Course Outline

Invoering

De software en hardware voorbereiden voor AR

Overzicht van ARToolkit-functies

Een project maken

Een afbeelding vastleggen

2D-inhoud creëren voor AR

Overlappende beelden op een live achtergrond

3D-inhoud maken voor AR

Verlichting aanpassen

De afbeeldingen kalibreren

Video voorbewerken

Accessing van de GPS van het mobiele apparaat

Accessing van het kompas van het mobiele apparaat

Accessing van de camera van het mobiele apparaat

ARToolKit integreren met OpenCV

Integratie van ARToolKit met Unity

Integratie ARToolKit met OpenSceneGraph

Probleemoplossen

Samenvatting en conclusie

Requirements

  • Programming ervaring in elke taal.

Publiek

  • Ontwikkelaars
 7 Hours

Number of participants



Price per participant

Getuigenissen (3)

Related Courses

Learning Maya

14 Hours

WebGL: Create an Animated 3D Application

21 Hours

Advanced Flutter

14 Hours

BLoC Pattern

14 Hours

Build Native iOS and Android Apps with Flutter

14 Hours

Flutter Development Bootcamp with Dart

35 Hours

Meteor for Cross-Platform Development

14 Hours

Meteor and React

14 Hours

IBM MobileFirst Platform for Hybrid Mobile Application Development

21 Hours

Xamarin for Cross-Platform Development

21 Hours

Ionic2

14 Hours

Ionic 4 and Angular for Developers

21 Hours

Ionic 6

14 Hours

WordPress Rest API and Ionic 4

14 Hours

Android Nougat for Android Developers

21 Hours

Related Categories