Course Outline

Ontwikkelomgeving

  • Eisen aan de ontwikkelomgeving
  • Xcode en de iOS SDK
  • Registratie van Apple-ontwikkelaars
  • Redenen waarom aanvragen worden afgewezen

Xcode iOS Projecten

  • Richtlijnen voor menselijke interfaces
  • Een iOS-project maken
  • Draait op een simulator en echte apparaten
  • Geheugen management
  • Sterke en zwakke referenties

Swift

  • Swift programmeertaaloverzicht
  • Xcode gebruiken om Swift applicaties te ontwikkelen

Scènes

  • Scènes maken
  • Viewcontrollers implementeren

Swift Klassen

  • Swift klassen maken
  • Instantievariabelen en initialisatie
  • Constructor-typen
  • Protocollen, hasheerbaar en afdrukbaar
  • Erfenis

Werken met afbeeldingen

  • Pictogrammen en afbeeldingen toevoegen
  • Met behulp van de SpriteKit-API
  • Sprites animeren

Gebruikersinteractie

  • Knoppen en handler
  • Pan-gebaarherkenning
  • Tik op gebaarherkenning

Casestudy

  • Ontwikkel een nieuwe applicatie met behulp van Swift

Applicaties distribueren

  • Applicaties naar een apparaat verplaatsen om te testen
  • Een applicatie in de AppStore krijgen
 35 Hours

Number of participants



Price per participant

Getuigenissen (1)

Related Courses

Agile, TDD and Swift

35 Hours

iOS (iPhone and iPad Development) in Swift for iOS 11 and Xcode 9 - Swift 4

35 Hours

iPhone and iPad Development using Swift 3 and Xcode 8 for iOS 10

35 Hours

iOS (iPhone and iPad Development - Apple) in Swift for iOS 12 and Xcode 10 - Swift 4.1 Training Course

35 Hours

Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova

21 Hours

Advanced iOS Development

14 Hours

iOS Programming (iPhone/iPad) for Programmers

35 Hours

Kotlin for iOS and Android Development

35 Hours

Machine Learning on iOS

14 Hours

Reactive Programming for iOS with RxSwift

7 Hours

3D iOS Development with SceneKit

7 Hours

Related Categories