Course Outline
Introductie
- Overzicht van PyGame functies en componenten
- PyGame en Python basisprincipes
Slag
- Installeren van PyGame op verschillende platforms (Windows, Mac, Linux, enz.)
- Modules initialiseren
Een PyGame-toepassing maken
- Weergavemodi instellen (kleur, achtergrond, enz.)
- Het verkennen van het stuiterende balspel
- Objecten verplaatsen en animeren
- Afbeeldingen en muziek importeren
- Blit en Flip gebruiken
- Een Game Over-scherm maken
Spelopties uitbreiden
- Spelreset, puntentelling en randomisering toevoegen
- Gebeurtenissen afhandelen
- Sprite- en cameramodules gebruiken
- Aangepaste effecten en filters toevoegen
- Andere spelvoorbeelden verkennen
Een PyGame-toepassing bouwen en testen
- De PyGame testsuite uitvoeren
- Converteren van PyGame naar een uitvoerbaar bestand
Probleemoplossing
Samenvatting en volgende stappen
Requirements
- Bekendheid met Python programmeren.
Publiek
- Ontwikkelaars
Getuigenissen (5)
De trainer liet zien dat hij de materie goed begrijpt.
Marino - EQUS - The University of Queensland
Cursus - Machine Learning with Python – 2 Days
Machine Translated
flexibiliteit in de benadering van de klant. de trainer kon kwesties voorbereiden die de deelnemers aan de training interesseerden.
Mirosław - CREDIT SUISSE (POLAND)
Cursus - Python Programming - 4 days
Machine Translated
Plenty of examples - and the trainer willing to bend backwards to help us with topics we were weaker in.
Wei Lit Teoh - HP Singapore (Private) Ltd.
Cursus - Advanced Python - 4 Days
De toegankelijkheid van de trainer en het vermogen om te communiceren zeer effectief,
Ciprian Ilie - Institutul National de Sanatate Publica
Cursus - Programming for Biologists
Machine Translated
I did like the exercises.