Lokale, door instructeurs geleide live Computer Graphics-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussie en hands-on de basisprincipes van Computer Graphics. Computer Graphics-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Namen of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Namen. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Namur, Hotel de Ville
NobleProg Namur, Rue de Fer, 48 , Namur, belgium, 5000
Namen
Namen is een Franstalige stad in België, sinds 1986 hoofdstad van Wallonië en hoofdstad...
Namen
Namen is een Franstalige stad in België, sinds 1986 hoofdstad van Wallonië en hoofdstad van de provincie Namen. Bewoond sinds de Neolithische periode, zag de samenvloeiing van de Samber en de Maas de geboorte van de Romeinse stad aan het begin van onze jaartelling. Voormalig bolwerk van de graven van Namen, verbonden aan het huis van Luxemburg en vervolgens aan het Habsburgse rijk, was de citadel van Namen in de loop der jaren het middelpunt van vele belegeringen. Ondanks de schade die de conflicten hebben geleden, heeft de stad een rijk roerend en onroerend erfgoed behouden. Vandaag de regionale hoofdstad, de stad is de zetel van het parlement van Wallonië, de Waalse regering en de openbare dienst van Wallonië, maar ook de gaststad van het Internationaal Franstalig Filmfestival, het kermisfestival van Namen in mei, het Festival Verdur Rock .
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
Internationale luchthaven Namen-Suarlee
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Namen
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze live training onder leiding van een instructeur in Namen (online of op locatie) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die OpenACC willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te benutten.Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Stel een ontwikkelomgeving in met OpenACC SDK, een apparaat dat OpenACC ondersteunt, en Visual Studio Code.
Maak een eenvoudig OpenACC-programma dat vectoroptelling uitvoert op het apparaat en de resultaten ophaalt uit het geheugen van het apparaat.
Gebruik OpenACC-richtlijnen en -clausules om de code te annoteren en de parallelle regio's, gegevensverplaatsing en optimalisatieopties op te geven.
Gebruik de OpenACC-API om apparaatgegevens op te vragen, het apparaatnummer in te stellen, fouten af te handelen en gebeurtenissen te synchroniseren.
Gebruik OpenACC-bibliotheken en interoperabiliteitsfuncties om OpenACC te integreren met andere programmeermodellen, zoals CUDA, OpenMP en MPI.
Gebruik OpenACC-tools om OpenACC-programma's te profileren en fouten op te sporen en te identificeren en knelpunten en kansen op het gebied van prestaties te identificeren.
Optimaliseer OpenACC-programma's met behulp van technieken zoals datalokalisatie, lusfusie, kernelfusie en auto-tuning.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die de basisprincipes van GPU programmeren willen leren en de belangrijkste raamwerken en hulpmiddelen voor het ontwikkelen van GPU applicaties. .
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Begrijp het verschil tussen CPU en GPU computergebruik en de voordelen en uitdagingen van GPU programmeren.
Kies het juiste raamwerk en de juiste tool voor hun GPU toepassing.
Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van een of meer van de raamwerken en hulpmiddelen.
Gebruik de respectievelijke API's, talen en bibliotheken om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing daarvan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen, zoals werkitems, werkgroepen, threads, blokken en rasters, om de parallelliteit te controleren.
Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die verschillende frameworks willen gebruiken voor GPU programmeren en hun functies, prestaties en compatibiliteit willen vergelijken. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm Platform, een apparaat dat OpenCL, CUDA of ROCm ondersteunt, en Visual Studio Code.
Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van OpenCL, CUDA en ROCm, en vergelijk de syntaxis, structuur en uitvoering van elk raamwerk.
Gebruik de respectievelijke API's om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de respectieve talen om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
Gebruik de respectieve ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm op Windows willen installeren en gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met ROCm Platform, een AMD GPU en Visual Studio Code op Windows.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm en HIP willen gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met het ROCm-platform, een AMD GPU en Visual Studio code.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die CUDA willen gebruiken om NVIDIA GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met CUDA Toolkit, een NVIDIA GPU en Visual Studio code.
Creëer een basis CUDA-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de CUDA API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de CUDA C/C++-taal om kernels te schrijven die op de GPU worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde CUDA-functies, variabelen en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik CUDA-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik het CUDA-uitvoeringsmodel om de threads, blokken en rasters te beheren die het parallellisme definiëren.
Debug en test CUDA-programma's met behulp van tools zoals CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer CUDA-programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op ontwerpers, werktuigbouwkundigen en iedereen die wil leren hoe 3D-modellen kunnen worden gemaakt die kunnen worden geconstrueerd of 3D-geprint.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Maak printbare 3D-modellen.
Gebruik geometrische transformaties om complexe 3D-vormen te bouwen.
Modelleer op een niet-interactieve manier met minimale regels code.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die OpenCL willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te exploiteren. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, een apparaat dat OpenCL en Visual Studio Code ondersteunt.
