikkelen.
Zorgvuldige klanten kunnen, door gesprekken en verhalen te vertellen, vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf worden en zijn zeer waarschijnlijk uw diensten of producten aan te bevelen aan anderen.
Deze cursus zal ook de deelnemers helpen om effectief, passend en duidelijk te communiceren in alle situaties.
Doelstellingen
Het helpt de deelnemers om een effectieve klantenservice-strategie te ontwikkelen, ontwerpen en implementeren systemen die zich richten op het voldoen aan de behoeften van de klant en hun service vergelijken tegen hun concurrenten, de kwaliteit van uw huidige klantenservice te beoordelen, doelstellingen vast te stellen en een strategie vast te stellen om de volgende te voldoen.
Creëren en verbeteren van kwaliteit klantenservice.
Kritische kwaliteit klantenservice vaardigheden
Communication vaardigheden met klanten
Gesprekken over de Telefoon
E-mail naar Verbetering van de klantenservice…
Hoe om te gaan met moeilijke klanten
Do’s en Don’ts van klantenservice
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Om meer te weten te komen over ___, bezoek dan: ___
Read more...
Last Updated:
Getuigenissen (21)
De training was afgestemd op mijn behoeften
Patricia - Embraer
Cursus - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated
Trainer is vriendelijk en goed geïnformeerd over het onderwerp.
Trainer is professioneel.
Johannes Grobler - Frederick Farms Ltd
Cursus - Management and Team Development
Machine Translated
Onderhoud en verbetering
Kunsang chomphel - Tsubaki of Canada Limited
Cursus - KAIZEN
Machine Translated
De beste training die ik de afgelopen tijd heb gevolgd, inhoudelijk, een grote dosis kennis, oplossingen en aanbevelingen.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Cursus - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
About the sense of humor and energizing us to focus more in the topic.
Roy Tolledo - Toray Membrane Middle East
Cursus - Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Er worden voorbeelden uit het 'leven' gegeven en ik was erg geïnteresseerd in het onderwerp persoonlijkheidstypes
Tomek - Amer Sports Poland
Cursus - Governance, Risk Management & Compliance (GRC) Fundamentals
Machine Translated
Alle interactie tussen Elodie en ons. Good verhoudingstheorie/praktijk.
Hayere Nathalie - Axway
Cursus - Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
De oefeningen waren erg leuk
Jakub - AXA XL
Cursus - Business Communication Skills
Machine Translated
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Cursus - Assertiveness
Remote training is not easy, but I think the faciliator handled it well. The exercises do bring the theory home
Bobbie Crowther - Pernod Ricard
Cursus - Kanban Management Professional 1
oefeningen doen, van elkaar leren, collega's virtueel ontmoeten in kleine en grote groepen
Gergely Csuti - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Cursus - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Machine Translated
it was a very good training based on experience
raymond maas - Rhosonics
Cursus - Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals
Learning the basic meaning of lean and what steps are used to become lean.
Taggart Desmet - Orica Canada
Cursus - Lean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations
Marek has good contact with attenders catch when the people are not focused and work to motivate team.
piotr mokrzycki - GE Medical Systems Polska Sp. Z O.O.
Cursus - Managing Agile Projects with Lean and Kanban
A380 case study.
Deepak Shamsunder - Strata Manufacturing
Cursus - Advanced Product Quality Planning (APQP)
Mr Andrew easily understood and responded so well to participants' answers.
Junaidah Ahmad - GAS MALAYSIA DISTRIBUTION SDN BHD
Cursus - Market Forecasting
The trainer was very knowledgeable and well prepared. I think we was very well capable to prepare a training that was suitable for our needs.
Sophia van den Broek - Triple Jump
Cursus - Corporate Governance
Simulation exercises.
- Embassy of Canada
Cursus - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Cursus - Balanced Scorecard
Hakan was very enthusiastic and knowledgeable
Hugo Perez - DENS Solutions
Cursus - Project Risk Management
Trainer, Richard was erg goed.
Lisa
Cursus - The Compliance and MLRO Refresher Programme
Management training cursus in Namen, Management opleiding cursus in Namen, Weekend Management cursus in Namen, Avond Management training in Namen, Management instructeur geleid Namen, Management een op een opleiding in Namen, Weekend Management training in Namen, Management een op een training in Namen, Management instructeur geleid in Namen,Management lessen in Namen, Management coaching in Namen, Avond Management cursus in Namen, Management on-site in Namen, Management trainer in Namen, Management instructeur in Namen, Management op locatie in Namen, Management boot camp in Namen, Management privé cursus in Namen