Lokale, door instructeurs geleide live Brand Management-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussie en hands-on de basisprincipes en geavanceerde onderwerpen van Brand Management. Brand Management-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leuven of in bedrijfstrainingscentra van NobleProg in Leuven. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leuven
Park Inn by Radisson Leuven, Martelarenlaan 36, Louvain, België, 3010
Leuven
Leuven (in het Nederlands Leuven, in het Duits Löwen) is een Nederlandstalige stad in België gelegen in het Vlaamse Gewest, hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant en hoofdstad van het district dat zijn naam draagt. Het wordt bewaterd door de Dijle, een zijrivier van de Rupel. Het is een universiteitsstad waar de Katholieke Universiteit Leuven is gevestigd, een Nederlandstalige tak ontstaan uit de splitsing van de oudste universiteit van België. Leuven staat ook bekend om het hoofdkantoor van AB InBev, de grootste brouwerij ter wereld. Leuven is de bierhoofdstad van België.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
15 kilometer ten oosten van de luchthaven van Brussel.
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Leuven
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Veel cursussen gaan over merkbeheer, maar slechts weinigen richten zich op Business to Business branding. Deze cursus richt zich op B2B branding, wat aanzienlijk verschilt van B2C merkbeheer.
Een merks digitale aanwezigheid is essentieel voor het overleven van een bedrijf in de huidige verbonden wereld.
Deze door een instructeur geleide, live training is gericht op marketingspecialisten van alle niveaus die willen versterken hoe hun merk zich online positioneert, de prestaties van het merk evalueren en de beeldvorming en reputatie van het merk beheren door een grondige Online Brand Audit uit te voeren.
De som van meerdere online contactpunten zal uiteindelijk bepalen hoe uw doelgroepen uw bedrijf waarnemen, en of ze besluiten zaken met u te doen.
Een online brand audit is inmiddels standaardpraktijk geworden voor bedrijven om de positieering van hun merk op een gegeven markt te evalueren en te versterken.
Naast het beoordelen van uw merks eigen online activa op sterktes en zwakheden, zal deze audit ook analyseren hoe uw merk wordt besproken op online kanalen die u niet bezit, om de perceptie van het merk te evalueren.
Aan het einde van een online brand audit bent u in staat om een transformatieve merkmarketingstrategie te ontwikkelen die aansluit bij grotere bedrijfsdoelstellingen.
Hoewel deze cursus valt onder de categorie 'Brand Management', raakt het zoveel andere disciplines binnen een organisatie aan; van klantenservice en online gebruikersreizen tot inzichtwinning, marketingstrategieën en -planning.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een merks online aanwezigheid te evalueren op sterktes en zwakheden.
Het online imago en de reputatie van een bedrijf te onthullen.
De positieering van een merk in een bepaalde markt te identificeren en te versterken.
Een resultaatgerichte merkstrategie en geïntegreerd online marketingcommunicatiesplan op te stellen.
Een competitieve merkanalyse uit te voeren en industrieperceptiekarten op te stellen.
Een SEO-audit uit te voeren.
De bijgewerkte SEO-richtlijnen in het tijdperk van AI te leren.
Waardvolle inzichten over hoe verschillende klantgroepen een bedrijf en zijn producten of diensten waarnemen, te onthullen.
Online sociale luistering uit te voeren.
AI gebruiken om het uitvoeren van regelmatige merkaudits efficiënter te maken.
Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers die een breder zicht op hun deel van het bedrijf nodig hebben; hun specifieke rol daarin; en van hun betrokkenheid bij het verbeteren van haar bijdrage aan de organisatie als geheel
Formaat van de cursus
Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Oefeningen
Aan het einde van de workshop kunnen deelnemers:
Leg uit wat "merk" is en hoe zij dit kunnen beïnvloeden
Begrijp het proces voor veranderingsstrategieën en de positie van uw bedrijf daarin
Beschrijf de relevante principes die ten grondslag liggen aan elke verandering in een bedrijf
Realiseer het belang van klant / stakeholderrelaties voor het succesvol runnen van elk bedrijf
Definieer de financiële aspecten van een bedrijf en van het deel van de afgevaardigden van dat bedrijf
Bepaal de belangrijke aspecten van onderhandelen om het best mogelijke resultaat voor hun bedrijfsonderdeel te garanderen
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Getuigenissen (1)
Het idee dat ik elke vraag kon stellen en van het een naar het ander kon gaan, en dat de training op het juiste niveau was voor wat ik moest weten.
Brand Management training cursus in Leuven, Brand Management opleiding cursus in Leuven, Weekend Brand Management cursus in Leuven, Avond Brand Management training in Leuven, Brand Management instructeur geleid Leuven, Brand Management trainer in Leuven, Brand Management een op een training in Leuven, Brand Management privé cursus in Leuven, Brand Management op locatie in Leuven, Brand Management coaching in Leuven, Brand Management instructeur in Leuven, Weekend Brand Management training in Leuven, Brand Management boot camp in Leuven, Brand Management instructeur geleid in Leuven,Brand Management lessen in Leuven, Brand Management een op een opleiding in Leuven, Brand Management on-site in Leuven, Avond Brand Management cursus in Leuven