Maak een basisprogramma OpenCL dat vectoroptelling op het apparaat uitvoert en de resultaten uit het apparaatgeheugen ophaalt.
Gebruik OpenCL API om apparaatinformatie op te vragen, contexten, opdrachtwachtrijen, buffers, kernels en gebeurtenissen te creëren.
Gebruik OpenCL C-taal om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
Gebruik OpenCL ingebouwde functies, extensies en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik OpenCL host- en apparaatgeheugenmodellen om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik het uitvoeringsmodel OpenCL om de werkitems, werkgroepen en ND-bereiken te beheren.
Debug en test OpenCL programma's met behulp van tools zoals CodeXL, Intel VTune en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer OpenCL programma's met behulp van technieken zoals vectorisatie, lusafrollen, lokaal geheugen en profilering.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Namen (online of op locatie) is bedoeld voor systeembeheerders en IT-professionals op beginnersniveau die CUDA-omgevingen willen installeren, configureren, beheren en problemen willen oplossen.Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de architectuur, componenten en mogelijkheden van CUDA.
Installeer en configureer CUDA-omgevingen.
Beheer en optimaliseer CUDA-bronnen.
Veelvoorkomende CUDA-problemen opsporen en oplossen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau en UI/UX-ontwerpers die Adobe LiveCycle Designer willen gebruiken om interactieve en dynamische PDF-formulieren te maken.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Maak en bewerk PDF-formulieren met verschillende elementen en eigenschappen.
Voeg scripts en logica toe aan PDF-formulieren met JavaScript.
Valideer en beveilig PDF-formulieren.
Integreer PDF-formulieren met gegevensbronnen en webservices.
Voor degenen die willen beginnen met nieuwe software en die al andere software voor vectorafbeeldingen kennen en snel met nieuwe software willen beginnen werken.
Tijdens de 3-daagse opleiding zullen deelnemers een beetje van de geschiedenis van theorie en richtsnoeren omvatten in voorbeelde projecten:
"Tracking" van een teken op papier naar een vektorbeeld die kan worden gebruikt voor het drukken, snijp, gravering, enz. "Pierre Bézier-curves"-regels voor de oprichting van basis- en complexe kurven en bewerkings- en reparatie. "Typography" maken uw eigen lettertype van tekenen om een open type lettertype (OTF)-bestand te ontvangen.
Grafische programma's van Adobe zijn een reeks hulpmiddelen voor het maken, bewerken en manipuleren van afbeeldingen, multimedia en documenten. Adobe Systems staat bekend om het maken van vele professionele programma's voor afbeeldingen, multimedia, fotobewerking, website-ontwerp en meer. Hier zijn enkele van de belangrijkste grafische programma's die door Adobe zijn gemaakt: Adobe Photoshop Dit is een van de populairste bewerkingsprogramma's voor rasterafbeeldingen. Hiermee kunt u foto's manipuleren, afbeeldingen maken, retoucheren, kleurcorrectie en vele andere geavanceerde bewerkingen. Adobe Illustrator Met Illustrator, dat zich richt op vectorafbeeldingen, kunt u logo's, illustraties, vectorafbeeldingen, typografische ontwerpen en meer maken die kunnen worden geschaald zonder kwaliteitsverlies.
Artoolkit is een opensource-trackingbibliotheek voor het maken van Augmented Reality (AR) -toepassingen Het ondersteunt Windows, Linux, Mac, Android en iOS In deze live training met instructeur leren deelnemers hoe ze een augmented reality mobiele applicatie kunnen bouwen met Artoolkit Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Ontwikkel een mobiele applicatie die virtuele beelden overlapt met de echte wereld Preprocess video om verlichting aan te passen en problemen op te lossen Integreer ARToolkit met tools en functionaliteit van derden, waaronder OpenCV, Unity, OpenSceneGraph en de GPS-, kompas- en camerakalibratieprogramma's van het mobiele apparaat Publiek ontwikkelaars Formaat van de cursus Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware handsonoefeningen Notitie De mobiele applicatie ontwikkeld in deze cursus kan gericht zijn op Android en / of iOS Neemt u alstublieft contact met ons op om uw voorkeur aan te vragen .
Deze live training onder leiding van een instructeur in Namen (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken met UV-straling, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Gratis CAD is een open-source, aanpasbare, multi-platform, scriptbare en uitbreidbare parametrische 3D-modeler voor het ontwerpen van realistische objecten. In deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers hoe ze een object kunnen modelleren voor later bouwen of 3D-printen. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Gebruik de tools en workflows van FreeCad om commerciële CAD of BIM-modelleringsoftware te vervangen
Schrijf naar vele formaten zoals STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
Gebruik Python om de functionaliteit van Free CAD te breiden
Automatiseer FreeCad, bouw modules en voeg Free CAD in een bestaande applicatie in
Publiek
ontwerpers
ontwikkelaars
Werktuigbouwkundigen
Formaat van de cursus
Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (op locatie of op afstand) is gericht op ontwerpingenieurs, architecten en ontwikkelaars die Pixar USD willen gebruiken om algemene 3D-scènes of assets te creëren, bouwen en delen terwijl ze tegelijkertijd vanuit verschillende grafische afbeeldingen werken. hulpmiddelen.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet de benodigde ontwikkelomgeving op om te beginnen met het bouwen van 3D-graphics en workflows.
