Lokale, door een instructeur geleide live Strategisch Management-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussies en casestudy's de grondbeginselen van Strategisch Management. Strategisch management-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Namen of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Namen. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Namur, Hotel de Ville
NobleProg Namur, Rue de Fer, 48 , Namur, belgium, 5000
Namen
Namen is een Franstalige stad in België, sinds 1986 hoofdstad van Wallonië en hoofdstad...
Namen
Namen is een Franstalige stad in België, sinds 1986 hoofdstad van Wallonië en hoofdstad van de provincie Namen. Bewoond sinds de Neolithische periode, zag de samenvloeiing van de Samber en de Maas de geboorte van de Romeinse stad aan het begin van onze jaartelling. Voormalig bolwerk van de graven van Namen, verbonden aan het huis van Luxemburg en vervolgens aan het Habsburgse rijk, was de citadel van Namen in de loop der jaren het middelpunt van vele belegeringen. Ondanks de schade die de conflicten hebben geleden, heeft de stad een rijk roerend en onroerend erfgoed behouden. Vandaag de regionale hoofdstad, de stad is de zetel van het parlement van Wallonië, de Waalse regering en de openbare dienst van Wallonië, maar ook de gaststad van het Internationaal Franstalig Filmfestival, het kermisfestival van Namen in mei, het Festival Verdur Rock .
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
Internationale luchthaven Namen-Suarlee
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Namen
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Krijg inzicht en inzicht in de waarde van investeren in maatschappelijk verantwoord ondernemen, filantropie en duurzaamheid. Training wordt gegeven in een interactieve vorm en omvat een aantal casestudy's.
Publiek Deze cursus is gemaakt voor analisten, voorspellers die prognoses willen introduceren of verbeteren, die gerelateerd kunnen zijn aan verkoopvoorspelling, economische voorspelling, technologievoorspelling, supply chain management en vraag- of aanbodvoorspelling. Omschrijving Deze cursus begeleidt afgevaardigden door een reeks methodologieën, frameworks en algoritmen die handig zijn bij het kiezen van de toekomst op basis van historische gegevens. Het maakt gebruik van standaardtools zoals Microsoft Excel of sommige Open Source-programma's (met name R-project). De principes die in deze cursus worden behandeld, kunnen door elke software worden geïmplementeerd (bijv. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
Deze training is gemaakt voor investeerders, ondernemers, directeuren, managers, leidinggevenden en analisten die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar om vandaag je dromen te realiseren. Deze cursus richt zich op strategische planning voor bedrijven waarbij flexibiliteit en constant leren het belangrijkste is. De nadruk ligt op bedrijfs- en investeringsstrategie met behulp van actuele praktijkvoorbeelden. Elk cursist krijgt de kans om een strategisch plan te maken en te leren hoe dit in de praktijk te implementeren.
Publiek Senior managers die behoefte hebben aan inzicht in de problemen van Strategisch Management en de toepassing ervan Formaat van de cursus Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Case-studies en voorbeelden
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
Definieer problemen die aan de basis liggen van succesvol strategisch leiderschap en de link naar een sterk organisatorisch klimaat
Beschrijf een reeks strategische bedrijfsmodellen en hun potentiële implicaties voor hun eigen bedrijf
Definieer de kritische concepten die ten grondslag liggen aan het bouwen van goed presterende teams en het beheren van veranderingen
Definieer en gebruik belangrijke financiële maatregelen voor strategisch succes
Deze training is gemaakt voor praktijkmanagers, praktijkeigenaren, huisartsen, NHS-beheerders en CCG-personeel die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet bedoeld voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies over het stellen van doelen, het realiseren van uw plannen, het communiceren ervan met collega's en het minimaliseren van conflicten binnen de organisatie.Deze cursus richt zich op strategische planning voor de eerstelijnszorg, waarbij flexibiliteit en continu leren de belangrijkste factoren zijn. De nadruk ligt vooral op strategie waarbij gebruik wordt gemaakt van actuele voorbeelden uit de praktijk uit een aantal niet-gerelateerde sectoren om te leren hoe de strategische modellen werken. Vervolgens gaan we ze toepassen op de eerstelijnszorg.Elke cursist krijgt de kans om een strategisch plan te maken en te leren hoe dit in de praktijk te implementeren. In deze onzekere tijden in de zorg kun je het je niet veroorloven deze cursus niet te volgen
Publiek Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers die een breder zicht op hun deel van het bedrijf nodig hebben; hun specifieke rol daarin; en van hun betrokkenheid bij het verbeteren van haar bijdrage aan de organisatie als geheel Formaat van de cursus Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Oefeningen
Aan het einde van de workshop kunnen deelnemers:
Leg uit wat "merk" is en hoe zij dit kunnen beïnvloeden
Begrijp het proces voor veranderingsstrategieën en de positie van uw bedrijf daarin
Beschrijf de relevante principes die ten grondslag liggen aan elke verandering in een bedrijf
Realiseer het belang van klant / stakeholderrelaties voor het succesvol runnen van elk bedrijf
Definieer de financiële aspecten van een bedrijf en van het deel van de afgevaardigden van dat bedrijf
Bepaal de belangrijke aspecten van onderhandelen om het best mogelijke resultaat voor hun bedrijfsonderdeel te garanderen
Overzicht
Deze 5-daagse cursus zal delegaten helpen hun strategische denken, planning en managementvaardigheden te ontwikkelen, met inbegrip van de tactische en operationele vereisten voor een succesvolle implementatie in een bankomgeving. De cursus zal de moeilijke kwesties van conflictbeheer, verandering te beheren, wat een goede leider maakt en hoe een team te motiveren. Met behulp van interactieve case studies, evenals sector examens, zullen delegaten worden aangemoedigd om ervaringen en uitdagingen te delen om praktische en werkgericht oplossingen te helpen opbouwen die ze terug kunnen nemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken.
Het belangrijkste doel van het programma is om de managers uit te rusten met de vaardigheden om de zakelijke omgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken, evenals strategieën te ontwikkelen om een concurrerende voordeel te krijgen in een steeds meer concurrerende zakelijke omgeving. Onder andere zal het programma ook inzicht geven in leiderschap de beste praktijken en gedragingen die de capaciteit van de managers te versterken om de complexiteiten en onzekerheden van het beheren van een hoge prestaties financiële instelling te beheren.
Leren doelen
Na deelname aan deze cursus zullen delegaten in staat zijn om:
Beschrijf de belangrijkste problemen die een grote bank geconfronteerd wordt;
Verduidelijk de verschillende benaderingen voor organisatorische ontwikkelingsplanning;
Analyse van de huidige bedrijfsomgeving en invloeden die de organisatie beïnvloeden;
Analyse van de middelen binnen en buiten de organisatie;
Verduidelijk de verschillende benaderingen van het beheer van de strategie en het in het bedrijfsplan te plaatsen;
Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om de(s) die het meest geschikt is voor de behoeften van het bedrijf aan te bevelen.
een dieper begrip van strategische ontwikkelingsplannen toepassen;
objectief bespreken de risico's, voordelen en kosten die bij de implementatie van de nieuwe strategie, met inbegrip van het beheer van conflicten in een team, bijdragen;
Definitie van benaderingen voor het beheren van de geïdentificeerde risico's;
Analyseer de mogelijke gevolgen voor zijn bedrijf (bovendien positief en negatief) die voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie;
Het ontwerpen van beleid, systemen en processen om de opkomende strategische plannen met succes uit te voeren;
Bescherm de belangrijkste stappen in veranderingshandeling
Wie moet wachten
Product / Service Managers
Nieuw benoemde en gevestigde managers en teamleiders
Hoofd van Operaties
Senior Bankmanagers
Human Resource Managers
Operatie Managers
Marketing De managers
Methodologie
De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudies die voortvloeien uit een combinatie van gepubliceerde werkelijke voorbeelden en/of praktische ervaring. Er zullen ook mogelijkheden zijn voor deelnemers om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën te synthesiseren en het materiaal in de context van hun eigen organisaties/afdelingen toe te passen. Open forum discussie zal ook een sleutelelement zijn.
Deze cursus is gemaakt voor besluitvormers met als primair doel niet om de berekening en de analyse te doen, maar om ze te begrijpen en te kunnen kiezen wat voor soort statistische methoden relevant zijn in de strategische planning van de organisatie. Een potentiële deelnemer moet bijvoorbeeld beslissen hoeveel monsters moeten worden verzameld voordat hij kan beslissen of het product wordt gelanceerd of niet. Als je een langere cursus nodig hebt die de basisbeginselen van statistisch denken omvat, kijk dan eens naar de 5-daagse training " Statistics voor managers".
In deze door een instructeur geleide, live training leiden we nieuwe managers door de belangrijkste concepten van strategisch denken, waarbij we de theorie in de praktijk brengen door middel van taakgebaseerde activiteiten gebaseerd op praktijkgevallen. Deelnemers krijgen een unieke kans om nieuwe manieren van denken te leren, sleutelconcepten te implementeren om problemen op te lossen, na te denken over hoe deze principes van toepassing zijn op hun eigen werk, en te luisteren naar hun eigen perspectieven en deze te delen met hun instructeur en klasgenoten.
Read more...
Last Updated:
Getuigenissen (2)
Mr Andrew easily understood and responded so well to participants' answers.
Junaidah Ahmad - GAS MALAYSIA DISTRIBUTION SDN BHD
Cursus - Market Forecasting
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Strategic Management training cursus in Namen, Strategic Management opleiding cursus in Namen, Weekend Strategic Management cursus in Namen, Avond Strategic Management training in Namen, Strategic Management instructeur geleid Namen, Strategic Management boot camp in Namen, Strategic Management een op een training in Namen, Strategic Management coaching in Namen, Avond Strategic Management cursus in Namen, Strategic Management privé cursus in Namen, Strategic Management instructeur in Namen, Strategic Management on-site in Namen, Weekend Strategic Management training in Namen, Strategic Management op locatie in Namen, Strategic Management een op een opleiding in Namen, Strategic Management trainer in Namen, Strategic Management instructeur geleid in Namen,Strategic Management lessen in Namen