Cursusaanbod

Prijzen van goederen / diensten

  • Onderzoek naar de verscheidenheid aan prijsstrategieën
  • Prijzen beheren binnen de levenscyclus van het product
  • Tactieken ontwikkelen die prijsdoelstellingen ondersteunen
  • Hoe voorkom je prijzenoorlogen?
  • Prijs en winst: de gevaren van kortingen
  • Prijs aanpassen en manipuleren. Manieren om een prijs laag te laten lijken
  • Prijsflexibiliteit: belangrijkste factoren en berekeningswijzen
  • Het kiezen van de juiste prijsstrategie voor uw producten en diensten op de lokale markt

Internationale prijsstrategieën

  • Inzicht in prijzen in uw specifieke markten vanuit een internationaal perspectief
  • Verschillen in prijsstelling van consumptiegoederen op de internationale markt
  • Regionale voorbeelden: Midden-Oosten, Oost- en Centraal-Europa, Azië, Noord-Amerika
  • Actuele prijssituaties in uw markten. Prijsstrategieën die relevant zijn voor u en uw concurrenten
  • De juiste strategie kiezen voor uw producten en diensten op internationale markten

Uw voordelen

  • Het verkrijgen van essentiële kennis en de meest up-to-date informatie over prijsstrategieën
  • Het verkrijgen van de juiste tools om uw bedrijf te laten groeien en uit te breiden
  • Door te leren van de beste praktijken voor een succesvolle implementatie van prijsstrategieën, betreedt uw bedrijf nieuwe markten en kunt u nieuwe klanten vinden
  • Het verwerven van de beste oplossingen en nuttige instrumenten die relevant zijn voor uw bedrijf/branche

Vereisten

Geen

 7 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (3)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën