Course Outline
Introductie
Begrijpen wat intelligente mobiele applicaties zijn
Opzetten van de ontwikkelomgeving
Overzicht van Azure Machine Learning Web Services
De Azure Machine Learning Studio gebruiken
Leren hoe u een webservice publiceert in Azure
Gegevens weergeven in Microsoft Excel in Azure
Voorbeeldtoepassingen maken in Azure
Microsoft Cognitive Services en API's gebruiken
Inleiding tot tekstanalyse
De Text Analytics-API instellen
Werken met Text Analytics
Inzicht in het Bot Framework
Basisprincipes van de leerbot
Een eenvoudige bot bouwen
Uw bot en zijn functionaliteiten verbeteren
Realtime gebeurtenisverwerking leren
Inzicht in realtime analyse
Azure Stream Analytics gebruiken
Integratie van Machine Learning in Stream Analytics
Xamarin gebruiken
Met behulp van Azure Search
Inzicht in de voordelen van een intelligente Search-compatibele mobiele applicatie
Project: Het bouwen van een intelligente Search-enabled applicatie voor onroerend goed listings
- Type-ahead implementeren Search Suggesties
- Implementatie van full-text Search en paging van resultaten
- Implementeren van Search resultaatfilters
- De opzoekfunctie implementeren
- Machine Learning technieken gebruiken voor itemaanbevelingen
- Scoren en afstemmen van Search resultaten
Samenvatting en conclusie
Requirements
- Basiservaring met programmeren
- Basiskennis van C#
Getuigenissen (4)
Dat er veel oefeningen waren.
Katarzyna Straszewska - Swiss AviationSoftware Ltd.
Cursus - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Machine Translated
Meer over het lab.
Sarbin - Cagayan Electric Power And Light Co., Inc.
Cursus - Flutter Development Bootcamp with Dart
Machine Translated
On time, training resources is readily available
MIKHAIL JOSUE MONTECILLO - PAg-IBIG Fund
Cursus - Xamarin for Cross-Platform Development
I really liked and appreciated how Renee adapted to our questions, on the fly looking for examples of things we asked and sharing examples via WeChat. Not only did she do this, she went out of her way to include screenshots of what to click/where things were given that we did not speak Chinese. It was a collaborative session with Renee pausing so we could ask questions, and allowing us to go slightly off topic sometimes so we got the most out of the session.