Begrijp de basis-USD-compositie en pas wijzigingen toe om 3D-middelen en -scènes te verbeteren.
Deel, combineer en transformeer meerdere assets met behulp van de ondersteunde USD-plug-ins voor applicaties van derden (Maya, Katana en Houdini).
Deze cursus behandelt hoe GPU 's kunnen worden geprogrammeerd voor parallel computergebruik. Sommige van de applicaties omvatten deep learning, analyse en engineering-applicaties.
Deze door een instructeur geleide, live training cursus in Namen behandelt hoe u GPUs programmeert voor parallel computergebruik, hoe u verschillende platforms gebruikt, hoe u met het CUDA-platform en zijn functies werkt, en hoe u verschillende optimalisatietechnieken uitvoert met behulp van CUDA . Enkele van de toepassingen omvatten deep learning, analyses, beeldverwerking en technische toepassingen.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars die hardwareversnelde objectdetectie- en trackingmodellen willen bouwen om streaming videogegevens te analyseren.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Installeer en configureer de benodigde ontwikkelomgeving, software en bibliotheken om te beginnen met ontwikkelen.
Bouw, train en implementeer deep learning-modellen om live videofeeds te analyseren.
Identificeer, volg, segmenteer en voorspel verschillende objecten binnen videoframes.
Optimaliseer objectdetectie- en trackingmodellen.
Implementeer een intelligente video-analysetoepassing (IVA).
WebGL (Web Graphics Library) is een JavaScript-API voor het weergeven van 3D-afbeeldingen in een webbrowser zonder plug-ins te gebruiken. Tijdens deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers realistische 3D-afbeeldingen te genereren terwijl ze door de creatie van een geanimeerde 3D-toepassing lopen die in een browser wordt uitgevoerd. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Begrijp en gebruik de verschillende functies van WebGL, waaronder netten, transformaties, camera's, materialen, belichting en animatie
Animeer objecten met WebGL
Maak 3D-objecten met WebGL
Publiek
ontwikkelaars
Formaat van de cursus
Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op webontwerpers die Maya willen gebruiken voor het maken van 3D-animaties.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Creëer realistische modellen en texturen in Maya.
Animeer en render projecten voor weergave in hoge kwaliteit.
Simuleer natuurlijke effecten zoals water en rook.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars die CUDA willen gebruiken om Python applicaties te bouwen die parallel draaien op NVIDIA GPU's.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Gebruik de Numba-compiler om applicaties die op NVIDIA GPU's draaien te versnellen.
Creëer, compileer en start aangepaste CUDA-kernels.
Beheer GPU-geheugen.
Converteer een CPU-gebaseerde applicatie naar een GPU-versnelde applicatie.
Read more...
Last Updated:
Getuigenissen (3)
Alles gebeurde in een perfect aangepast tempo, op een begrijpelijke en toegankelijke manier, waardoor effectief leren mogelijk werd en de competenties werden vergroot. De trainer is een gekwalificeerd persoon die veel zaken kan uitleggen om de tijdens de cursus voltooide projecten te verbeteren. Aan de hand van eenvoudige voorbeelden worden belangrijke aspecten getoond en geanalyseerd die nodig zijn om meer geavanceerde modellen te maken. Ik vind de training zeer succesvol.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Zeer interactief met diverse voorbeelden, met een goede progressie in complexiteit tussen start en einde van de training.
Jenny - Andheo
Cursus - GPU Programming with CUDA and Python
Machine Translated
The trainer really targeted our need to a very specific case study and was able to adapt to the situation (as the solutions to our problematic evolved during the course), beyond the upstream preparation he did.
Computer Graphics training cursus in Namen, Computer Graphics opleiding cursus in Namen, Weekend Computer Graphics cursus in Namen, Avond Computer Graphics training in Namen, Computer Graphics instructeur geleid Namen, Computer Graphics coaching in Namen, Computer Graphics on-site in Namen, Computer Graphics trainer in Namen, Avond Computer Graphics cursus in Namen, Computer Graphics een op een training in Namen, Computer Graphics een op een opleiding in Namen, Computer Graphics boot camp in Namen, Computer Graphics instructeur geleid in Namen,Computer Graphics lessen in Namen, Computer Graphics privé cursus in Namen, Weekend Computer Graphics training in Namen, Computer Graphics instructeur in Namen, Computer Graphics op locatie in Namen