Course Outline
- Het beoordelen en beschrijven van een proces van begin tot eind vanaf het eerste contact met de klant tot het einde van het proces in de backoffice
Getuigenissen (7)
Vakkennis uit de markt van een expert
Bartlomiej Srednicki - GP Strategies Poland sp. z o.o.
Cursus - Fintech: A Practical Introduction for Managers
Machine Translated
Het tempo zat er goed in, met een mooie mix van kennisdeling, demonstraties en praktisch werk. Filip was zeer boeiend en zorgde voor de energie om de cursus door te komen. Het was goed dat er veel 1:1 les was, waarbij Filip individuele trainingsoefeningen deed.
Colin - Worldpay
Cursus - BPMN, DMN, and CMMN - OMG standards for process improvement
Machine Translated
numerous practical exercises
Anna Prusak - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Cursus - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Cursus - OptaPlanner in Practice
good atmosphere
Martin Jesterschawek
Cursus - Business Rule Management (BRMS) with Drools
Positive and optimistic attitude. Gives good answers to questions.
Emil Krabbe Nielsen
Cursus - Introduction to Drools 6 for Developers
I loved that he was able to see our machines to help us when we got stuck.